![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De extensie moet niet een uitspraak zijn van een Hof maar kan een gevolgtrekking zijn uit A volgt B of de converse,inverse hiervan in een vonnis of arrest . door het toevoegen creeer je dus splitting fields naar analogie. je kan dus iets doen wat daarvoor onmogelijk was (irreducible in Q ,but reducible in the extended field) Je kan geen beslagen goederen verkopen in Q maar wel als je in vereffening bent of andere soorten van samenloop. Ga door met Uw vragen ,want het zijn de meest intelligente die ik op dit forum al gezien heb . Hebt U bijstand van een wiskundige ??
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trololoooo! ![]() Laatst gewijzigd door Wapper : 29 augustus 2016 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paul mag ik die foto op instagram/blog zetten? Ik ben bezig aan een fashion-project met als thema roos. LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Q beheers je alle wetteksten C dan beheers je alle uitspraak en rechtsleer daartussen is L Hoe dichter je aan Q bent hoe minder kans je maakt een zaak te winne. Hoe dichter je aan C bent hoe meer kans je maakt en joe superieurder je bent. L moet dus opschuiven naar rechts Je moet dus de maximum field vinden in je case (de Galois groep van je specifieke veelterm of polynoom (analogie) ) Daar is juist Galois theorie als techniek zo nuttig in, je hebt de structuur om de minimum polynoom of splittingfield of maximum rechtsuitbreiding te vinden ) en daar ben ik een super krak in met 28 jaar theoretische en praktische ervaring in. ik ben juridisch onklopbaar.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 augustus 2016 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Minister
|
![]() mijn voordrachten zitten er vol van ,ik verduidelijk ieder statement met zo een foto.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 augustus 2016 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister
|
![]() JA WAPPER je bent zeer ludiek maar je hebt echt niet het niveau om deze draad nu nog te volgen, Galois theorie toepassen in recht is niet voor kindjes.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 augustus 2016 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze was aangeslagen door de gerechtelijke ,maar door het verstrijken van de 10 jaar beroepsverbod hebben ze me deze moeten terug geven. Dus hou je vast aan de takken van de bomen want i am alive and kicking nu.
![]() |
![]() |
#190 |
Minister
|
![]() ik heb nog 16 andere kleurtjes van hemdjes ,mogen die er ook op ??
![]() |
#191 |
Minister
|
![]() Had daarvoor geantwoord dat ik ergens anders woon
Knokke en Tenerife Dit appartement in Berchem hebben we al 30 jaar. Groetjes
![]() |
#192 |
Minister
|
![]() Blankenberge en omstreken
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar man toch.... Jij begrijpt geen ene reet van Galois... Alleen al het maffe idee om zijn theorieen toe te passen op reeksen gerechtelijke uitspraken is totaal van de pot gerukt. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister
|
![]() Ik hoop dat iedereen er zo overdenkt, dan blijf ik onverslaagbaar
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister
|
![]() Ik zit wel meer in Knokke in de zomer en in Tenerife in de winter.
Berchem is onze uitvalsbasis , we kennen hier niet zoveel mensen. We gaan wel naar de park west omdat dat over de deur is en een goed restaurant.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 30 augustus 2016 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Zit je weer op het strand ?
![]() |
![]() |
![]() |