![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welke mate het hier over moslims in onze landen gaat, ligt aan de formulering. Maar het laat wel zien dat we veel meer moeten eisen en minder onderhandelen, omdat we dachten dat tolerantie ook inhoudt dat je intoleranten niet in vraag stelt, omwille van vrijheid van religie. Dat is fout, moeten we mee stoppen. |
|
![]() |
![]() |
#182 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wacht, denk je dat ik beweerde dat de Joden toen de moslims nu zijn?
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALLE massamoordenaars hebben "fans" die het voor hen opnemen. Leopold II wordt tot op vandaag opgehemeld door de BUB. Minister van staat Marc Eyskens vergoelijkt de misdaden van de Belgische koning door ze "in die tijd" te plaatsen. Het enige dat men kan doen om de dingen in een eerlijker contekst te zien is: proberen te ontsnappen aan de beïnvloeding door de machthebbers, alsook aan al wie op een of andere manier afhankelijk is van de machthebbers. Dat is het geval met politici, de media, journalisten, nieuwslezers, en zelfs een hoop wetenschappers én geschiedschrijvers.
![]() |
#184 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als Anne Frank het wist in 1942, een 13 jarig meisje verstopt achter een kast, dan wist iedereen het, tenzij ge op de planeet Mars woonde. Citaat:
Citaat:
Die 10 miljoen zwarten, kunt ge dat bewijzen? Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 augustus 2016 om 18:35. |
||||||||||
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed gezegd Geertvdb, dat is inderdaad wat wij bedoelden.
|
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
En wat was hún reactie ?: “In the summer of 1938, delegates from thirty-two countries met at the French resort of Evian. Roosevelt chose not to send a high-level official, such as the secretary of state, to Evian; instead, Myron C. Taylor, a businessman and close friend of Roosevelt's, represented the US at the conference. During the nine-day meeting, delegate after delegate rose to express sympathy for the refugees. But most countries, including the United States and Britain, offered excuses for not letting in more refugees.” “Delegates from 32 countries and representatives from relief organizations meet in Evian-les-Bains, a spa town in France, to discuss the German-Jewish refugees. The United States encourages all countries to find a long-term solution to the problem. However, the United States and other countries are unwilling to ease their immigration restrictions. Most countries fear that an increase of refugees will cause further economic hardships. The conference ends a week later. With the exception of the tiny Dominican Republic, no country is willing to accept more refugees.” https://www.ushmm.org/outreach/en/ar...uleId=10007698 Maw, de andere landen weigerden resoluut om joden te redden van een gewisse dood, zelfs al werd dat door de nazi’s aangeboden. Zou uw grootvader dit ook geweten hebben ? Of Anne-Frank ? En last but not least, zelfs invloedrijke joden (zionisten) zagen liever een dode jood dan een geredde…: At the Zionist Congress in London in 1937, Dr. Weizmann established the line of policy with his words: "The hopes of Europe's six million Jews are centered on emigration. I was asked, 'Can you bring six million Jews to Palestine?' I replied, 'No'....From the depths of the tragedy I want to save two million young people...The old ones will pass. They will bear their fate or they will not. They were dust, economic and moral dust in a cruel world...Only the branch of the young shall survive...They have to accept it." http://www.truetorahjews.org/weizmann “In his book, "In Days of Holocaust and Destruction," Yitzchak Greenbaum writes, "when they asked me, couldn't you give money out of the United Jewish Appeal funds for the rescue of Jews in Europe, I said, 'NO!' and I say again, 'NO!'...one should resist this wave which pushes the Zionist activities to secondary importance." http://www.truetorahjews.org/gruenbaum “Ben-Gurion said in 1938: "If I knew it was possible to save all the children in Germany by taking them to England, and only half of the children by taking them to Eretz Israel, I would choose the second solution. For we must take into account not only the lives of these children but also the history of the people of Israel." (Biography of Ben-Gurion by Shabtai Teveth, pp. 855-56)” “Sharett tried to convince him that Jews must be saved. He answered: “Our future is more important than the rescue of 2,900 Jews.” (Diary of Moshe Sharett, Nov. 18, ’39)” http://www.truetorahjews.org/bengurion Joden die andere joden elke mogelijkheid tot de redding van hun leven misgunnen…, maar dat is dan wsl géén anti-semitisme, quoi. En nogmaals; zou uw grootvader dit ook geweten hebben ? Of Anne-Frank ? Vreemd ook dat we in de reguliere lectuur/media nooit iets horen/lezen over de zionistische medeplichtigheid, mbt de aanloop tot uitroeiing van de joodse bevolking in nazi-Duitsland, zie hierboven. Of mss hebben de poco’s dat toch liever nicht gewusst ? Ik vraag me wel eens af waaróm dat zo is. Jij niet ? Maw, zelfs al wist, volgens jouw schrijven, zgz élke Duitser van de op handen zijnde joodse genocide, dan nóg ontslaat dat de ‘bevriende’ naties niet van hun morele medeplichtigheid in deze zaak, gezien de hoogste politieke echelons via hun diplomatieke kanalen in elk geval directer en beter geïnformeerd waren, dan wat de doorsnee Frits und Heidi toen uit de krant vermochten te vernemen.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 augustus 2016 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diego Raga, Geertvdb heeft zonet bewezen juist te zitten.
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene keer beweert hij dat erin dat fameuze boek van Hitler staat hoe hij de Joden gaat "lozen" en even later ontkent hij dat hij dat gezegd heeft. En dat vindt jij ernstig? Hoe dikwijls droeg geert anderen op om bewijzen op te zoeken die bewijzen wat HIJ schreef? Hoe vaak verweet hij anderen dat ze te lui waren? Waarom zocht hij het dan zelf niet op? Uit luiheid, gemakzucht of onbekwaamheid?
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Selectief en buiten kontekst quoten heet zoiets. Voor een goed begrip: Hitler was een smeerlap, maar de waarheid heeft ook haar rechten. |
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie mogen nog memmen zoveel jullie willen over de mythe die ontkracht werd, feit is en blijft dat niet iedereen op de hoogte was van wat er zich precies in de kampen afspeelde. Daar zorgde de propagandafilmpjes van de moffen voor waarin te zien was hoe goed de gevangen behandeld werden. Vermoedens dat die filmpjes bedrog waren zullen er zeker geweest zijn, maar er waren redenen genoeg om de waarheid niet te willen weten. De waarheid was te verschikkelijk om te geloven? Maar ook machteloosheid speelde een rol, angst voor represailles, medeplichtigheid van familieleden, ontkenning uit schuldgevoel, enz... Ik vergelijk dat met mijn politieke analfabetisme uit mijn jongere jaren. Ik had een hekel aan politiek omdat ik heel goed aanvoelde dat politiek met macht, maar ook met machtsmisbruik te maken heeft, en gewone burgers daar geen enkele invloed op hebben. Dat heeft desinteresse en berusting tot gevolg. Dat veranderde pas bij mij dankzij Dutroux. Ik heb dus mee betoogd. In de witte mars in Brussel, maar ook in enkele marsen daarvoor en daarna. (In Antwerpen, Hasselt en Neufchateaux) Ik heb de parlementaire onderzoekscommissie Dutroux gevolgd. Maar wat heeft het opgeleverd? Connerotte werd uitgerangeerd en vervangen door Langlois, een onderzoeksrechter die deed (maar vooral liet) wat van hem verlangd werd. Bourlet heeft men niet "laisse faire, en NIEMAND werd veroordeeld en gestraft. "De duivel zat in dit dossier. We konden niet bedenken dat de duivel er in die mate mee gemoeid was" zijn woorden die niet uit mijn mond komen maar uit die van onderzoeksrechter Connerotte. Mijn interesse in de politiek is gebleven, maar ook de wetenschap dat ik er geen enkele invloed op heb. Ik begrijp bijgevolg maar al te goed dat er mensen zijn die niet willen weten wat ze zouden kunnen weten.
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zever herhalen blijft zever.