![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze hele reis draaide enkel rond gouden dageraad, en het "distantiëren" was enkel voor de belgisch gebruik. De transcriptie van zijn speech laat ook niet de minste twijfel toe : hij ziet hen als bondgenoten. Men mist nog één stukje van de puzzel : wie financierde deze reis voor 4 personen ? |
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of hoe woorden en daden soms...
|
|
|
|
#183 |
|
Banneling
|
als ze het niet in orde brengen met manieren kap ik ermee ja inderdaad , voorlopig is er geen één partij die mij nog de moeite waard is om voor te stemmen ,,maar LDD mag gerust terug komen... al was het maar om die blanco stem niet aan die rotte meerderheid te laten in dat Rot onbestuurbaar apenland hier vol zakkenvullers .
|
|
|
|
|
|
#184 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#185 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat idolatrie toch met mensen doet... |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat was niet wat hij zei...
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu niet moeilijk beginnen doen, he!
|
|
|
#191 |
|
Minister-President
|
De reis werd betaald vanuit fondsen die daarvoor ter beschikking gesteld werden t.t.z. betaald door mensen en organisaties die het nuttig vinden daarin te investeren. Voor de rest heeft men er het raden naar. Zou het Poetin kunnen zijn?
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
feiten en wetenschappelijke bewijzen worden zo zwaar overschat!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#193 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Belgie past men de feiten en bewijzen aan zodat het profitariaat nog wat kan blijven duren. Scherp gezien van u.
|
|
|
|
|
#194 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
tuurlijk, stel je voor dat de feiten jouw ongelijk zouden bewijzen, dat zou toch niet kunnen hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Minister-President
|
het zijn de nva, cd&v,ovld en mr die ons systeem aan het aftakelen zijn met hun besparingsrage. ik geloof niet dat zij "nieuwe Belgen" zijn.
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat heeft dat eigenlijk te maken met deze reis?
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar is het banden aanhalen met misdadige islamitische regimes zoals die van SA waar mensenrechten en zeker vrouwenrechten totaal van geen tel zijn dan zoveel beter? Laatst gewijzigd door daiwa : 22 november 2016 om 14:20. |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|