![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de problemen misschien toch worden "opgeblazen".
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over de N-VA die uiteen aan het vallen is en de reden waarvoor. De Valck en Loones zitten daar voor niets tussen.
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Veerle en Hendrick denken dat ze beter af zijn zonder de N-VA, dan is dat hun keuze. Ze kunnen beide terug les gaan geven, politiek stellen ze dan niets meer voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik geloof niet in autoritaire voorzitters
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man die beweerde dat er geen Amerikaanse tanks in Irak waren zag niet dat ze pal achter hem stonden.
Als de pap die ik je in de mond gaf niet volstaat zeg je het maar. ![]()
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hun zelfrespect behouden is ook niet niks. Van Biesen is dat voor minder kwijt geraakt.....
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn in de grond �*lle partijvoorzitters. En De Wever is partijvoorzitter. Van een Vlaams-nationalistische partij bovendien. Die krijgen het in de regel zwaarder te verduren dan andere partijvoorzitters.
Ik begrijp heel goed dat jij daar niet in gelooft. Ik hou ook niet van kleine (en grote) Erdoganmannetjesn, maar wie zijn wij? Pandareus kan de Vlaams-nationalisten levend villen, maar hij verdedigt de aanpak van De Wever.
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn de die die het VB verweten van aan nest bevuiling gedaan te hebben. 't Kan verkeren. Zo voor doen, gasten van de N-VA, succes gegarandeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hebben ze heel Bruxelles al niet in handen en staan ze klaar om Vlaams Brabant in te lijven (je weet wel hun adagio dat Brabant Brabants is en dus niet zo maar bij Vlaanderen ingelijfd hoort te worden. Ze gaan het binnenkort nog voorstellen als een bevrijdingsoorlog van die arme Brabanders uit extreem rechts en nationalistisch Vlaanderen. Gezien de grote verfransing zal er binnen de korste tijd, als overgang en zogezegd uit hoofde van verdraagzaamheid een tweetalig regime worden geëist door de franstalige 'Vlamingen'; welke regime in hoofden van de franstaligen enkel en alleen geldt voor de Vlamingen want men kan onmogelijk eisen dat franstalige Nederlands zouden leren). De Vlamingen een tijdje zoet gehouden zullen ze hen op termijn wel weggewerkt krijgen zoals ze in Bruxelles gedaan hebben... Maar je hebt gelijk, dezelfde wetten gelden zogezegd ook voor de franstaligen... Die hebben wel niet last van zo'n groot aantal overlopers, collaborateurs, de hele media incluis, zoals de Vlamingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gaat dat zelfs op congressen. Je bent toch al eens op een congres geweest?
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal het: hij had direct moeten die berichten aanvullen met net wat hij nu zegt omtrent de inhoud er van. Nu, draait het of keert het: indien Hendrik en Veerle pas met de pers gesproken nadat zij in de partijraad het item op tafel gelegd hadden, dan was het een heel ander verhaal geworden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, ik kan er niet aan doen, maar ik vind dat Vuye gelijk heeft.
Nog eens 5 jaar het communautaire in de ijskast steken, dan betekent het geen uitstel meer, maar afstel. De N-VA had de vorige keer een historisch hoge score. Die gaan ze de volgende keer niet meer kunnen herhalen of verbeteren. Ik ken ook maar weinig regeringen die een deelnemende partij doen stijgen. Eén keer uitstellen kon nog, een tweede keer betekent het einde van dat communautaire verhaal. Of er een rebellie van komt of niet vind ik niet het voornaamste. Ik als kiezer vind dit alvast een punt dat zwaar genoeg weegt, om mij af te vragen of ik de volgende keer nog wel voor N-VA zal stemmen. Mijn grootste probleem? Ik zie geen alternatief, of het zou moeten zijn dat ik ervoor kies om ongeldig te stemmen.