![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mss is deze veroordeling de aanzet tot een vernieuwd en nóg sterker VB, maar dit neemt niet weg dat vandaag een aanslag gepleegd werd op de democratie, de rechtsstaat en de vrije meningsuiting.
Ik kan slechts hopen dat dit land zo snel mogelijk verdwijnt. En dat is zeer wel mogelijk.
#182 |
Gouverneur
|
![]() Neem het van mij aan : HET BELGISCHE ESTABLISHMENT OBDER LEIDING VAN DE WAALSE PS, heeft ons (1 miljoen kiezers) het grootste cadeau gegeven dat we ons ook maar kunnen wensen : een nieuwe eclatante overwinning bij de volgende verkiezing, groter nog als de laatste.
Ik vreet mijn hoed op , als we onder de 30% blijven België barst........ binnenkort
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En plots over die (zware) rekenfout geen woord meer. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 9 november 2004 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#187 |
Vreemdeling
|
![]() Alle leden van de moslimexecutieve hebben op de PS lijst in brussel gestaan. Nu blijkt dat ze racisten zijn én fundamentalisten zijn. Gaat de PS nu afgeschaft worden?
Laatst gewijzigd door dva : 9 november 2004 om 23:47. |
![]() |
![]() |
#188 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind echt dat in België vandaag de democratie vermoord is! De democratie lag bij jullie al in een diepe coma i.v.m. het cordon sanitaire, maar dit slaat alles!!! Zien die linkse sukkels nou echt niet dat ze hiermee de onvrede onder de bevolking alleen maar vergroten? Wat dat betreft kunnen ze een beetje een voorbeeld nemen aan ons (nederland) waar de politiek nu EINDELIJK hun oogkleppen begint af te doen en (al is het maar schoorvoetend) rechtse gedachtes beginnen te gedogen. In Nederland vielen de problemen met o.a. moslims gewoonweg niet goed meer te praten!! Het volk hier pikt het niet meer, nu is de bal aan jullie, Vlaamse vrienden, om het niet meer te pikken.
Kortom: Ik hoop dat het VB terugkomt, en wel sterker dan ooit. Ik hoop dat het ( s)linkse gedachtengoed verloren gaat, zowel bij jullie als bij ons in Nederland. Ik hoop dat wij in Nederland ooit zo'n mooie partij als het VB mogen hebben! |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Welke zware rekenfout??? |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet echter maar dat daar een (Onke)linkx over gaat vallen.
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Hans1 Bull shit. De wet bestaat sinds 1981 en het VB zou evengoed op basis van die eerste tekst kunnen veroordeeld zijn. Citaat:
![]() |
#192 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De Islam: "...for the Prophet said, 'If somebody (a Muslim) discards his religion, kill him,'" (Hadith Vol. 4, Book 52, #260). "O you who believe! do not take the Jews and the Christians for friends; they are friends of each other; and whoever amongst you takes them for a friend, then surely he is one of them; surely Allah does not guide the unjust people," (Quran 5:51). "O you who believe! fight those of the unbelievers (non-muslims) who are near to you and let them find in you hardness" (Quran 9:123). "O Prophet! strive hard against the unbelievers and the hypocrites" (Quran 9:73). "Then, when the sacred months have passed, slay the idolaters wherever ye find them, and take them captive, and besiege them, and prepare for them each ambush." (Quran 9:5). "O Prophet! urge the believers to war; because they are a people who do not understand," (Quran 8:65). "I will throw fear into the hearts of those who disbelieve. Then smite the necks and smite of them each finger. That is because they opposed Allah and His messenger. Whoso opposeth Allah and His messenger! Allah is severe in punishment," (Quran 8:12). "Those who believe do battle for the cause of Allah" (Quran 4:76).
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Distel En neen, we leven ook niet in een representatieve democratie. Zij die ons zouden moeten vertegenwoordigen, laten maar al te vaak hun plaats aan zij die niet verkozen zijn of sinds kort blijkbaar zelfs aan iemand van een partij die helemaal geen zetels heeft (Jacyntha De Roeck). Jij maakt jezelf iets wijs. Citaat:
Hoe kan jij blijven volhouden dat het volk zijn vertegenwoordigers heeft gekozen als de partijkopstukken hun volstrekt onverkozen opvolgers in het parlement droppen? Hoe worden de mensen vertegenwoordigd van een winnende partij die, door middel van de coalitievormingen van verliezende partijen, al jaren uit de regeringsboot wordt gestoten?
![]() |
#194 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#195 |
Parlementslid
|
![]() Gisteren in de rechtszaal verwoordde iemand het goed: Soms moet men een veldslag verliezen om de oorlog te winnen.
Niets aan toe te voegen.
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat ondertussen de belgische democratie een flinke deuk heeft opgelopen, de vrije meningsuiting aan banden werd gelegd en het gerecht een 'lachertje' geworden is. Zelfs fatsoenlijke tegenstanders vh VB zouden beter niet van een overwinning gewagen.
![]() |
#197 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#200 | |