![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ladyboys ook.
![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 14 januari 2017 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn die ouwe viezerikken ook niet vies van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is het hem nu net.
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Bart De Wever: "Ik zit goed op het Schoon Verdiep"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Verdiep.dhtml Die man gaat over lijken om zijn inkomstenbron te vrijwaren want op de arbeidsmarkt is hij een vogel voor de kat! Ik denk dat het niet gaat blijven bij 7.000 gratis smartphones. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je overigens van de vele tienduizenden ouwe perverten die maandelijks naar Pataya trekken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vuil Polleke komt uitgebreid in de media met zijn opgestoken pollekes. Hoe moeten al die vrouwen en waarschijnlijk ook meisjes zich voelen als die man daar staat te zwaaien met zijn handen die hen bepooteld hebben? Die vent hoort in de gevangenis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En trouwens, is hij veroordeeld of loopt er zelfs een strafonderzoek ? Jij weet immers duidelijk van meer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Brtw, vindt U Brusselmans een pervert? Zijn Hollands vriendinneke is 44 jaar jonger. Of misschien vindt U Paul Jambers een pervert want zijn Pascale is een pak jonger. Wat vindt U van Dewael die jarenlang zijn vrouw bedroog? Of het forumlid dat meerdere bedrijven world-wide heeft en hevige verdediger is vd N-VA en die een Chinese vrouw heeft van 27 jaar. De man zelf is 70. Of horen rijke mensen niet tot wat U noemt "perverten"? Uiteindelijk interesseert mij dat geen reet. Even terzijde : Enkele jaren geleden overleed een zeer gewaardeerde man, niet in Pataya maar in een "etablissement" waar dames heren ontvangen tegen betaling. De man was burgemeester van Zutendaal en schielijk overleden tijdens het ejaculeren. Laatst gewijzigd door demonen : 14 januari 2017 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat jij insinueerde was gewoon van een ongeziene laagheid. Zelfs voor jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vindt u dat allemaal een groot probleem, terwijl u hier nog sussend toe over volwassenen die naar Azië trekken om er minderjarige meisjes of jongens te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Ik heb daar in 2012 al mijn spijt voor uitgedrukt. Ik heb voor dat verleden ook een prijs betaald, en geen kleine. U kunt niet weten wat dat bij een mens aanricht. Maar ik zeg het nog eens: indien ik mensen heb gekwetst, dan verontschuldig ik mij daarvoor. Ik heb nooit de bedoeling gehad om te domineren of schade te berokkenen. Ik ben ook geen machtswellusteling, zoals over mij is geschreven.' U hebt ooit tegen een vriend opgebiecht dat u voor het Minnewater hebt gestaan. VAN DEN DRIESSCHE ![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/po...al-797161.html Heeft U de duizenden reacties gelezen op FB, Twitter, de lezersrubrieken, de forums, de mensen in de straat, ... Denkt de N-VA echt dat deze pervert een stemmenkanon wordt? Jullie moesten zich schamen!! Als je die kerel googeld krijg je als eerste "pol van den driessche seksueel misbruik" te lezen! Laatst gewijzigd door demonen : 14 januari 2017 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pervert? U hebt het toch wel over Steve Stevaert, toch?! Schaamt de SP.a zich daar voor en al hun militanten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |