![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al overwogen Splatoon te kopen, maar ik kan niet spelen met nunchuck en controller. Dus dan moet ik ook zo'n speciale Wii U controller kopen en dan is dat een spelleke van 100 euro. Dan pas ik. Dat is het gewoon niet waard. Mario Kart is altijd plezant met de familie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Lees nog eens? Ik ben er heel content mee.
![]() Ik zit dikwijls in een party met Belgen. De online ervaring is gewoon pakken beter op Xbox one als PS4. Ik heb er ook al een UHD blu ray op gezien, maar nog geen 4K TV, dus had weinig effect. Wou gewoon zien of die dat wel degelijk afspeelt. Ik ben altijd content, maar het is nooit genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() HALO ook gespeeld.
Fijn spelleke. Ik krijg dezelfde vibes bij Titanfall 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het feit dat je écht ofwel je ammunitie moest tellen,of diende opzoek te gaan naar een uploadpack als je bescherming het kritieke stadium had bereikt... En xbox live destijds met halo 3,capture the flag en territories,dat waren de favorieten qua tactiek én game play.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() Xbox one
* als mediacenter (betere ui) * streamen naar een externe scherm * compatibiliteit Xbox 360-games * Xbox gold games blijven in bezit * betere controller
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Met wat spelen uw kameraden ?
Als die allemaal PS4zijn, heeft het geen zin om Xbox one te pakken. Je wilt toch samen online kunnen spelen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()