![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Wanneer? Gisteren? Ik was zat.
Kijkt kerel, zij is aan een lastercampagne bezig. Ze is naar hier gekomen en is nu via pm's bezig. Ze vraagt ook aan mensen mijn twitter om daar hetzelfde te doen. Mijn oproep aan haar: ik doe niets anders dan wat gij op FB doet, enkel doe ik het anoniem en hebt gij er nu een groter circus van gemaakt. Het stopt hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat mogelijk? Is zij de persoon achter de batterij spambots die dit forum 7 dagen op 7 teisteren? Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 mei 2017 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind je dat erg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mijn ex is toe alles in staat.... Dat weten wij hier wel. Die is nog erger als mij op dat gebied ![]() Maar die lastercampagne op facebook en hier mag wel eens stoppen. Ik heb dat mens geld overgeschreven, die heeft dat in eigen zak gestoken, en NIETS overgeschreven. Wanneer krijg ik dan terug op wat ik gerechtigd ben? Ik heb al die achterstallige rekeningen moeten betalen van MADAM terwijl ik mijn rekeningen ALLEMAAL tijdig betaald heb. Zij deed aan verwaarlozing en ik heb toen drastische maatregelen genomen. Dat zit haar nu diep en daarom is ze ook met haar vader mij komen bedreigen. Nu het gerechtelijk afgerond is komt ze mij cyber jennen. Jullie lopen daar in mee? Mij goed. Maar hou het bij jullie, ik wil zo min mogelijk met mijn ex geconfronteerd worden. Gedaan is gedaan. Hopelijk dringt dat snel bij haar door. Laatst gewijzigd door Peche : 12 mei 2017 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je t mij vraagt, ga jij nog betalen voor er sprake kan zijn van dit finaal af te kunnen sluiten. Laatst gewijzigd door Anna List : 12 mei 2017 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Kerel ik behoud details omdat het hier fucking anoniem is en jullie geen fucking kak te maken hebben met mijn privéleven.
Ik ga hier mijn hele verhaal niet doen. Ik heb op die rechtszaak bewezen dat ik geld heb overgeschreven, dat zij haar afspraak niet nakwam. Een kernvraag: het ging jaaaren goed. Ik neem drastische maatregelen en ineens sta ik voor de rechtbank. Doet dat al geen belletje rinkelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Maar bedankt voor de motivatie mensen }-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() bedoelde alleen maar om goed met uw nieuw lief te praten over die dingen hoor ... zodat je ook bij haar niet achteraf moet horen dat ze eigenlijk niet content was in bed, maar dat onbevredigd gevoel nooit uitsprak of zo ... gij pakt echt de dingen die goed bedoeld zijn ook altijd negatief op ze! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Dinantse_koek
Mss taai maar alleszins beter verteerbaar dan sommige andere kost die hier geserveerd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() kijk, ik weet niet welke kant van t verhaal waar is en welke niet, wsl zal de waarheid wel ergens in t midden liggen ... maar over dt fouten beginnen ... dat wekt bij mij argwaan hoor. dat is zo'n klassieker hier, meestal wanneer de andere argumenten stokken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets wat we van peches 'verhaal' (meer dan een slogan is het eigenlijk niet) bezwaarlijk kunnen stellen. Dan zegt mijn mensenkennis en levenservaring wel wie het gelijk aan zijn/haar zijde heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |