Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2004, 02:13   #181
Dorian
Parlementslid

Dorian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduw
Ach naar mijn ondervinding zijn de Belgen het minst nationalistisch van de hele wereld.

Akkoord, voor mensen die zich als "Belgen" beschouwen. Niet voor de meeste Vlamingen die hier rondzwerven.

In het buitenland weet amper iemand dat er in België iets bestaat als comunotaire problemen.

Idd.

Welk Europees land kampt niet met een vreemdelingen en extreem-rechts probleem ?

VB is de grootste extreem rechtse partij van Europa.

PS
Wat die Vlamingen die naar Wallonië emigreren als beweegredenen zullen opgeven zal wel niet het democratische gehalte van een van de landsdelen zijn.

Het is ook de prijs. Maar volgens een reportage gaat het ook om de "sfeer" en de manier van leven. .

Dorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2004, 02:24   #182
schaduw
Gouverneur

schaduw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door schaduw
Ach naar mijn ondervinding zijn de Belgen het minst nationalistisch van de hele wereld.

Akkoord, voor mensen die zich als "Belgen" beschouwen. Niet voor de meeste Vlamingen die hier rondzwerven.

Zelfs die Vlamingen zijn niet zo fier en trots als de meeste andere nationaliteiten wanneer ze in het buitenland zijn.

In het buitenland weet amper iemand dat er in België iets bestaat als comunotaire problemen.

Idd.

Welk Europees land kampt niet met een vreemdelingen en extreem-rechts probleem ?

VB is de grootste extreem rechtse partij van Europa.

Qua % momenteel misschien wel maar de FPO is al groter geweest, het Franse FN, in Italië zitten ze reeds geruime tijd in de regering.

PS
Wat die Vlamingen die naar Wallonië emigreren als beweegredenen zullen opgeven zal wel niet het democratische gehalte van een van de landsdelen zijn.

Het is ook de prijs. Maar volgens een reportage gaat het ook om de "sfeer" en de manier van leven.

Ja Wallonië heeft de naam 'relaxer' te zijn en je hebt er ook minder last van al die lasige wetten omdat het zo dicht bevolkt niet is..
schaduw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2004, 02:33   #183
Kielse bulldog
Banneling

Kielse bulldog's schermafbeelding

Standaard

Alle moslims(mannen en vrouwen) zouden een bourka moeten dragen.Dit omwille van estetische redenen.
Kielse bulldog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2004, 02:36   #184
Dorian
Parlementslid

Standaard

Laatst gewijzigd door Dorian : 12 november 2004 om 02:38.
Oud 12 november 2004, 02:37   #185
Dorian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorian
Schaduw, ik vind jou te optimistisch. Maar misschien heb jij gelijk.
Oud 12 november 2004, 03:32   #186
schaduw
Gouverneur

schaduw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Dorian
Schaduw, ik vind jou te optimistisch. Maar misschien heb jij gelijk.
Was ik maar alle dagen zo optimistisch. Enkel de toekomst zal uitwijzen wie er 'gelijk' heeft gehad. Zoveel mogelijk positief proberen zien in andere mensen en ook positiviteit van de ander verlangen is een van de dingen die we kunnen doen om de lieve vrede te bewaren. Ikzelf zie de wereld half vergaan wanneer ik de sociale verworvenheden tever denk teruggedraaid te zien. Dan denk ik laat Europa aub socialer blijven dan VS.
schaduw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2004, 05:16   #187
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorian
Inderdaad.
Ik schaam me bijna om Belg te zijn ... en dit WEGENS WAT IN VLAANDEREN GEBEURT. In het buitenland is het steeds beter te zeggen dat jij "niet te maken met het Noorden" hebt. Niet verbazend dat steeds meer (democratische) Vlamingen naar Wallonië komen wonen.
Maar waar wacht je op om met jouw Wallonie eruit te trekken?
Die 11,3 miljard Euro?
Oud 12 november 2004, 13:09   #188
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

woensdagavond was er ook nog zo'n smerige politiek correcte film over vrouwen met hoofddoeken die ze in kamions staken en afvoerden naar gaskamers & in treinwagons opsloten als het heel heet was en dan kwam er iemand op het idee om die mensen wat te helpen door die wagons nat te spuiten... enfin zo'n typisch politiek correct gezaag
van die mensen die ook graag wat aandacht hebben. Typisch ne film voor de linkie winkies van de VRt om uit te zenden...

111111 met hun gezaag over gratis water voor de 3de wereldlanden... wat geven die landen aan bewapening uit ? Zouden ze dat niet beter uitgeven aan water voor hun "eigen volk" ? & Waarom mogen die landen niet negatief gaan in hun budget/handelsbalans ?
Oud 12 november 2004, 13:27   #189
Koriander
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
woensdagavond was er ook nog zo'n smerige politiek correcte film over vrouwen met hoofddoeken die ze in kamions staken en afvoerden naar gaskamers & in treinwagons opsloten als het heel heet was en dan kwam er iemand op het idee om die mensen wat te helpen door die wagons nat te spuiten... enfin zo'n typisch politiek correct gezaag
van die mensen die ook graag wat aandacht hebben. Typisch ne film voor de linkie winkies van de VRt om uit te zenden...

111111 met hun gezaag over gratis water voor de 3de wereldlanden... wat geven die landen aan bewapening uit ? Zouden ze dat niet beter uitgeven aan water voor hun "eigen volk" ? & Waarom mogen die landen niet negatief gaan in hun budget/handelsbalans ?
zuur in je maag, in je piemel, overal
Koriander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2004, 13:32   #190
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Beste Koriander : Je wil de grootste hebben ? Je hebt de grootste ! & Dan ?

We zouden een nationale hoofddoekendag moeten organiseren - misschien helpt dat om onze hersenen bijeen te houden & ja : op intolerantie met intolerantie reageren is dom..
Oud 13 november 2004, 01:27   #191
Dorian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Maar waar wacht je op om met jouw Wallonie eruit te trekken?
Die 11,3 miljard Euro?
Hebt u soms andere discussieonderwerpen ? Het wordt saai en belachelijk.
Oud 13 november 2004, 02:14   #192
Fezz
Vreemdeling

Standaard

Dorian mijn beste vriend,
Vertel ons dan eens in geuren en kleuren over de solidariteit van jouw Waalse vrienden met Vlaanderen?

Zijn jullie allemaal zo gebrainwashed, dat het logisch denken jullie totaal vergaan is?
Fezz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2004, 02:18   #193
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
'Een moslimvrouw die een hoofdoek draagt tekent feitelijk haar terugkeringscontract.'
Filip Dewinter in eigen persoon,(geen trucage), op VTM dinsdag 19u
bron: http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm dinsdag 19u

Een historisch moment van vrije meningsuiting, fascistische dan wel.

UITLEG

1)Een belgische vrouw van marokaanse afkomst, zal niet in haar land kunnen terugkeren, omdat Marokko al 3 generaties niets meer met haar te maken heeft . Marokko zal de repatriëring weigeren.
2) enkele duizende vrouwen, van belgische afkomst zijn moslim.

RESULTAAT

Filip Dewinter zal in het Staatsbudget, dat hij zal krijgen als VB de 50% haalt,geld moeten loskrijgen voor concentratiekampen. Want deze vrouwen zijn voor géén terugkeringscontracten vatbaar.
Niet waar

....
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2004, 10:48   #194
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joriske
C uit W -Men heeft dus wel in al deze jaren niets ondernomen; hoofddoekjes zijn op school niet systematisch verboden. Dat was verkeerd.

Maar laat dit duidelijk zijn - ik verdedig hier niet de hoofddoek, maar de privé-sfeer van de individuele burger die voor mij onaantastbaar is.
Eigenlijk verdedigt u het recht op indoctrinatie en sociale dwang door de omgeving. Een individu zal uit zichzelf niet zomaar een hoofddoek opzetten.

Als God had gewild dat de vrouw een hoofddoek droeg, dan zou hij er ook wel voor gezorgd hebben dat die hoofddoek al van bij de geboorte op haar kop vastzat.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2004, 10:56   #195
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
De westerse vrijzinnigen zijn niet verantwoordelijk voor wat er misgaat met de islam. Westerse vrijzinnigen verlenen geen hand- en spandiensten aan de islam. Westerse vrijzinnigen zijn, zoals iedereen, verliefd op hun mening en verkondigen die in het rond. Meer is het niet.
Zeer vele westerse vrijzinnigen zijn al lang geen vrijdenkers meer.

Al van bij de start van de migratie 40 jaar geleden worden ze door de arabische fundamentalisten bespeeld op bijzonder subtiele wijze zonder dat ze hier zich van bewust zijn.

Zij kwaken constant uit wat de arabische meestermanipulators hen al tientallen jaren dicteren. In feite zijn ze reeds lang even hersendood als hun collega's aan de andere kant van de Middellandse Zee.
Oud 13 november 2004, 11:10   #196
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduw
Was ik maar alle dagen zo optimistisch. Enkel de toekomst zal uitwijzen wie er 'gelijk' heeft gehad. Zoveel mogelijk positief proberen zien in andere mensen en ook positiviteit van de ander verlangen is een van de dingen die we kunnen doen om de lieve vrede te bewaren. Ikzelf zie de wereld half vergaan wanneer ik de sociale verworvenheden tever denk teruggedraaid te zien. Dan denk ik laat Europa aub socialer blijven dan VS.
Er zullen in Europa toch alertere mensen dan jij heel snel iets moeten ondernemen opdat mensen als jij zouden kunnen verder dromen.
Oud 13 november 2004, 11:13   #197
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Niet waar

....
Jullie moslims dachten toch niet dat we hier in Europa voor eeuwig zouden blijven slapen?

Berg je droom van de "snelst groeiende godsdienst" wat Europa betreft maar op.
Oud 13 november 2004, 11:14   #198
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Zeer vele westerse vrijzinnigen zijn al lang geen vrijdenkers meer.

Al van bij de start van de migratie 40 jaar geleden worden ze door de arabische fundamentalisten bespeeld op bijzonder subtiele wijze zonder dat ze hier zich van bewust zijn.

Zij kwaken constant uit wat de arabische meestermanipulators hen al tientallen jaren dicteren. In feite zijn ze reeds lang even hersendood als hun collega's aan de andere kant van de Middellandse Zee.
Het is allemaal een groot moslim-complot?

Oud 13 november 2004, 11:22   #199
CONTRA
Schepen

CONTRA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raging Bile Duct
Als het VB dergelijke maatregelen wil doorvoeren, ok, maar dan moeten ze consequent zijn en alle Sikhs met tulbanden, Joden met keppels, pijpekrullen en zwarte hoeden, Hindoes met het derde oog en Hari Krisna's met oranje gewaden en klei op hun neus ook buitensmijten.
Het crapuul zit meer onder de hoofdoeken en hun mannen (Islam) zelf over heel de wereld is het zever met de Islam, nooit met andere culturen.
CONTRA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2004, 11:26   #200
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Het is allemaal een groot moslim-complot?

noooooope!

En de gemiddelde moslim weet zelfs niet dat hij recht op een van de bloedigste confrontaties uit de wereldgeschiedenis afstevent.
Maar om het maar in moslimjargon te zeggen: wij zullen in Europa vroeg of laat aan de ongelovige honden het ware licht laten zien en hun ziel in vuur doen baden!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be