![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's toch te erg hè, zo het eens langs de andere kant bekijken.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Ze valt vrij van huur" is dus geen geldig argument, omdat anders elke dienst die ze elkaar verlenen aangerekend kan worden. "Hij moet comfort opgeven" lijkt me ook niet op te gaan, en al zeker niet uitgesproken te kunnen worden. "Hij heeft er vroeger zelf geld ingestoken" lijkt me ook geen redelijk argument. Tenzij hij ook taxiritten aanrekent telkens ze samen op stap gaan in zijn auto. Kortom, ik vind er geen. Jij wel?
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als het om een partner gaat, dan zie ik geen enkele reden om een huurbedrag aan te rekenen.
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Europees Commissaris
|
![]() Erger nog. Eigenlijk, als zij elke maand betaalt, met als enige argument "hij heeft dat eerst ook moeten doen", dan moet haar huur als een afbetaling worden gezien en is ze zich aan het inkopen in het huis.
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou tegen haar zeggen:
"Ik kan het huis verhuren en dan gaan we samen een andere woning huren." Jij krijgt er 1000 per maand binnen en als je samen een gelijk(w)aardig huis huurt, moeten jullie elk 500 euro betalen. Zij bouwt dan niets op en jij krijgt er 500 extra binnen per maand. Het alternatief is: dat zij effectief ingaat op uw aanbod en daarmee 200 euro per maand uitspaart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en als zij clever genoeg is, rekent ze hem aan voor elke maaltijd die zij klaarmaakt. Een goeie traiteur kost ook geld.
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een huis hebt gekregen van uw ouders dan denk je anders dan iemand die ervoor moet werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de keuze in dat huis te wonen is de keuze om er geen huurinkomsten uit te hebben. als een billijke bijdrage een probleem is voor een partner die bij je in wil komen wonen, dan kan ik TS alleen maar adviseren, verhuur je eigendom en ga samen ergens iets huren of kopen. problem solved. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige van de manama's die ik ken zijn al wel eens meer rare mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() Voila. En jij bent haar huisbaas niet. Blij van hulp te kunnen zijn geweest.
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat lijkt me alleen maar billijk in de ogen van hangmatters of andere sossen. edit : of bij iemand die ergens gratis op iemands kap woont en zijn schuldgevoel daarover wenst te onderdrukken. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 30 april 2018 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar om u een prijsindicatie te geven: een modern éénslaapkamerappartement in de stadsrand kost hier ongeveer € 750 euro
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 30 april 2018 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar wat is nu uw argument voor het betalen van huur? Omdat gratis iets voor sossen is?