Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Discussietools
Oud 9 november 2004, 22:30   #181
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Mss is deze veroordeling de aanzet tot een vernieuwd en nóg sterker VB, maar dit neemt niet weg dat vandaag een aanslag gepleegd werd op de democratie, de rechtsstaat en de vrije meningsuiting.
Ik kan slechts hopen dat dit land zo snel mogelijk verdwijnt.
En dat is zeer wel mogelijk.
Oud 9 november 2004, 22:47   #182
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Neem het van mij aan : HET BELGISCHE ESTABLISHMENT OBDER LEIDING VAN DE WAALSE PS, heeft ons (1 miljoen kiezers) het grootste cadeau gegeven dat we ons ook maar kunnen wensen : een nieuwe eclatante overwinning bij de volgende verkiezing, groter nog als de laatste.
Ik vreet mijn hoed op , als we onder de 30% blijven
België barst........ binnenkort
Oud 9 november 2004, 23:35   #183
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
3/4de = 75 % (en geen 70 % zoals u garnalengeheugen had uitgerekend), 75 % van de Vlamigen die niet op het Blok stemt. Het Blok is een racistische partij, die, zoals jij bevestigt, enkel marginalen aantrekt.
Waar ergens heb ik geschreven dat het Blok enkel marginalen aantrekt Yannet???? Wordt het niet eens tijd dat ge stopt met u te masturberen op de kop van Philip Van Saxen-coburg Gotha???
Westland New Post is offline  
Oud 9 november 2004, 23:42   #184
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Waar ergens heb ik geschreven dat het Blok enkel marginalen aantrekt Yannet???? Wordt het niet eens tijd dat ge stopt met u te masturberen op de kop van Philip Van Saxen-coburg Gotha???
Jij hebt het niet letterlijk geschreven, maar je bewijst het wel, waarvan uw bovenstaande post een goed voorbeeld is.

En plots over die (zware) rekenfout geen woord meer.

Laatst gewijzigd door Yann : 9 november 2004 om 23:43.
Yann is offline  
Oud 9 november 2004, 23:43   #185
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij hebt het niet letterlijk geschreven, maar je bewijst het wel, waarvan uw bovenstaande post een goed voorbeeld is.
Nou ja, als jij een indicatie bent van het soort mensen dat de BUB aantrekt dan snap ik waarom die zo goed als onbestaande is. Van marginaal gesproken...
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 9 november 2004, 23:45   #186
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Nou ja, als jij een indicatie bent van het soort mensen dat de BUB aantrekt dan snap ik waarom die zo goed als onbestaande is. Van marginaal gesproken...
Waarom?
Oud 9 november 2004, 23:47   #187
dva
Vreemdeling

Standaard afschaffen

Alle leden van de moslimexecutieve hebben op de PS lijst in brussel gestaan. Nu blijkt dat ze racisten zijn én fundamentalisten zijn. Gaat de PS nu afgeschaft worden?

Laatst gewijzigd door dva : 9 november 2004 om 23:47.
dva is offline  
Oud 9 november 2004, 23:56   #188
Emile1983
Vreemdeling

Standaard Zijn de Belgen gek geworden?

Ik vind echt dat in België vandaag de democratie vermoord is! De democratie lag bij jullie al in een diepe coma i.v.m. het cordon sanitaire, maar dit slaat alles!!! Zien die linkse sukkels nou echt niet dat ze hiermee de onvrede onder de bevolking alleen maar vergroten? Wat dat betreft kunnen ze een beetje een voorbeeld nemen aan ons (nederland) waar de politiek nu EINDELIJK hun oogkleppen begint af te doen en (al is het maar schoorvoetend) rechtse gedachtes beginnen te gedogen. In Nederland vielen de problemen met o.a. moslims gewoonweg niet goed meer te praten!! Het volk hier pikt het niet meer, nu is de bal aan jullie, Vlaamse vrienden, om het niet meer te pikken.

Kortom:

Ik hoop dat het VB terugkomt, en wel sterker dan ooit.

Ik hoop dat het ( s)linkse gedachtengoed verloren gaat, zowel bij jullie als bij ons in Nederland.

Ik hoop dat wij in Nederland ooit zo'n mooie partij als het VB mogen hebben!
Emile1983 is offline  
Oud 10 november 2004, 00:26   #189
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En plots over die (zware) rekenfout geen woord meer.

Over marginalen gesproken...Kent ge soms uw eigen partij niet????

Welke zware rekenfout???
Westland New Post is offline  
Oud 10 november 2004, 00:38   #190
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dva
Alle leden van de moslimexecutieve hebben op de PS lijst in brussel gestaan. Nu blijkt dat ze racisten zijn én fundamentalisten zijn. Gaat de PS nu afgeschaft worden?
Ik weet niet of ze allemaal op een PS-lijst hebben gestaan maar een behoorlijk aantal zeker.
Vergeet echter maar dat daar een (Onke)linkx over gaat vallen.
Oud 10 november 2004, 00:41   #191
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Hans1
Bull shit. De wet bestaat sinds 1981 en het VB zou evengoed op basis van die eerste tekst kunnen veroordeeld zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Zij het dan wel dat het voor een volksjury moest gebeuren. En hiervan waren de politiekers blijkbaar van overtuigd dat zij geen kans hadden. Dus maar een grondwetswijziging.
Neen, want het zou té democratisch geweest zijn als het klootjesvolk daarover zijn zegje had mogen hebben.
Oud 10 november 2004, 00:48   #192
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Hans1
Bull shit. De wet bestaat sinds 1981 en het VB zou evengoed op basis van die eerste tekst kunnen veroordeeld zijn.

Neen, want het zou té democratisch geweest zijn als het klootjesvolk daarover zijn zegje had mogen hebben.
Laten we dan consequent wezen en het Centrum voor Gelijke Rechten de Imams, Moskeeën en oproerkraaiers voor de rechter slepen wegens aanzet tot geweld en racisme:

De Islam:

"...for the Prophet said, 'If somebody (a Muslim) discards his religion, kill him,'" (Hadith Vol. 4, Book 52, #260).

"O you who believe! do not take the Jews and the Christians for friends; they are friends of each other; and whoever amongst you takes them for a friend, then surely he is one of them; surely Allah does not guide the unjust people," (Quran 5:51).

"O you who believe! fight those of the unbelievers (non-muslims) who are near to you and let them find in you hardness" (Quran 9:123).

"O Prophet! strive hard against the unbelievers and the hypocrites" (Quran 9:73).

"Then, when the sacred months have passed, slay the idolaters wherever ye find them, and take them captive, and besiege them, and prepare for them each ambush." (Quran 9:5).

"O Prophet! urge the believers to war; because they are a people who do not understand," (Quran 8:65).

"I will throw fear into the hearts of those who disbelieve. Then smite the necks and smite of them each finger. That is because they opposed Allah and His messenger. Whoso opposeth Allah and His messenger! Allah is severe in punishment," (Quran 8:12).

"Those who believe do battle for the cause of Allah" (Quran 4:76).
Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren.
Werkslaaf is offline  
Oud 10 november 2004, 00:51   #193
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Distel
En neen, we leven ook niet in een representatieve democratie. Zij die ons zouden moeten vertegenwoordigen, laten maar al te vaak hun plaats aan zij die niet verkozen zijn of sinds kort blijkbaar zelfs aan iemand van een partij die helemaal geen zetels heeft (Jacyntha De Roeck). Jij maakt jezelf iets wijs.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Uitzonderingsmaatregelen die perfect mogelijk zijn en ook mogelijk moeten zijn.

Waarom moeten ondemocratische uitzonderingsmaatregelen mogelijk zijn?

Hoe kan jij blijven volhouden dat het volk zijn vertegenwoordigers heeft gekozen als de partijkopstukken hun volstrekt onverkozen opvolgers in het parlement droppen?

Hoe worden de mensen vertegenwoordigd van een winnende partij die, door middel van de coalitievormingen van verliezende partijen, al jaren uit de regeringsboot wordt gestoten?
Oud 10 november 2004, 09:30   #194
Katun
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Toch raar dat die partij van 1 miljoen kiezers nu niet massaal op straat komt. Waar zijn al die VB'ers toch? Er zou nu toch ergens een grote steunbetoging moeten zijn, maar nee.
Theo Van Gogh is vermoord. Je moet al onnozel zijn om nu in België op straat te komen met verboden betogingen voor verboden partijen.
Katun is offline  
Oud 10 november 2004, 09:41   #195
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Gisteren in de rechtszaal verwoordde iemand het goed: Soms moet men een veldslag verliezen om de oorlog te winnen.

Niets aan toe te voegen.
Oud 10 november 2004, 09:45   #196
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Gisteren in de rechtszaal verwoordde iemand het goed: Soms moet men een veldslag verliezen om de oorlog te winnen.

Niets aan toe te voegen.
Waarschijnlijk komt het VB hier versterkt uit.
Maar dat neemt niet weg dat ondertussen de belgische democratie een flinke deuk heeft opgelopen, de vrije meningsuiting aan banden werd gelegd en het gerecht een 'lachertje' geworden is.
Zelfs fatsoenlijke tegenstanders vh VB zouden beter niet van een overwinning gewagen.
Oud 10 november 2004, 11:19   #197
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik zal me deze dag -9 november 2004- tegelijk met de herdenking van de Kristalnacht in nazi-Duitsland op 9 november 1938, eeuwig blijven herinneren als de dag dat wij in Vlaanderen/België dag op dag 66 jaar geleden een historisch antwoord gaven aan een mogelijke revival van de Nieuwe Orde.
Blij met een dode mus de linkiewinkies.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline  
Oud 10 november 2004, 12:00   #198
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter

Niets aan toe te voegen.
Die iemand gebruikte toch geen slecht uit het Frans vertaalde woorden zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 10 november 2004, 15:32   #199
ray
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
Vlaanderen is mijn vaderland ,maak Vlaanderen onafhankelijk ,en maak van walonie belgique en verhuis jij naar daar .
u bent het oneens met de toestand hier, dan is het beter dat u zelf vertrekt. Als het u niet aanstaat, er is genoeg plaats in de wereld om in te wonen. Alhoewel ik denk dat met uw ideologie er niet veel plaats is in de wereld, racisme wordt nergens geduld.
ray is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be