![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Falen van ons systeem ? heel de wereld komt hier binnen en krijgt hier een uitkering ? waarom kreeg "die "jongen van eigenbodem niks ? dit is racisme van hoog niveau ,, steek het maar op de huidige regering. (maar waar was zijn familie ? tantes en ooms ect) waarom helpen mensen hun familie niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie is daar burgemeester in Gent?
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() Wie is burgemeester in Gent?
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enkele jaren terug bleek dat veel vakbondsleden op het Vlaams Blok stemden ... wat voor mij wel duidelijk maakt wie de wensen van die gewone werkmensen helemaal niet kan inschatten: de vakboungdbonzen en de sossen-leiders. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de laatste staking haalden ze 3 %, ocharme! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen burgemeester van Gent te zien Netjes weggehouden Mocht dit in Antwerpen zijn ..... Jordy was inderdaad zwak behaaft . Maar is dit niet de dood oorzaak. Ontbering door DRUGS is de juiste oorzaak En dat spa en groen drugs willen legaliseren Voor de tweede beste burgemeester van de wereld een bijzonder lastig geval. Een drugsverslaafde die in een tentje op een publieke plaats zich te pletter spuit en van ontbering omkomt De eerste gemeente raad zal zwaar zijn voor de burgemeester van Gent. Maar VRT zal dit netjes wegcijferen vrees ik
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 3 september 2016 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Het is zo, waar waren de ouders?
Welke rol speelde zij in zijn jeugdjaren? Hoe was de relatie tussen moeder en vader? Welke voorbeelden heeft deze jongen geabsorbeerd? Hoe hebben zij zijn "anders zijn" begeleid? Welke scholen zag hij? Ik heb genoeg voorbeelden rond me heen om de ouders als oorzaak aan te wijzen. Maar die wijzen dan de gevolgen als oorzaak aan en zo beland één in een vicieuze cirkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag zelfs ook zijn moeder, als laatste van de directe familie. Alleen ... de kritiek als zou De Wever voor alles verantwoordelijk zijn, kwam er nog voor eenderwelke duiding omtrent de familiale of sociale toestand. (zelfs de kritiek op Termont versta ik niet. De jongen is in Gent overleden, maar had er voor de rest niet veel uitstaans. Termont is mijn bijna zwaarste politieke tegenstrever, maar eerlijk is eerlijk.) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Drugs zijn een gevolg van zijn opvoeding en genetica. Hij is pertinent verkeerd begeleid geweest. Hoe lang is autisme erkend in onze maatschappij? Het is niet eens in volle perspectief gebracht. Die mensen worden al te dikwijls aan hun lot overgelaten, belanden op straat en dan wijzen ze hun symptomen aan als oorzaak. Ik heb jaren moeten knokken om mijn tunnelvisie van nurture ongedaan te maken. Mijn vader is geestelijk beperkt en zoop zich te pletter, kanaliseerde zijn agressie op mij en manipuleerde mijn moeder dat ze nooit in tegenspraak durfde gaan ... Die ging als een bulldozer door ons leven en zeker als ie gezopen had en iets niet volgens zijn plan verliep. Gaan we nu ook drank verbieden? Hoe ging dat er bij Jordy thuis aan toe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo ken ik er nog. Maar hoeveel mensen hebben geen blinde vlekken? Als mijn kind zou sterven zou het niet eens in mij opkomen mezelf te verdedigen in pers. Ik zou hopeloos heel de film afspelen en zoeken waar ik in de fout ging. Die jongen is bij god op zijn derde levensjaar opgegeven en dan gaat men wat zijn drugs aanwijzen? Verdorie ! Dat is nog erger dan de politiek aanwijzen. De drugs maken het er niet beter op, maar hier zijn duidelijk de ouders oorzaak nummer 1. Dat je als moeder meteen je handen in onschuld wast en weg relativeert dat je hem al van zijn derde levensjaar in instellingen propt is de waanzin voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat over het aanduiden van SCHULDIGEN, mensen die de droomwereld van De Wever niet kunnen waarmaken omdat zij niet bijdragen aan de aktieve Vlaamse welvaartstaat (Hitler had ook zo een droom en oa gehandicapten pasten ook niet in zijn plannen)! U heeft geen besef wat de uitspraken van oa De Wever met mensen doen. U heeft geen gedacht hoeveel mensen (werklozen, zieken, gehandicapten, Berbers, vakbondsmilitanten, Franstaligen, ...) hij geschoffeerd heeft en hoe die mensen zich voelen na die uitspraken. Mensen die heel hun leven gewerkt hebben en op een zucht van hun pensionering buiten hun wil werkloos worden, mensen die ernstig ziek worden, die zich inzetten voor betere omstandigheden op het werk omdat er bijvoorbeel niet naar de veiligheid wordt gekeken of omdat overuren niet (correct) betaald worden, jonge mensen die door bv familiale omstandigheden of zwakbegaafdheid geen recht hebben op een overlevingsuitkering, of omdat ze franstalig zijn en voor CatPil werken, ... IN DIE DE-WEVER-MAATSCHAPPIJ WIL IK NIET LEVEN! Hitler liet gehandicapten vermoorden maar was zelf gehandicapt. De Wever haalt constant uit naar mensen die "profiteren vd sociale zekerheid" ... Mensen die 40 jaar gewerkt hebben in de zware industrie en afgedankt worden wegens sluiting zijn geen profiteurs, De Wever is dat wel want hij heeft nooit bijgedragen (uierhanger). De Wever is een valse profeet, een populist. De N-VA is voor een harde samenleving waar het recht van de sterkste geldt. Laatst gewijzigd door demonen : 3 september 2016 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Was jij één van die leden ?
Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 3 september 2016 om 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() Dat zou eerder mijn punt bewijzen: het zou aantonen dat een samenleving georganiseerd rond vrijwillige contracten, zonder dwang, werkt.
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() Dit heeft niets met geluk te maken. Gewoon met het juist benoemen van een overtuiging.
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe u tekeer gaat en de energie die u in uw verzuring en haat steekt. Dat moet daar in uw hoofd behoorlijk blijven draaien in cirkels Ik hoop dat er ooit eens uitraakt.
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten -bij uitzondering- eens op dezelfde lijn. Het is onzinnig van demonen om dit in de boot van BDW of eender welke andere politicus te kappen. Het stelsel van hulpverlening levert geen resultaatsverbintenissen af. Dat is gewoon onmogelijk. Er zullen altijd mensen tussen wal en schip vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn politieke beslissingen. Dat een schoolverlater die om welke reden dan ook geen diploma behaalde geen werkloosheidsuitkering krijgt en dat de zus van De Wever reeds meer dan 30 jaar werkloos is en uitkeringen trekt zijn ook politieke beslissingen. Het bespreken van oneerlijke wetten is niet onzinnig. Onrechtvaardigheid in stand houden en wegkijken is dat wel! |
|
![]() |
![]() |