![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel, met Trump en Netanyahu als politiek leider is de as VS-Israël versterkt. Twee mannen met strafzaken aan hun broek, dat schept een band.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 11 april 2018 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onvoorwaardelijke steun voor Israel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft een hoog Mai 68 gehalte. De tijd toen Sartre nog de botten van de Sovjets aflikte vanuit zijn Parijse caviaar arrondissement. Er zijn er blijkbaar nog in die periode blijven steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allé dan, tikfout gecorrigeerd:
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=61 Citaat:
Of had je bij de talloze oorlogsakties van de VS in het M-O ‘het brengen van democratie' in gedachte ?
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Assad's missie was voor 98% geslaagd en dan beslist hij in extremis om de hele wereld tegen hem te keren met een gasaanval op zijn eigen burgers. De strateeg.. Ik verloor stilaan mijn vertrouwen in het IQ van de mensheid maar als ik op sociale media de reacties lees wordt het duidelijk dat de meerderheid het onmiddellijk ziet en dat die foto's van huilende babies deze keer niet werken. Met dank aan Irak in 2003, wat we 15 jaar later nog steeds niet vergeten zijn. Remember trouwens die drenkeling die moest dienen om de deuren voor vluchtelingen wagenwijd open te zetten ![]() Hij bleek niks te maken te hebben met de asielcrisis, maar het was een tool die de mainstream media gebruikte om ons te bespelen. Ook nu, in een poging om de wereld tegen Assad te keren worden opnieuw massaal foto's van babies gebruikt om onze gevoelige snaar te raken. Men wil dat mensen emotioneel gaan reageren ipv nog rationeel na te denken ![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 april 2018 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarin hebben ze zich werkelijk geperfectioneerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aanval met spectaculaire beelden blijkt in elkaar geknutseld door de zogenaamde "Witte Helmen", een propaganda afdeling van de islamisten van de islamitische staat.
The Syria Chemical Weapons Hoax of April 2018BTW: ondergetekende heeft legerdienst gedaan en als ondergetekende een nieuwe oproepingsbrief zou krijgen is het voor de NBC
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Trump moet toch in staat zijn om te begrijpen dat hij hier niets bij te winnen heeft ? Maar de basis van de syriërs dicht bij Libanon die ze nu aan het verlaten zijn, zou wel eens een mooi public relations doelwitje kunnen worden voor de tomahawk kruisraketten van Trump. En dat allemaal omwille van de geënsceneerde en verder onbestaande gifgas aanval... Die witte helmen zijn een gevaarlijk geo strategisch wapen geworden, eentje dat erin lukt om westerse leiders hun denkvermogen aan te tasten. Ik hoop dat de russen hun kenmerkende koelbloedigheid kunnen bewaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De US zou nu net zoals de vorige keer de Russen inlichten waar ze gaan aanvallen.
Gelukkig.
![]() |
#196 |
Minister
|
![]() Trump heeft een week geleden aangekondigd zijn troepen te zullen terugtrekken uit Syrië. Dit na 7 jaar pogingen met provocaties tot oorlog, zonder succes.
Dan in extremis na die aankondiging, beslist Bashar Al Assad ineens om zijn eigen volk aan te vallen met chemische wapens en de wereld tegen hem te keren (??) Ik kan echt niet begrijpen dat dit forum nog dwazen telt die dat geloven. Zelfs de MSM vermelden de meer waarschijnlijke alternatieve hypothese omdat ze beseffen dat hun geloofwaardigheid op het spel staat.
![]() |
#197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als Trump een aanval op poten zet verliest hij alle steun bij zijn aanhang
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 12 april 2018 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#200 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Want dat is wat je zegt, dit gaat al lang niet meer om wat de White Helmets zeggen. https://www.theguardian.com/world/20...k-symptoms-who Citaat:
|
||
![]() |
![]() |