![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() en hopla, draadje nummer 4
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt best voor een aantal aspecten van de maatschappij "linksgezind" zijn en voor bepaalde andere "rechtsgezind"! Keihard voor alles en altijd "links" zijn of "rechts" brengt inderdaad problemen mee en is niet zinvol... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Aanzetten tot haat en geweld gecombineerd met racisme als verzwarend element.
Enfin, het Parket gaat het uitzoeken. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/09...hild-vrienden/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun toekomstperspectieven zijn niet roos- maar zeer bruinkleurig lijkt me. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 6 september 2018 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze NVA-er gooit de handdoek al in de ring, de schijnheiligaard:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...f491/#comments |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit moet ook, anders zou ze nooit de stemmen kunnen afpikken van de liberalen en de tjeven. Ze moet langs de andere kant ook voldoende rechts zijn om stemmen te kunnen recupereren van het VB. Het is een evenwichtsspel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ge het serieus gaat opvatten en van 'gevoelens' en 'identiteit' gaat spreken dan is er wel een potentieel probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eigenlijk hoort het ook enkel daar thuis
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U bent niet de slimste thuis vermoed ik?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Gouverneur
|
![]() Zo groot is dat verschil nu ook weer niet en bij beide partijen legt men aldoor een grote minachting voor het recht aan de dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Europees Commissaris
|
![]() * traag applaus *
Een niet-doordachte idiote opmerking quoten en een "2" zetten, ge hebt lomp, marginaal en daaronder zit gij ergens te bengelen vermoed ik.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Parlementslid
|
![]() Reportages van pano zijn nooit echt geloofwaardig te noemen. En Tim Verheyden, de reportagemaker, is niet vies van wat in scene te zetten. De brave man is er nu eenmaal voor gekend om werkelijkheid en fictie door elkaar te halen. Voor mij zijn alle pano reportgaes pure fictie en enkel als entertainment bedoelt. Racistische uitspraken doen is strafbaar maar als je nog maar een cartoon van de Moslims hun Mohammed maakt dan dreigen ze je al je keel over te snijden. Wat zegt Tim Verheyden daar over?
In mijn ogen was deze reportage enkel een weerspiegeling van hoe veel -en dan vooral jongere- Vlamingen denken. Waar ik mij wel aan erger is dat heel de politiek nu op zijn kop staat en doet alsof ze er van walgen. Maar moest het een reportage over allochtonen zijn geweest dan had er geen enkele politicus ook maar een woord over gezegd. Maar de meeste politiekers willen al langer een "Belgistan" creëren. De autochtoon moet enkel werken, betalen en sterven. De allochtoon krijgt de gouden hangmat aangeboden. Voor mij is het duidelijk : volledige framing van een reportage om zo kijkcijfers te hebben en onder de noemer mediageilheid te kunnen scoren. Van mij mogen ze Tim Verheyden voor het Gerecht sleuren en wegens laster en smaad zwaar veroordelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en een maand voor de verkiezingen, prima timing zo vlak voor de campagne, zal hij wel gedacht hebben. En de VRT-directie zal wel goedkeurend heb geknikt.
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |