![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag blijft welke van de twee, Rikske of Sofieke, nu een onweerstaanbare drang heeft om facturen te splitsen, of slachtvloeren te organiseren om schapen levend te kelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot uw dochter met zo ene gaat thuis komen. Ne getrouwde Belanger zelfs misschien ... en niet uit jouw provinciaal nest, maar Antwerpen bijvoorbeeld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf het grappig vinden dat soort mekaar zoekt.
En hoe dat dan afloopt... lol
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever: “Knack heeft zich op niveau van boulevardblad gezet, en daar zal ik rekening mee houden”
Citaat:
Laten we de schuld snel doorschuiven naar het Internet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik blijf het grappig vinden dat men op een politiek forum zich bezig houdt met prullaria die in feite weinig met echte politiek te maken hebben. Wat mensen in hun privéleven doen behoort niet tot de taak van het plebs om zich daar mee te moeien. Er is en blijft het recht op privacy. Maar ook op dit forum wordt dat met de voeten getreden. Walgelijk!!!! Gaat dat hier weer een hele dag duren? Een politieker mag afgerekend worden op zijn politieke daden maar niet op hetgeen hij presteert tussen de lakens. Zijn jullie oude zwabberaars die zelf niks meer presteren soms? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij word zoiets tussen de lakens beslist, want ieder weldenkend mens betaald niet alles 3 x. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. meneer .. mij kan dat alvast wel schelen .. net zoals talloze andere giganten als mijzelf : Homeros, Sophocles, Shakespeare en niet te vergeten Herman Brusselmans ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De furie van nva lijkt zich enkel te richten op Meeus, in een niets ontziende poging hem te beschadigen. De andere sossen worden gespaard. Dat heeft niet alleen te maken met landincest Nu we weten waarom komt het logischer over. Vergeet niet dat mensen mensen blijven, ook al doen ze zich voor alsof ze op eenzame hoogte, verheven boven elke emotie zichzelf wegcijferen om het volk goed te kunnen besturen. Nog niet lang geleden zat bartje nog te bleiten om landincest. Dit heeft allemaal nog bitter weinig met politiek te maken. Maar het wordt zo geserveerd.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 1 april 2018 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. Beria ? nog niet vaak die naam hier zien opduiken .. laamijraaie : je bent naar Red Sparrow gaan zien ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. bien étonné de se trouver ensemble .. de nieuwe zwartzakkerij .. du jamais vu ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. spreekt hier .. wat is het woord ook alweer ? .. een ervaringsdeskundige ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stelling gaat 365 dagen per jaar op hoor, pasen is daar geen uitzondering op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn dochter is geen mongool, die komt heus niet thuis met een blokker. Meer zelfs, ze walgt daar even hard van als ik dat doe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doorbraak, het kwaliteitslabel waar ons Marie zo graag naar verwijst. Ik zou haar graag eens horen over dat artikel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Thillo TV (VTM) heeft de exclusiviteit voor de beelden, Van Thillo gazet (HLN) die voor de geschreven bijdrages.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Thillo schrijft naast het nieuws ook Ruimtelijke uitvoerings plannen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel in de familie, en met holebi-toestanden. Voorheen strenge kaloten werden plots heel wat milder in hun oordeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat U mijn stelling dikke zever vindt is uw recht. Een reden te meer voor mij om op dit forum nog minder te schrijven. En ik bestuur het volk niet hoor vent. Ik geef gewoon mijn mening en niet omdat ik begenadigd zou zijn in een of andere partij. Of mogen partijidioten hier alleen hun mening verkondigen soms? Doe maar verder hoor. Je bent heel goed bezig. ![]() |
|
![]() |
![]() |