![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stel je gaat naar een etentje of op restaurant , een pilletje in iemand z'n/haar drinken foefelen , en ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bemin je naaste zoals jezelf en ontneem hem zo mogelijk zijn vrije keuze zodat hij jouw humanere keuze moet volgen. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 februari 2017 om 02:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Punt.
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, om zo'n figuur te vinden, dat moet je aan anderen dan mij vragen.
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JVDB's zwaar dementerende of een menselijke plant als voorbeelden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 februari 2017 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook zo iets dat je bij de kruidenier op de hoek kan kopen.
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of gewoon online en morgen thuis laten bezorgen als je vandaag voor 23u bestelt hé https://www.superanabolenkopen.net/p...jnen/insuline/ http://www.xroids.com/page/insulin/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doe jij dat dan met de hoop andere termen die evolutioneel eigenlijk fout gebruikt worden. Eén (toepasselijk) voorbeeld: onnozel.
![]() |
#191 |
|
![]() Beproevingen, en daarna aan de rechter hand van de heer zitten...; staat nergens in het NT?
Kom je weet wel beter.
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben nieuwsgierig hoe je nu weer gaat kronkelen om je ongelijk te ontkennen; dat doe je nu door dat straal te negeren.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 3 februari 2017 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niemand, maar dan ook niemand verplicht iemand om euthanasie aan te vragen en iedereen kan voor de alternatieven kiezen en ik denk zelfs dat men ingelicht moet worden over de alternatieven. Euthanasie biedt de patiënt gewoon een comfort gevoel, het is een soort zekerheid dat er een absolute limiet kan gesteld worden aan het lijden, het lijden dat gewoon zinloos is voor een atheïst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ganse christendom is gebaseerd op lijden. Een lichaam is zondig.....Christus gaf het voorbeeld inzake intens lijden. Genieten van het leven of van je lichaam is niet bepaald aan de orde in het tranendom...wat een ellende dat geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zit er weer eens naast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel me eens, waarom bloeden vrouwen elke maand? En is het baren van nageslacht zo'n zware klus?
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw belachelijke onnozelheden interesseren me dan ook geen snars....en hoe verder ik er naast zit hoe liever ik het heb. |
|
![]() |
![]() |