![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die stijging van 65% is dus relatief. Zonder bevriezing van de prijzen had je wellicht alles bij elkaar evenveel betaald over die jaren, maar dan bedroeg de stijging tussen 2014 en 2016 misschien 'slechts' 30%.
![]() |
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
Ter uwer info: ik heb nooit van die gunstmaatregel kunnen genieten omdat ik een gedeeltelijk aftrek doe van BTW en onkosten moest ik ook op mijn privégebruik 21% BTW blijven betalen. Die distributiekosten worden blijkbaar verrekend op capaciteit. Toen ik deze woning kocht was daar een aansluiting van drijfkracht. Vandaar waarschijnlijk die hoge prijs. Ik kan dat enkel veranderen door een nieuwe teller te laten plaatsen. Maar dat betekent ook dat ik mijn volledige elektrische installatie moet aanpassen en laten keuren. Dat is zoveel als zeggen: pajoske ge moogt uw ganse woning half afbreken en heropbouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
|
![]() Eén en dezelfde minister van Energie JVLD.
![]()
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() Distributie- en transportkosten worden wel degelijk berekend op uw electriciteitsverbruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() Politiek journalist Pieter Blomme liegt. De koopkracht is lager dan een arbitraire 7 jaar geleden, maar de koopkracht is stijgende. Dat zijn 2 verschillende dingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...buitenland-aan Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 november 2016 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk. Nergens is de lucht zo zuiver als in Panama. Nog een contractje hier en een ander daar en een of andere Panamees mag er ook een centje aan verdienen. De rest van het geld verdwijnt wel in een of andere offshore doos en wordt van daaruit verdeeld. Laten we eerlijk zijn. We vervuilen teveel. We halen de max. 2° Celcius temperatuurverhoging niet. Die zuivere lucht per containerschip aanvoeren lost niks op. Het is één grote comedie. Alle wetenschappers; behalve de omgekochten; verwittigen ons en vrezen dat de methaan die nu vrijkomt uit de permafrost ons zal liquideren. Nieuwe bossen worden niet aageplant. Het tropisch woud wordt gekapt zoals nooit tevoren en vervangen door grazende methaan producerend vee. Geen vuiltje aan de lucht natuurlijk. Als er maar geld rolt en aan de vingers blijft plakken. Gaat en vermenigvuldig u. Mij dunkt dat hier God gebruikt wordt om de mensheid definitief te liquideren i.p.v. te scheppen. Wit is zwart en links wordt rechts. Spijtig om zeggen maar ik maak deel uit van de diersoort die aap genoemd wordt. Wat de variëteit mens betreft is dat niet letterlijk maar ook nog eens figuurlijk de waarheid. God is geschapen naar ons evenbeeld. Vroeger was het andersom maar toen heeft God ons ook niet geholpen. We zullen het dus vroeg of laat zelf ernstig moeten aanpakken. En de middelen en kennis zijn er. Alleen verhindert het grootkapitaal dat de middelen (waterstof) gebruikt worden. Wij kopen immers liever in het buitenland zwart goud. De contractjes zijn belangrijk. Ze wegen lichtjes zwaarder als de propere lucht maar in een duister kluisje brengen ze wel op. ![]() Ooit wordt er nog gevochten voor de Noord- en Zuidpool. Niet voor de zuivere lucht maar wel om contractjes te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu weten wij beter! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn verbruik is gehalveerd en mijn distributiekost verdubbelt. De elektriciteit en alles rondom kost mij nu al meer dan 3000€ per jaar. Met dank aan uw klote vriendjes die mij zogenaamd meer inkomen voorspiegelen heb ik nu veel minder om te spenderen.
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Gouverneur
|
![]() Eigenlijk bereik je als partij een onwaarschijnlijk dieptepunt als je dergelijke campagne op poten moet zetten om de burger te overtuigen dat je beleid (of verandering) werkt.
Een goed beleid laat zichzelf voelen bij alle lagen van de bevolking, wat hier duidelijk niet het geval is, althans laat het zich niet in de positieve zin voelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik uw betoog goed volg wil dat zeggen dat u vorig jaar zelfs 6 tot 8 keer het gemiddelde verbruik had. Is't voor eigen verbruik of voor de handel? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat een schrikwekkende uitspraak is dat eigenlijk van u. "Als het niet overeenkomt met mijn mening, dan betekent dat dat het niet waar kan zijn." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want met 2 mensen en 3 radiatoren zou ik er onder moeten zitten nietwaar beste manipulator?
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vervuiler betaald zegt nva ...op electriciteit.
En de nva wil iedereen op electriciteit verplicht laten rondrijden.
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan ook zijn dat een gemiddeld gezin niet veel doet in het huishouden.
Niet wast. Niet strijkt. Niet kookt. Niet verwarmt. Dit lijkt me vrij gemiddeld tegenwoordig.
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Van alle Oeso-landen heeft België nog steeds de op twee na hoogste fiscale druk (gemeten volgens verhouding belastingen tot het bbp). Alleen Denemarken en Frankrijk gaan ons voor. Dat blijkt uit het rapport Revenue Statistics 2016 van de Oeso (Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling).
http://www.hln.be/hln/nl/926/Geld/ar...dhtml?show=art |
![]() |
![]() |