![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel is gekoloniseerd door (Noord)Afrika. De Vlaming is er (buiten enkele collaborateurs) nog slechter aan toe dan de Palestijn in Israël. Van de Palestijnen is nog sprake. Vlaamse Brusselaars kan je bijna op je twee handen tellen. In heel Vlaanderen vind je dan weer Brusselse Vlamingen, verdreven uit Brussel, slecht geïntegreerd in tsjeef plat Vlaanderen of sossen-steden. Een stille en weinig bestudeerde diaspora. Momenteel is er nog een tweede diaspora bezig. Ook Franstalige Brusselaars vluchten nu naar Vlaanderen, verdreven door de Afrikaanse kolonisten en Europese elites. De hele oorspronkelijke middenklasse is er binnenkort weg gevaagd. Brussel is niet meer.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is algemeen geweten dat er véél van onze eigen mensen het huidige Brussel ontvluchten naar andere oorden waar het Noord-Afrikaanse volkje het nog niet zo ingepalmd heeft.
Wat doet de Politiek, wat doet de EU niets niets niets ... Wat zal er van Brussel uiteindelijk nog overblijven buiten een Islamitische stad, vol Islamitische scholen, VZW's van duister allooi, nachtwinkeltjes en moskeeën en, een getto dus. Brussel, in 2030 de nieuwe hoofdstad van de Islamitische Republiek Eurabia? Meer dan 5 over twaalf dat men daar echt wel eens iets gaat aan doen of dat gaat totaal verkeerd aflopen denk ik. Wakker worden dames en heren Politici? p.s. Het onderwerp is al jaar- en dag in menig discussie gewikkeld. Een ouder draadje blokletterde toen al ... Moslims laat ons hier in Vlaanderen met rust en go home!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 februari 2018 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1 Misschien zou dat helpen om schoon schip te maken met een aantal (PS-)mistoestanden in Brussel. 2 Indien dit meevalt zou NV-A er aan kunnen denken ook in Wallonië bij de verkiezingen op te komen. Hetgeen een (zoals Vander Taelen schrijft) alternatief biedt aan diegenen die de oude Waalse machtspartijen beu zijn. 3 NV-A gaat, genietend van de macht, het communautaire heel diep in de ijskast steken. 4 Waardoor de focus van de regering op welvaart voor alle Belgen kan komen te liggen. 5 Als de gewestvorming dan (gedeeltelijk) kan teruggeschroefd worden zou dit een grote kostenbesparing zijn voor de Belgische belastingbetaler. Raar maar waar: in dat vooruitzicht duim ik voor een goed resultaat van NV-A in Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ik zie wel waarom Brussel zo geliefd is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent echt niet goed op de hoogte. Procentueel wonen er meer moslims in Vlaanderen dan in het Brusselse Gewest. 41 % van de totale moslimbevolking woont in Vlaanderen tegenover 36,5 % in het Brusselse gewest ![]() http://www.lavigerie.be/spip.php?article1322 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 februari 2018 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |