![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge loopt minstens een paar generaties achter. Gedurende die generaties, hebben ze alle moeite ter wereld gedaan om het kristendom te overwinnen. En als ge het mij vraagt, zijn ze erin gelukt. De tienpuntenvraag is maar, hoe ze den islam gaan overwinnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat had je concreet in gedachten om daar achter te komen zonder stigmatiserend en racistisch uit de hoek te komen ? Is de Tsjeef Youssef Kobo zo ene bijv. of sluit het ontkennen van de staat Israel hem bijv. al uit ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Waarom antwoord je niet, Dalibor ?
|
![]() |
![]() |