![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rijke mensen die gebruiken zullen Uw saccoche niet afpakken om aan hun dosis te geraken ![]() Tijdens de drooglegging was zelfs Alcohol ooit het probleem. De grootste criminelen gingen zich er dan mee bezig houden. Remember Al Capone ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2017 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil de sukkels niet de kost geven die na het kolonialisme toch nog slaafs hun meesters volgen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 december 2017 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden de inwoners van Charleroi dan wel Luikminded zijn ? ![]() Petit pays petit esprit. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2017 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandertaelen is tot nader order Brussel nog niet ontvlucht, maar of het de aangename dingen zijn die hem daar houden betwijfel ik.
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ontwijkt de kern van de zaak, namelijk dat de Walen minder kritiek geven op Vlaamse Brusselaars (zoals jij) dan Vlaamse. Dat is een pertinente leugen.
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed ...zet bende die op het mooiste eiland ter wereld en ze zullen nog klagen en zagen. Hun enige reden van bestaan denk ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er werden de voorbije VIJFTIG JAAR fortuinen, vermogens verkwanseld aan "straathoekwerkers", en andere onzin. Het resultaat was een middenvinger in onze richting. De zachte middelen zijn opgebruikt.
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook het boek van Lucas Vandertaelen is interessant. Volgens hem blijft hij gewoon in Brussel opdat ook hij ondanks alles houdt van deze stad. Luckas Vander Taelen, wiens roots in Aalst liggen, heeft een nieuw boek geschreven: ‘Mijn Gedacht’. Vander Taelen schrijft over zijn woonplaats Brussel. “Brussel kent een spectaculaire evolutie en is uitgegroeid tot de meest diverse stad ter wereld. Maar de politieke instellingen hebben het almaar moeilijker om met deze evolutie om te gaan”, zegt uitgeverij Houtekiet. “Vander Taelen stelt vragen bij dit algemene politieke onvermogen om snel en efficiënt de grote uitdagingen van deze tijd aan te pakken, gaande van integratie tot mobiliteit.” Het boek kost 18,99 euro, meer info bij www.houtekiet.be. (RLA) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2017 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandertaelen woont er wél, en toch hoor ik weinig positiefs over Brussel uit zijn mond. Ik ben wel vaak in Brussel geweest, onder andere in een Brussels ziekenhuis. Wedden dat je niet wil weten hoe ik daar als Vlaming behandeld werd? Hoe je het ook draait of keert, Brussel werd op korte tijd tot drie keer toe in de fik gezet. De media hebben zich niet ingehouden om daar beelden van te tonen. Wedden dat niet alleen bange blanke Fredje NIET bij de 'relschoppers" was? Er doet hoe dan ook niet veel goeds de ronde over Brussel. Op eender welk vlak. Ook op politiek vlak. En dit tot véél verder dan tot op en afstand van 100 km van Brussel. Face it. We hoeven ook niet in Iran te wonen, of te hebben gewoond, om te het verschil in vrouwenmode te kennen tijdens het bewind van de sjah en onder de heerschappij van de hogepriesters van de islam. Wie vandaag in Brussel naar de markt gaat weet wat ik bedoel. Hoog tijd dat manneke pis een baard krijgt, woestijnkleding en sandalen, of godbetert een boerka en een pispot.
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het nationale nieuws hoor ik ook zeer weinig positieve dingen over eender wat of waar....alleen de kommer en kwel komen aan bod. Voor de mooie dingen zijn er de regionale zenders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat veranderd niks aan de zaak dat ik BXL een vuile stad vind. Grafity en krotten overal, leeghangers en guur kijkende munttheeslurpers op elke straathoek.
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() He ik ken dat kaartje
![]() ![]() ![]() Afin geen probleem tegen dan zijn we allen al vergaan tot stof en as ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel is dus drasland, de favoriete leefomgeving voor ongewervelde dieren, kikkers, slangen en muggen, maar ook van vreemde vogels.
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werknemers van privébedrijven in Brussel, Vlaams- en Waals-Brabant hebben een gemiddeld bruto-uurloon van 17,1 tot 18,9 euro. Daarmee staan ze aan de Belgische top inzake brutolonen, zo blijkt uit de online Loonwijzerbevraging van de christelijke vakbond ACV bij 20.000 mensen. En ja ge moet natuurlijk eens ergens anders iets gaan drinken dan bij Ali Baba salon de thé. In de Laboureur bijvoorbeeld. Maar daar hebben ze geen muntthee ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2017 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |