![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Is het zo erg gesteld met de Reuma Thuleander ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit weekend Prey aangeschaft, na het lezen van enkele ervaringen.
Ondertussen zo'n uurtje of 6 gespeeld, en geniet er toch wel van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Ik zit 12h ver in Prey.
Verfrissend. Uitdagend spel, je moet echt nadenken over situaties, en je kan ze op meerdere manieren oplossen. Resources zijn limited, je moet je skills en wapens echt gebruiken om verder te geraken. Itt de meeste andere games word je niet met een soort pijl naar je doel geleid. De moeite. Voor 30 euro heb je het op cdkeys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Idd, grote vrijheid, en beter eens denken voor je ergens binnstormt. Daarbij, als er iets is dat ze Arkane Studios onder de knie hebben is het leveldesign. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Aangezien er meerdere eindes zijn, veel side quests, veel verschillende manieren om iets op te lossen, vermoed ik dat de herspeelbaarheid hoog is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
M.a.w., het spel crasht, en geen klein beetje. Nou ja, het is van Bethesda, die kijken niet op een onafgewerkt spel meer of minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb eigenlijk in vrij weinig problemen met bugs en crashes. Enkel in ME:A de memory leak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Feit is en blijft dat Bethesda een zeer bedenkelijke reputatie heeft. Ik zal het volgend jaar wel eens spelen, als de belangrijkste bugs eruit gekieperd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waardoor het komt, geen idee. Ik vermoed mijn erg conventionele configuratie ? (intel i7, GTX 1070, Win 10) ? Ik ken veel mensen met RX480's bvb die massas bugs en crashes hebben.... PS: Prey is geoptimaliseerd voor AMD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelf ook nog geen bugs of crashes gehad. En het draait als een tierelier (tegenover het vorige spel van Arkane, Dishonored 2).
Maar Bethesda heeft die reputatie idd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bethesda heeft soms problemen maar ook niet altijd hoor. Dishonored 2 heb ik nooit gespeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Komt er trouwens nog iets deftigs uit de komende maanden ?
Prey was een aangename surprise, ik had dat spel niet in mijn vizier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgende maand E3, hopelijk wordt daar iets getoond, want voor de rest is er weinig waarop ik wacht. Dishonored 2 kunt ge proberen, die vond ik ook wel de moeite. Of begin met de eerste. Te koop voor een prikje en toch beter dan de tweede. Verder Cyberpunk 2077, maar dat zal pas voor binnen een jaar of 2-3 zijn denk ik. En ons eigen Belgische Original Sin 2 van Larian. De eerste gespeeld zonder verwachtingen en zot mee geamuseerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze draad nog even oprakelen.
Vorige week begonnen aan Divinity - Original Sin 2 van onze eigen Gentse studio Larian. Ongeveer 15 uur inzitten nu en man, wat een spel weer. Wat een vrijheid in een game. Krijgt ondertussen al een 94/100 op metacritic, en veel lovende reviews op youtube te vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Ik heb laatst nog eens wat Pokemon Showdown gespeeld, een van de simulatoren waarmee je online Pokemon kan battlen tegen mensen van je eigen niveau (laag, in mijn geval) zonder dat je eerst een Nintendo apparaat moet halen, het hele single player spel door moet en je perfecte Pokemon moet gaan breeden.
Het is eigenlijk de perfecte combinatie van strategisch, kinderachtig, een goede erg lange maar snelle leercurve en geen hele week de tijd hebben om een enkel potje te kunnen spelen.
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Dishonored 2 uitgespeeld.
Geen enkele crash. Misschien lang genoeg gewacht tot de bugs eruit waren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al eerder wist te schrijven blijf ik nog steeds groot fan van Dead Space 3 en andere versies. Hopelijk komt er nog een 4. (Verschillende gamers proberen het ook gedaan te krijgen)
Een ander prachtig spel is uiteraard Tomb Raider waar de laatste 2 versies ervan gewoon prachtig zijn qua verhaallijn en zeker op grafisch vlak. Tomb Raider Ik hoop dat Lara ook nog mag doorgaan met een nieuwe game, ik koop dat direct. Leuke site voor Tomb Raider is deze (voor die mensen die graag cheaten, ik doe er zelf niet aan mee maar de site is het waard qua informatie en dergelijke over het spel) Stella's Walktroughts Ik ben zelfs al bijna verliefd geworden op Lara (niet te aux serieux nemen aub, met dank bij voorbaat) ![]() En zij stond model voor Lara Camilla Luddington
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben gestopt. Het is niet mijn ding, echter ik hoor veel goede dingen er over. Ik kijk uit naar Wolfentein 2: The New Colossus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Er komt een derde tomb raider, en die wordt day 1 voor mij.
Ik heb erg genoten van de eerste twee. |
![]() |
![]() |