Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2016, 11:51   #181
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
zouden de scholen dan ook flexibele uren gaan krijgen? De kinderen moeten voor een bepaald uur op school afgezet worden, en meestal wordt er dan doorgereden naar het werk. Scholen openen in de spitsuren...
Internet-leren.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 12:02   #182
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat is dat toch met de Vlaming ? wat is er mis met dichter bij je werk gaan wonen en 30' naar je werk fietsen ? puur luxe is dat ... soit, mijn gedacht hé
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Vandaag werk je hier, morgen of volgende maand ergens anders, gewild of gedwongen vanwege sluiting of reorganisatie. De tijd dat je langdurig of zelfs uw ganse loopbaan bij een en dezelfde werkgever bleef is voorbij. Ga je telkens weer verkassen? Huis gekocht, gebouwd, kinderen op school...
Ieder aankoop 10% schrijfgeld +kosten notaris die gewoon verdwijnt. Op een paar uitzonderingen die van meeneembaarheid genieten. Wie naar Brussel gaat wonen of terugkeert kan dat al vergeten.

Elke keer dat ge verhuist 30/40.000 euro zo maar aan de Vlaamse/Brussels/Waalse overheid schenken? Dat is de ware reden dat mensen in Vlaanderen honkvast zijn.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 12:27   #183
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ieder aankoop 10% schrijfgeld +kosten notaris die gewoon verdwijnt. Op een paar uitzonderingen die van meeneembaarheid genieten. Wie naar Brussel gaat wonen of terugkeert kan dat al vergeten.

Elke keer dat ge verhuist 30/40.000 euro zo maar aan de Vlaamse/Brussels/Waalse overheid schenken? Dat is de ware reden dat mensen in Vlaanderen honkvast zijn.

Als de Limburgers echt slim waren dan hadden ze reeds lang door dat ze over een goudmijn beschikken die niet toeristisch uitgebaat wordt.
Limburg zit vol met grint- en zandputten. Over sommige ziet men met moeite zelfs moeilijk over. Nu zitten er een paar wilde eendjes op het wateroppervlak.
Wat doen ze in Nederland?
Ieder meertje van enige betekenis wordt uitgebaat.
Het Veerse meer is jaren een hengelparadijs geweest waar vele Belgen naartoe trokken; dikwijls via trajecten van een paar honderd kilometer; om er joekels van regenboogforellen te vangen.
En in Limburg? Niks! Niemandallekes! Een paar versukkelde aalscholvertjes en strontmeeuwen die hun natuurlijke biotoop zijn ontvlucht.
Tja, de groene jongens natuurlijk. Ze vreten vis als dragonders.
Maar.....het moet vis zijn die op een of andere schuit pijnlijk is gestikt en vis die volgevreten is met plastiek afval.
Maar de hobbyist-hengelaar is de vismoordenaar. Daar moeten ze niks van hebben. Dus rond die zandputten laten we uitsluitend methaanfabrieken begrazen. Stom volk! Juist genoeg geld nog om een fiets met batterij te kopen en door de bossen te koersen.
En de gehandicapten die dat niet meer kunnen?
Thuisblijven! Crevits zorgt daar wel voor. Stom klotenvolk dus!
Zolang ze nog een hoooooond hebben en kunnen wandelen zijn ze dik tevreden. In Nederland zijn ze slimmer hoor.

Laatst gewijzigd door werkman : 30 november 2016 om 12:52.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 12:54   #184
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
20 wd/mnd aan 300 € da's 15€/u ...

slechtbetaalde uren, en vooral 12u30' per week kwijt in t verkeer ...

daar pas ik toch voor.

wat is dat toch met de Vlaming ? wat is er mis met dichter bij je werk gaan wonen en 30' naar je werk fietsen ? puur luxe is dat ... soit, mijn gedacht hé
Dat klopt, maar dan moeten ze ook niet zeuren dat ze minder verdienen dan iemand die 3 dagen op zijn eigen kosten en vrije tijd in de file gaat staan.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 13:10   #185
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan een secundaire reden zijn. Maar mijn ondervinding is toch dat het meer in de genen zit.
Ik werkte in Oost-Vlaanderen. De West-Vlamingen die daar werkten verhuisden zo snel ze konden, en vestigden zich daar voor de rest van hun leven. De Limburgers deden ofwel verre verplaatsingen, ofwel verhuisden ze, maar de eerste beste gelegenheid die ze hadden om naar Limburg terug te keren, waren ze weg.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 13:32   #186
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

verhuren en een nieuw kot kopen ? winwin
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 13:40   #187
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
verhuren en een nieuw kot kopen ? winwin
Dubbele hypotheek. Wordt moeilijk om te krijgen.

En wat als uw huurder een paar maand achtereen niet betaalt ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 13:42   #188
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik gok gemiddeld dat het zo'n 300 euro per maand zal opbrengen.
ik snap dat echt niet

die hebben toch ook allemaal maar één leven hé?

wie heeft er zoveel tijd over dat je zomaar 3u per werkdag kan verpissen ???

ik zou daar zot van worden.

zelfs niet als ik er t dubbel kon verdienen ...
Oud 30 november 2016, 13:43   #189
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dubbele hypotheek. Wordt moeilijk om te krijgen.

En wat als uw huurder een paar maand achtereen niet betaalt ?
dan betaalt ge een paar maand uit uw spaarpot ... al zijn er ook hypotheekformules waar je maanden terugbetaling kan skippen en waarvan de looptijd dan gewoon verlengt.
Oud 30 november 2016, 13:44   #190
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Limburgers met een diploma lager of hoger secundair onderwijs verdienen nagenoeg even veel als in andere provincies. Maar dat geldt niet voor de hogere diploma’s. Bachelors en masters verdienen beduidend minder.

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20161128_0...ddelde-vlaming

Schandalig!
Waar zit het schandaal dan wel? Krijgt een Limburger dan minder dan een Antwerpenaar als die bij dezelfde firma in dezelfde functie werkt?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 14:17   #191
Cheminot
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Als de Limburgers echt slim waren dan hadden ze reeds lang door dat ze over een goudmijn beschikken die niet toeristisch uitgebaat wordt.
Limburg zit vol met grint- en zandputten. Over sommige ziet men met moeite zelfs moeilijk over. Nu zitten er een paar wilde eendjes op het wateroppervlak.
Wat doen ze in Nederland?
Ieder meertje van enige betekenis wordt uitgebaat.
Het Veerse meer is jaren een hengelparadijs geweest waar vele Belgen naartoe trokken; dikwijls via trajecten van een paar honderd kilometer; om er joekels van regenboogforellen te vangen.
En in Limburg? Niks! Niemandallekes! Een paar versukkelde aalscholvertjes en strontmeeuwen die hun natuurlijke biotoop zijn ontvlucht.
Tja, de groene jongens natuurlijk. Ze vreten vis als dragonders.
Maar.....het moet vis zijn die op een of andere schuit pijnlijk is gestikt en vis die volgevreten is met plastiek afval.
Maar de hobbyist-hengelaar is de vismoordenaar. Daar moeten ze niks van hebben. Dus rond die zandputten laten we uitsluitend methaanfabrieken begrazen. Stom volk! Juist genoeg geld nog om een fiets met batterij te kopen en door de bossen te koersen.
En de gehandicapten die dat niet meer kunnen?
Thuisblijven! Crevits zorgt daar wel voor. Stom klotenvolk dus!
Zolang ze nog een hoooooond hebben en kunnen wandelen zijn ze dik tevreden. In Nederland zijn ze slimmer hoor.
Als dat een goudmijn is... Nergens in Limburg ligt trouwens een wateroppervlak vergelijkbaar met het Veerse Meer. De andere grindputten worden wel degelijk toeristisch uitgebaat: Heerenlaak in Maaseik, Cablepark Terhills in Maasmechelen,... Daarbij is het Nationaal Park Hoge Kempen een schoolvoorbeeld van het toeristisch uitbaten van de natuur. Maar nee, die paar hengelaars gaan de goudmijn zijn voor Limburg.

Op het vlak van reconversie hebben de Limburgers niets te leren van buitenstaanders. Zie hoe oa de oude mijnzetels allemaal een nieuwe bestemming hebben gekregen: C-Mine in Genk met vooral een culturele invulling, maar eveneens KMO's, Thor Park eveneens in Genk als innovatieve campus, Beringen met oa recreatie, museum,...
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 14:50   #192
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
inderdaad. In KMO's moet er gewerkt worden,
West-Vlaanderen is geen geïndustrialiseerd gebied.
Dat zijn een aantal familiebedrijfjes : varkenskwekers, petattenboeren en diepvriespetatjes.
Als ge een echt industriegebied wil zien dan nodig ik U uit in Genk of Tessenderlo.
Bij ons kwamen trekkers aan met 1.5 uur vertraging omdat ze zich verloren hadden gereden op het industrieterrein in Genk-Zuid.
Jullie hebben procentueel de meeste werklozen van Vlaanderen, de meeste ambtenaren en de meeste zelfstandigen.
Ik wil U niet kwetsen maar eigenlijk zijn jullie armoeizaaiers.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 14:55   #193
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Als dat een goudmijn is... Nergens in Limburg ligt trouwens een wateroppervlak vergelijkbaar met het Veerse Meer. De andere grindputten worden wel degelijk toeristisch uitgebaat: Heerenlaak in Maaseik, Cablepark Terhills in Maasmechelen,... Daarbij is het Nationaal Park Hoge Kempen een schoolvoorbeeld van het toeristisch uitbaten van de natuur. Maar nee, die paar hengelaars gaan de goudmijn zijn voor Limburg.

Op het vlak van reconversie hebben de Limburgers niets te leren van buitenstaanders. Zie hoe oa de oude mijnzetels allemaal een nieuwe bestemming hebben gekregen: C-Mine in Genk met vooral een culturele invulling, maar eveneens KMO's, Thor Park eveneens in Genk als innovatieve campus, Beringen met oa recreatie, museum,...
en toch zal men binnenkort vaststellen dat natuur en rust het enige kostbare bezit is en de enige troef is die Vlaanderen (hier en daar) over heeft ... Limburg staat er op dat moment t beste voor.
Oud 30 november 2016, 15:27   #194
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie hebben procentueel de meeste werklozen van Vlaanderen
Hier sla je de bal volledig mis. West-Vlaanderen heeft de laagste werkloosheidscijfers van zowel Vlaanderen als België. Vooral Antwerpen trekt het gemiddelde van Vlaanderen omhoog, en vooral Brussel trekt het gemiddelde van België naar omhoog. Reden genoeg om van West-Vlaanderen een apart gewest te maken dat over een groter deel van zijn eigen belastingsgeld mag beschikken. Tenslotte werden Westvlamingen zowel door Antwerpen als Brussel aan hun lot overgelaten toen ze nog armoe en honger leden. De boerkes waren alleen goed genoeg om belastingen te betalen voor infrastruktuur in Antwerpen en Brussel en voor eten te kweken voor Antwerpen en Brussel, en moesten voor de rest maar hun plan trekken. Het is vooral door eigen ondernemingszin dat Westvlamingen er bovenop zijn geraakt.

BELGIE 8,4%

VLAAMS GEWEST 4,9%
Antwerpen 5,9%
Limburg 5,4%
Oost-Vlaanderen 4,1%
Vlaams-Brabant 4,8%
West-Vlaanderen 4,0%

WAALS GEWEST 11,7%
Waals-Brabant 8,6%
Henegouwen 14,2%
Luik 12,3%
Luxemburg 8,4%
Namen 8,8%

BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST 18,1%
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 30 november 2016 om 15:38.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 15:28   #195
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Niet zeveren he vent. Ik ken Limburg. Ik heb er trouwens jaren verbleven.
Nu niet meer. De kool is de sop niet meer waard.
Ik ben gehandicapt vent. Kan dus moeilijk lopen. Zachte recreatie kan voor mij dus wel. En daarom verbleef ik ook jaren op camping in Limburg en maakte ook mijn verteer bij de plaatselijke middenstand.
Denk jij nu werkelijk dat ik naar Limburg blijf komen om uw mijnterrils te beklimmen? Of om culturele festiviteiten te bezoeken? Die zijn er in mijn geboortestreek meer dan in Limburg hoor.
Of om winkels af te dweilen misschien.
Dat toeristisch uitbaten van de grote grintputten is een flagrante leugen.
U hebt één ondergestroomd bietenkot vernoemd.
Mag ik U de anderen vernoemen? Een greep uit het assortiment misschien?
Welnu hier komen er een paar. De zandput Mol - Rauw. De zandputten in Postel. De zandput in Opgrimbie. De zandputten in Zutendaal. Enz. enz.
Moet ik nog verder opsommen soms?
Bovendien mag er of mogen er op sommige waters wel storende activiteiten worden beoefend. Recreatief zeilen over de ganse plas. Diepzeeduiken ook.
Op weer andere wordt de recreatie voorbehouden voor plaatselijke inwoners. Stomme gemeentepolitiek nog wel. Mensen van buiten de gemeente mogen niet stemmen voor de plaatselijke arrivisten.
Vriend....U bent dus een grandioze leugenaar.
Er gebeurt in Limburg niks voor de gehandicapte toerist.
En natuurbescherming is er het doekje voor te bloeden en zich te verantwoorden. Als ge de watervogelstand wil met rust laten moet je zeker geen zeilwedstrijden organiseren. Het meer in Schulen is nog zo een bijna vergeten voorbeeld. Men laat er bovenstrooms het vervuild Demer-water in zodat om de zoveel jaren er alle leven in vermoord wordt.
Ook weeral een prachtige uitvinding van die Limburgse ingenieurs of kabinettards. Een paar honderd meter buizen en het overtallig vervuild Demer-water kan er ook opgevangen worden zonder zoveel nefaste gevolgen. Bovendien mag er in Schulen dan weer gesurfd worden.
Geen vogel wordt er met rust gelaten over de ganse plas.
En daar vele van deze plassen in aanmerking komen voor proefuitzettingen van consumeerbare vis wordt er niks gedaan.
En U schijnt ook al te weten dat Limburg dus niks zal minder verdienen aan passieve recreatie. Wel vriend; beklim dan maar verder uw terrils.
Als je zo goed alles weet bij voorbaat dan zal Limburg wel uit het slop geraken. We wachten alleen nog op mensen zoals U. Bestweters dus.
Feitelijk vraag ik mij af waarom ik in debat wil gaan met U.
Je hebt geen politiekers nodig om belogen te worden. Je beliegt eenvoudig jezelf.
En weet je wat vriend? Ik ga volgend jaar opnieuw in Nederland vissen.
Goede wetgeving en milieubescherming. Meer moet dat niet zijn.
Ik laat Limburg voor de snorfietsen en de mensen die tevreden zijn als ze de hoooooond kunnen uitlaten om zijn pakje nitraat op de heide te deponeren.
Misschien als ik nog beter kon lopen behoorde ik ook tot die recreanten.
Maar.....België is er niet voor gehandicapten.
Oh ja. Ze doen hier veel! Zo vlug mogelijk een rusthuis in. Dat wel.
Als ze kunnen betalen tenminste.
Jij ziet uw Limburg wel anders vriend. Het uitzicht van boven op uw terrils is mogelijk wel mooier. Je ziet er langer de zakkende avondzon.
Oud 30 november 2016, 15:28   #196
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Niet zeveren he vent. Ik ken Limburg. Ik heb er trouwens jaren verbleven.
Nu niet meer. De kool is de sop niet meer waard.
Ik ben gehandicapt vent. Kan dus moeilijk lopen. Zachte recreatie kan voor mij dus wel. En daarom verbleef ik ook jaren op camping in Limburg en maakte ook mijn verteer bij de plaatselijke middenstand.
Denk jij nu werkelijk dat ik naar Limburg blijf komen om uw mijnterrils te beklimmen? Of om culturele festiviteiten te bezoeken? Die zijn er in mijn geboortestreek meer dan in Limburg hoor.
Of om winkels af te dweilen misschien.
Dat toeristisch uitbaten van de grote grintputten is een flagrante leugen van uwentwege.
U hebt één ondergestroomd bietenkot vernoemd als voorbeeld.
Mag ik U anderen vernoemen? Een greep uit het assortiment misschien?
Welnu hier komen er een paar. De zandput Mol - Rauw. De zandputten in Postel. De zandput in Opgrimbie. De zandputten in Zutendaal. Enz. enz.
Moet ik nog verder opsommen soms?
Bovendien mag er of mogen er op sommige waters wel storende activiteiten worden beoefend. Recreatief zeilen over de ganse plas. Diepzeeduiken ook.
Op weer andere wordt de recreatie voorbehouden voor plaatselijke inwoners. Stomme gemeentepolitiek nog wel. Mensen van buiten de gemeente mogen niet stemmen voor de plaatselijke arrivisten.
Vriend....U bent dus een grandioze leugenaar.
Er gebeurt in Limburg niks voor de gehandicapte toerist.
En natuurbescherming is er het doekje voor te bloeden en zich te verantwoorden. Als ge de watervogelstand wil met rust laten moet je zeker geen zeilwedstrijden organiseren. Het meer in Schulen is nog zo een bijna vergeten voorbeeld. Men laat er bovenstrooms het vervuild Demer-water in zodat om de zoveel jaren er alle leven in vermoord wordt.
Ook weeral een prachtige uitvinding van die Limburgse ingenieurs of kabinettards. Een paar honderd meter buizen en het overtallig vervuild Demer-water kan er ook opgevangen worden zonder zoveel nefaste gevolgen. Bovendien mag er in Schulen dan weer gesurfd worden.
Geen vogel wordt er met rust gelaten over de ganse plas.
En daar vele van deze plassen in aanmerking komen voor proefuitzettingen van consumeerbare vis wordt er desondanks niks gedaan.
En U schijnt ook al te weten dat Limburg dus niks zal minder verdienen aan passieve recreatie. Wel vriend; beklim dan maar verder uw terrils.
Als je zo goed alles weet bij voorbaat dan zal Limburg wel uit het slop geraken. We wachten alleen nog op mensen zoals U. Bestweters dus.
Feitelijk vraag ik mij af waarom ik in debat wil gaan met U.
Je hebt geen politiekers nodig om belogen te worden. Je beliegt eenvoudig jezelf.
En weet je wat vriend? Ik ga volgend jaar opnieuw in Nederland vissen.
Goede wetgeving en milieubescherming. Meer moet dat niet zijn.
Ik laat Limburg voor de snorfietsen en de mensen die tevreden zijn als ze de hoooooond kunnen uitlaten om zijn pakje nitraat op de heide te deponeren.
Misschien als ik nog beter kon lopen behoorde ik ook tot die recreanten.
Maar.....België is er niet voor gehandicapten.
Oh ja. Ze doen hier veel! Zo vlug mogelijk een rusthuis in. Dat wel.
Als ze kunnen betalen tenminste.
Jij ziet uw Limburg wel anders vriend. Het uitzicht van boven op uw terrils is mogelijk wel mooier. Je ziet er langer de zakkende avondzon.

Laatst gewijzigd door werkman : 30 november 2016 om 15:33.
Oud 30 november 2016, 15:29   #197
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Bij ons kwamen trekkers aan met 1.5 uur vertraging omdat ze zich verloren hadden gereden op het industrieterrein in Genk-Zuid.

Haha, nu zijt ge toch echt met spek aan het schieten!
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 15:34   #198
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
West-Vlaanderen is geen geïndustrialiseerd gebied.
Dat zijn een aantal familiebedrijfjes : varkenskwekers, petattenboeren en diepvriespetatjes.
Als ge een echt industriegebied wil zien dan nodig ik U uit in Genk of Tessenderlo.
Jullie hebben procentueel de meeste werklozen van Vlaanderen, de meeste ambtenaren en de meeste zelfstandigen.
Ik wil U niet kwetsen maar eigenlijk zijn jullie armoeizaaiers.
Mr Frustré is weer aan het woord En slaat er weer volledig naast

Werkloosheidsgraad West-Vlaanderen: 5.7%
Laagste van gans Vlaanderen. Dus totaal het tegenovergestelde van de zever die u weer zit te verkondigen
https://arvastat.vdab.be/arvastat_ba...kloosheid.html

Het moet toch serieus pieken dat er in uw provincie amper nog bedrijven overblijven die jullie kapot kunnen staken hé

Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 15:36   #199
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Hier sla je de bal volledig mis.
hij doet niets anders

Constant zit hij te roepen en te tieren, vol frustratie en verzuurdheid

Telke mate krijgt ie het deksel op de neus met cijfers en hij negeert ze gewoon, om in zijn volgende post zijn leugenriedeltje terug te zitten schreeuwen

Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 15:43   #200
Cheminot
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
hij doet niets anders

Constant zit hij te roepen en te tieren, vol frustratie en verzuurdheid

Telke mate krijgt ie het deksel op de neus met cijfers en hij negeert ze gewoon, om in zijn volgende post zijn leugenriedeltje terug te zitten schreeuwen
Een adept van de vakbond, daar kan je toch niks anders van verwachten.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be