![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bwah; er is nog tijd zat. Zoek een andere gorilla uit de Kongo en leer hem hoe hij op zijn borst kan kloppen en kreten kan produceren. Zoiets als de Nieuw-Zeelanders opvoeren op sportevenementen. Het zal meer indruk verwekken bij de tegenstanders dan ons volkslied. Ik word er nu al triestig van als ik dat gekweel hoor. Oh dierbaar land; de patatten zijn geplant Ze komen uit met een groene snuit Bloei oh land; onkruid moeten wij niet te vrezen Ze spelen toch met de kloten van den deze..... Refrein? Simpel de strijdkreet : "L'unité fait la farce" En dan is het weer de beurt aan die gorilla. Sport gegarandeerd! En dan maar hopen dat de arbiter zijn fluitje niet inslikt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Simpel! Zonder de N-VA als het kan en met de N-VA als het moet. Dat is toch al de vooruitgang van de verandering. Met het VB heeft het nooit gemoeten. ![]() Maar het Vlaamse volk is nogmaals opgedeeld. Ge hebt de niet-belastingbetalers en ge hebt dezen die opdraaien voor de anderen. Eindelijk kunnen we vertrekken met propere handen naar de onderhandelingstafel. De zeveraars en dwarsliggers zijn we kwijt. Uitgerangeerd. Benieuwd wat ze ons nu zullen aanwrijven. Dat er teveel staatsambtenaren een te dik pensioen trekken bijvoorbeeld? Of.......racisten zijn misschien? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor u is het geen probleem dat het officiële lied voor de vertegenwoordiging van een land op een of ander evenement, wordt gebracht door een vuilgebekte ingevoerde neger die geen greintje respect opbrengt voor het vrouwelijk geslacht, de helft van de bevolking?
Hoe denigrerend tov de vrouw moet het worden vooraleer u er aanstoot aan neemt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() merkwaardig, dat ge het hier nog nooit over de islamitische preutsheid hebt gehad. Wat is er trouwens preuts aan het afkeuren van liedjes-teksten die bijvoorbeeld verkrachting verheerlijken ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 maart 2018 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertegenwoordigt Nick Cave een land of een (nationaal) team? Voel je het verschil niet aan? Of valt zo een wansmakelijke neger voor u onder de noemer "Cultuur" en is het dan OK?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een negerkop en een negerinnetet
Twee paterskloten en een vuil janet Een kopvod en ne pamper Onze ploeg heeft de beste stamper Hup België hup Alzo winnen we de cup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, ik weet het niet.
het toont dat vrouwen niet meer op hun kop laten zitten, wat positief is. Maar mocht die jongen een autochtoon geweest zijn, had er mss anders op gereageerd geweest. Wat dan weer niet positief is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou het ??
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel reacties wijzen op het feit dat hij een allochtoon is. Waarom vraag ik me dan af.
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 maart 2018 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Tu veux te faire fister, t'inquiètes, j'ai le bras long
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus elk liedje dat verkrachting verheerlijkt, is per definitie fout? dus bv deze tekst kan niet: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van mij mogen artiesten zingen over wat ze willen. Maar dat ge zoiets niet wilt gebruiken om uw land te gaan vertegenwoordigen, lijkt me nogal wiedes. (Pas op, voor mij persoonlijk maakt dat geen zak uit, maar ik begrijp de hetze wel). Anders hier onze nieuwe inzending voor't eurosong: https://youtu.be/fh-t_ILNGV4 Laatst gewijzigd door Het Verzet : 9 maart 2018 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn blijkbaar wel nog wat vrouwonvriendelijke liedjes gemaakt:
http://flavorwire.com/489278/25-of-m...ynist-songs/14 Liedjes van Johny Cash, The Rolling Stones, The Police, The Beatles, maar uiteraard ook de hedendaagse rappers passeren de revue. Ik veronderstel toch dat deze liedjes wel degelijk kunnen? De vraag is of iemand die constant zulke liedjes zingt, een lied voor een voetbalploeg mag maken. Daarop lijkt me het antwoord "nee" te zijn. Maar om daarom die rapper zo aan te pakken? dat is toch wat misplaatst.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe interpreteer jij die tekst dan mss?
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |