![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) geertvdb is prompt aanwezig om elke drug te verfoeien en gebruikt daar maar al te graag een vreemd amalgaampje van selectieve uit de context gerukte logica en wetenschap ( tot de evolutietheorie toe) voor 1) geertvdb komt hier wel even te stellen dat hij zich zel ook 'inlaat' met drugs terwijl dat niet zo 'logisch/evident' is ... en niet zomaar eentje 2) op basis van geertvdb zijn persoonlijke keuze & ervaring noemt hij dat dan geen drug ... nu rijst natuurlijk de vraag of dit alles geen evolutionaire truc is ten gunste van de Saccharomyces cerevisiae... die soort floreert als nooit daarvoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 23 april 2018 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...meestal is dat inderdaad jouw eerste reactie bij cognitieve dissonantie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ...dát ( en die studie die uitwees dat ge meer seks hebt als ge blowt ) verklaart véél over de fervente ijver van contra's die tevens geen graten zien in wat er mis is met alcohol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want toen ik het de eerste keer zag staan vond ik het nogal een erg vreemde vraag van je Het is pas omdat er een ander forumlid en jij er op verder ging dat ik reageerde. Maar misschien moet ik het nu eens vragen. Waarom wou je weten of het gebruikt kan worden als oplosmiddel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Néén, dat is net niet mijn mening. Ik vind niet dat ik sneller dan 120km/h hoef te rijden. Citaat:
Dit snap ik niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat moeilijk omdat het in voeding gebruikt wordt, als conserveringsmiddel, voor tincturen enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Parlementslid
|
![]() Hebt U een link naar dat onderzoek? Onderzoeken zelfs? Het is dat men in onze streken al vele eeuwen alcohol benuttigt, en dat onderzoek moet dat dan eigenlijk toch ook aantonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar misschien wil je in naam van de wetenschap wel eens eent estje uitvoeren ? Ge drinkt 5 flessen wodka van 800 ml wacht een kwartierke en moogt een rondje op het parcours van Francorchamp rijden ... en dat zonder tegenliggers ![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, ik veronderstel dat dat ook maar gekomen is, omdat het voorhanden is en die eigenschap had Voor al die zaken kan je wel een alternatief bedenken al zie ik cannabis ( of beter thc) daar nu niet meteen voor in staat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... er zijn al meerdere discussies geweest Citaat:
zeer leerzaam maar niet echt een antwoord op mijn opmerking Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof er vroeger geen kanker voorkwam Het is toch pas las men de link legt en het in kaart brengt dat men dat weet, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||
|
![]() Citaat:
Dat verkeersregels 'evident' en 'logisch' zijn, is een waarde oordeel, en per definitie subjectief. Veel mensen vinden een max snelheid van 120 km/h 'niet evident' en 'logisch'. Bent u het daar n niet mee eens, wel mee eens? het is precies een schaduwen gevecht met u.+Ok, en dan? Mijn stelling was Ik zou zeggen dat u niet inlaten met drugs 'evident' en 'logisch' is, maar ook daar zijn er mensen die dat niet vinden. Er zitten er een paar op deze draad. U vindt dat dat mijn 'persoonlijke mening 'is? U hebt daarover een andere opinie? ![]() Citaat:
Nogmaals herhaal ik wat ik persoonlijk vind van alcohol: Het doet mij niets. Ik vind het geen hard drug. Er is geen fun voor mij als ik het nuttig. De kans op verslaving is dan ook NUL. Compris? Citaat:
Ik moet wel toegeven dat ik weinig gemotiveerd ben om u te begrijpen. Er is geen challenge. Kunt ge niet beter uw best doen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() iemand komt weer eens wat aandacht tekort...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord is deels daar er zoiets als pragmatisme bestaat Citaat:
Citaat:
Ik wees je enkel op het feit dat mijn antwoord waarop jij reageerde over die drugs ging en, niet over die 120km/u Citaat:
... maar kom Citaat:
Zéér lichtzinnig omdat dat geenszins de definitie van een harddrug is. Citaat:
Ik heb al een paar van je uitspraken weerlegd of afgezwakt. Nu ja op zich zou dat allemaal niet erg zijn moest het maar blahblah zijn in de loop van een conversatie... alleen de ervaring leert me als mensen daar niet meteen tegenin gaan dat ge dat verder meesleurt als voldongen feiten in de rest van de discussie Laatst gewijzigd door praha : 23 april 2018 om 22:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |