![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
Bekijk resultaten enquête: Hebt u na dat schandalige arrest nog vertrouwen in het Belgische gerecht ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
46 | 38,02% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
75 | 61,98% |
Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#182 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Maaaaar, dan verlang ik het de volgende keer van uw kant.
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er morgen te doen? Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een politiek forum is dan toch nog voor iets goed. ![]() [size=1](Ik heb ook wel eens iemand tussengepakt wegens zijn armetierige schrijfwijze, maar dat was iemand die voor de rest wel heel erg hoog met zichzelf opliep. ![]() [size=1][/size]
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#186 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Het was meer een antwoordt op Gertj3 zijn handtekening, net zoals ik u nu uw handtekening beantwoord.
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#188 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar belofte maakt schuld, dus bij deze: ![]()
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#191 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Of u uw mening niet durft uiten ,uit angst om uw spa postje te verliezen (zoals er vele zijn ) Lekker hypocriet zijn is natuurlijk makkelijker
![]() |
#192 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
misschien niet op de vb-website, dat zou best kunnen
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
enkel dit... ik woon in Genk waar veel migranten wonen... en fiets ook door de mijncité's... en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n grote hinder ondervind en dat zelfs in twee instanties ik als senior door migranten uit vervelende situaties gered ben veroorzaakt door autochtonen... en wat politieke partijen betreft... ik ben en blijf een overtuigde liberaal, wat niet betekent dat ik de VLD in alles volg... ik ben een van die die de fameuze uitbreiding (operatie BV's binnenhalen en ook de operatie met de tjeef VanHecke) niet zo goed vond en ik ben ook ook niet met alle Paars-zaken in het reine.... maar ik moet wel wijzen op verschillende analyses die ik hier al hield op dit forum... het is ook zo dat ik als senior die de zaken al meer dan 50 jaar volg, nog steeds overtuigd ben van de overgrote korrektheid van de politiek, wanneer men ten minste de moeite neemt de zaken volledig en objectief te bekijken, wars van alle subjectieve gevoelens... (ik ben soms ook subjectief in het vuur van het betoog of het reageren, maar als men mij overtuigt van mijn ongelijk, dan geeft ik dat toe en excuseer mij zo nodig)... maar de analyse van de vlaams nationalistische evolutie sinds de oorlog, laat mij ook zeer sceptisch t.o.v. ht gedachtengoed van de zoveelste afscheuring die er gebeurde van de originele VVU van de jaren 50... en de vereglijking van het gedachtengoed van de stichter van het VB laat me heel sceptisch, vooral omdat ik een slachtoffer ben van de zwarte horden van tijdens de oorlog... en de studie van de extremistische en ultra rechtse strekkingen en de analyse van de standpunten van De Winter en co, alsook de ontzegging vannhet fundamenteel recht op migreren van de volkeren en het discrimineren van mensen omdat ze op de verkeerde plaats en uit de verkeerde persoon het levenslicht zagen is mij zeer nefast... en dan al dat vlaamsnationalistisch gedoe... sorry hoor, maar als men dieper op de problematiek ingaat dan wat slogans van de enen lui en de anderen vlijtig, de enen profiteren en de anderen afgezet worden, etc... etc.... ingaat, dan ben ik niet overtuigd... het is ook een probelmatiek die niet zo eenvoudig kan opgelost worden door onafhankelijkheidsslogans... etc... maar ja... ik kan mijn postings van de laatste maanden niet allemaal gaan herhalen... maar je hebt gelijk dat elke mens het anders percipieert... en vanaf het ogenblik dat het geen vluchtig subjectiefgekakel is... dan volg ik wel... maar wat het VB of zijn opvolgers betreft... wait and see, zou ik zeggen...
![]() |
#195 |
Vreemdeling
|
![]() Steenbok66,
Voor mij is het anders, als 31-jarige vrouw word ik vaak lastiggevallen en voor mij is er op die momenten nooit iemand opgekomen, ze stonden erbij en keken ernaar ... en ik kan u verzekeren dat ik er niet uitdagend enzovoort bijloop. Je kan mij nu verbitterd noemen en kortzichtig, maar dat ben ik totaal niet, ik erken enkel dat er problemen zijn en die moeten aangepakt worden, al dan niet met harde hand dan maar. Ik ben zelf ook niet akkoord met al de standpunten van een Vlaams Blok of volgelingen, maar ik ga evenzeer niet akkoord met al de standpunten van de andere partijen. Het is altijd wikken en wegen en zien waar men zichzelf het beste in terug vindt. Van mij heeft iedereen recht om de kleur te kiezen die ze zelf willen, maar net als ik respect heb voor andere meningen, opvattingen en religies, verwacht ik het ook terug van anderen, that's me ! En zo hoort het in mijn geloof ook, waarden zoals respect en vertrouwen in de mensen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat uw vrouw, kinderen, of familieleden niet hetzelfde moeten doormaken dan wat mij al overkomen is ( of de vele anderen die hetzelfde meegemaakt hebben ), u zou net als ik de dingen volledig anders bekijken waarschijnlijk. Ik ben misschien een jonge onzinnige vrouw, maar heb al vaker over het leven en de maatschappij nagedacht dan u zult veronderstellen. En ik blijf niet mijn ogen sluiten voor de dingen die gebeuren gewoon. Maar moest er meer plaats en tijd gemaakt worden voor een open dialoog, zouden ze wel tot een behoorlijk akkoord kunnen komen waar iedereen (buiten de extreme gevallen dan) mee kan leven. Het is niet voor niets dat de VLD ingezien heeft dat er inderdaad een probleem is met de veiligheid. Jaren heeft het blok het geroepen, uiteindelijk heeft de VLD het gehoord en zijn ze er iets aan gaan doen. Iets dat ik enkel kan toejuichen. Van mij hoeft een Vlaams Blok niet te regeren, ze doen hun job heel goed als zweeppartij in de oppositie, en ok, niet alle standpunten zijn ok, maar zoals ik al zei, van welke partij wel ? In mijn geloof is er een gezegde : And ye harm none, do as ye will... ik denk dat er meer mensen eens over zouden moeten nadenken. Groetjes HawThorn Laatst gewijzigd door HawThorn : 11 november 2004 om 13:49. |
![]() |
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#198 |
Vreemdeling
|
![]() Eum, ik denk dat dat een discussie zou teweeg brengen de reden waarom. Het heeft te maken met mijn geloof en is doopnaam dat ik zo gekregen heb, sindsdien gebruik ik hem altijd op forums e.d.
Ik wil dat gerust een keer uitleggen maar dat hoort hier niet thuis. |
![]() |
![]() |
#199 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat: