![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Burger
|
![]() Helemaal niets. Ik ben zelfs lang gelovig geweest.
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, … Veel haal ik er zelf ook niet terug uit. Doei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is nogal aan het overdrijven. Maar sinds het liberalisme mainstream is, zie je natuurlijk wel dat de tijd van conservatisme voorbij is. Dit heeft als gevolg dat je met de nek wordt aangekeken als je nog waarde hecht aan traditionalisme, maar wordt toegejuicht als je gaat beweren dat je een genderfluide zebrapaard bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Burger
|
![]()
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, … Veel haal ik er zelf ook niet terug uit. Doei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De plek waar ik over sprak was alvast geen woongebied, waardoor enkele db hoger toegelaten zijn. Ook is het achtergrondniveau er hoog: pal langs een gewestweg. Als je die dingen hoort zwiepen is dat zeker geen 39 db. Ik vraag me dan af hoe die zoch dicht bij jou thuis zijn gezet kunnen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je woont in woongebied (woongebied en woongebied met landelijk karakter) zouden die turbines dan wat verder af gezet moeten worden om aan die 39 db grens te moeten voldoen (lees: je mag ze snachts nauwelijks horen buiten, en zeker niet in je slaapkamer). Dus minimaal 350-400m in de praktijk. Als je aan een KMO zone woont, of in landbouwgebieden, liggen de limieten wel een pak hoger. Je zone zal ook wel in het windplan staan als te ontwikkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Burger
|
![]() Die had ik al beantwoord voordat de vraag gesteld werd: het is een verdelende factor.
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 mei 2018 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zo ja, kijk eerst naar de balk in uw eigen oog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel zo goed dat ze de boel stilleggen, zelfs wanneer dat technisch niet nodig is. a) wat in dat hete gedeelte is blijft er ook namelijk in. Alles wat daar verkeerdelijk vrijkomt wordt daar ook opgevangen. b) om die herstelling te doen is het niet nodig de boel stil te leggen. Er zijn namelijk verschillende afzonderlijke toe en afvoerleidingen die dat systeem bedienen en men zou gerust aan die ene leiding kunnen werken zonder dat dat de werking van het geheel op zijn minst zou hinderen. De enige reden voor de stillegging is dat men één of meerdere jumpers moet inzetten voor de reparatie en de veiligheidsvoorschriften eisen dat bij werkzaamheden (eender welke) aan dat systeem de boel moet stilgelegd worden. Een technische reden of een gevaar is er hier dus niet, wel een veiligheidsvoorschrift dat probeert met het onmogelijke rekening te houden... c) De aard en de toon van de berichtgeving maken dat dit bericht thuishoort in die reeks waarin een gesprongen zekering in het koude gedeelte (voor de paniekzaaiers, het gedeelte dat je in elke centrale op olie, waterturbines, kolen, wind en zonne-energie ook vindt dus) ook steeds wordt voorgesteld als 'een ramp in een kerncentrale'... ![]() Dus, nee... ik panikeer niet... ![]() Ik denk dus ik ben... kalm. ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |