![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan verwonderd zijn dat niemand hen nog geloofd en dat de mensen liever afgaan op hun buikgevoel dat hun onwaarheden doorziet... Laatst gewijzigd door marie daenen : 3 maart 2017 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi staaltje van objectiviteit van onze media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er al iemand de politie verwittigd dat er in het monarchistisch, anti-republikeins milieu gezocht dient te worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vanaf het moment dat deze draad werd opgestart, kon men voorzien wie en op welke wijze zou reageren, ook al wordt het soms weggemoffeld onder de noemer “humor of ironie”.
Vooral het feit dat het gezin De Wever afwezig was, zou de basis vormen om deze aanslag, want dat was het, te minimaliseren. Dat deze toevalligheid geen enkele verontschuldiging voor de dader betekent wordt eenvoudig weggedrukt ten voordele van de eigen politieke overtuiging. Dat de dader niet bij toeval ’s nachts om 2 u met een bijl over straat loopt kan niet bestreden worden. De woning van BDW zal wel ook geen toevallige keuze geweest zijn en enkel mogelijk als er niet een bepaald sfeertje rond zijn persoon wordt gecreëerd. Omdat er maar weinigen de moeite zullen doen om deze draad eens door te gaan, hierna enkele voorbeelden, die illustreren wat werd voorspeld. Om niet alles dubbel te doen werden er enkele reacties ter zake tussengelast. Met dank aan de steller ervan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=115 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=116
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent econoom zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jaja. En ik maar denken dat dit al in het startbericht gebeurde.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat moeten dan heel dunne ramen geweest zijn als die de bijl niet eens een beetje afremmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet ge ook eens zien wat voor flikken die zijn huis bewaken ![]() Moet eens zien wat voor flikken er op de Meir patrouilleren ![]() Ze mogen eens afkomen zonder matrak, wapen en taser. Stellen niets voor, werkelijk niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() Het staat u vrij om uw sharia godsdienst te belijden in IS staat. Ik zou zeggen doen die reis naar de grens van Turkije.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() Bent u statutair ?
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 maart 2017 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
o leuk zeg, voor u ben ik een centrumrechtse pisser, voor sommigen ben ik een extreem rechtse of extreem linkse pisser...tja gelukkig dat ik kan pissen.....als ik pis probeer ik altijd die vlieg te raken, die staat links...ben ik nu links ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Ja véél te braaf zijn die van den NVA ik heb mijn lidkaart opgegeven juist daarom !! en sorry dat je het niet verstaat ...bij zo een groep wil ik niet meer horen allemaal dezelfde bende pissers CD&V ook zo'n nest smoeltrekkers veel rond de pot draaien.... geen echte knopen doorhakken ... in de pot roeren mixen en hopen op een mirakel .
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 maart 2017 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En waarom weten we het eigenlijk niet?
![]() |