![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: De NVA haat de Rode Duivels. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 50,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 42,86% |
Mijn naam is haas |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hela! Mij geen woorden in de mond leggen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen heeft ongeveer elke prominente of niet prominente N-VA'er al gezegd dat hij of zij supportert voor de Rode Duivels. Die 0,01% die dat niet doet, zit hier op het forum.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bourgeois heeft net de rode duivels aangespoord om de Fransen van katoen te geven zoals de Vlamingen dat tijdens de guldensporenslag deden.
Een goeie! Everytime durft niet eens toe te geven dat hij de vlag van het échte land van alle Franstaligen buiten hangt. Geef toe dat hetgeen er zich buiten het Russische voetbalveld afspeelt zeker zo amusant is als wat er in gebeurt. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gij weet toch dat de vlaamse leeuw van origine een franse vlag is he?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zo...
Ik dacht dat de leeuwenvlag zijn oorsprong vindt in de kruistochten. De christelijke ridders namen hem over van de Islamitische krijgsheren. De leeuw is dus een fanatiek religieus symbool. DAT is pas deprimerend.
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sarkozy en de Vlaamse Leeuw
https://www.youtube.com/watch?v=wVkm-vxTMQw |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Filips_van_de_Elzas
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |