![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze spelen dirty en natuurlijk is het doorgestoken kaart zoals alles in deze maatschappij. Al die instagram hoeren zijn niet meer dan een cleenex waard. Wahaha. Je doet alsof je 100 hoeren kan krijgen en ze komen naar u en dan ben jij plots de alpha ofzo. Het is allemaal een spel van misleiding. Mannen vechten over niets meer omdat ze kunnen rukken, meer is die instagram ook niet... een vorm van agressie onderdrukking.
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je neemt dat voyeurisme weg of je neemt dat exhibitionisme weg en dan reset je het spel. Vrouwen spelen altijd vals dus moet je altijd bluffen. Dat is dan zogezegd "zelfvertrouwen", maar dat is gewoon psychologische oorlogsvoering. Whahaha.
Dus nu is onze bluf dat we alle sociale media gaan laten instorten tot hun aandelen 0 eurocent waard zijn. Whaha.
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En weet je wat, je zal ze idd niet vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met dan ook nog een eigen inkomen, nou die vrouwen kiezen niet direct voor een zagevent, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet als man goed verdienen. Met een mooie wagen rijden. Liefst een rijke familie hebben waarvan te erven valt. Twee tot drie maal per jaar een reis organiseren en betalen. Ik moet zorgen voor een mooie woonst. "Surprise" citytrips met bed & breakfast. Dure etentjes op restaurant. En zij moet helemaal niks? Zij moet gewoon haar voetjes onder tafel schuiven op restaurant? Foto's van haar kont op Instagram zetten? Met mijn kredietkaart gaan shoppen? Kuisen doet de kuisvrouw, op kosten van de man? Koken doet de traiteur? Kleren steken we binnen in de wasserette? Wat is haar inbreng? Als ik het toch zelf moet doen, waarom zou ik dan een kreng met kapsones binnenpakken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man verdiende veel en bracht al het geld binnen. De vrouw was thuis, doet het huishouden, verzorgt de kinderen, en kookt een matig (vlak smakend) potje eten. Maar ja, de feministen in samenwerking met de kapitalisten hebben besloten dat de vrouw ook moet werken! Twee keer raden: toen ging het fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zij moet niks. Ik heb compassie met al die sukkels hier. En ik meen dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout? Ik heb helemaal niets te kort hoor.
Ik leef waarschijnlijk beter dan jou. Het gaat fout in relaties, snap je? De dynamieken zijn verpest. Veel singles, veel echtscheidingen, geen duurzame relaties meer. Snap je het nu wel? Ik wil anders ook wel een tekening maken hoor moest het niet lukken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je draagt er niets aan toe, typisch voor de hedendaagse vrouw. Ze draagt aan niets meer bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de duurzame relaties er op achteruit gegaan zijn dat komt volgens mij door dat beide partijen zowel mannen als vrouwen de lat véél te hoog leggen als ze naar een levenspartner op zoek gaan.
Het zou best kunnen dat het 'schoonheidsideaal' waar men dagelijks met te maken krijgt in reclames en andere de oorzaak zijn? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé laat u nog eens gaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vrouwen zijn ook makkelijker beïnvloedbaar door de massamedia. Als ze iets gehoord hebben over een nieuwe trend, willen ze dat allemaal doen. En veel "traditionele" partijen zijn gewoon slecht in die marketing dus alle vrouwen zijn consumptiedieren. Happines machines of ja ik moet denken aan dat liedje "Everybody's fool." Ze moeten een lijflied hebben, de vrouwen... Zelfde met mannen en voetbal hoor en auto's. Maar vrouwen conformeren makkelijker over het algemeen... En als ze niet conformeren gooit de groep hen buiten op straat zoals een hond. Je kan dat ook doen met mannen, maar ja als je een beetje intelligent bent trek je je conclusies. "I loved once and true, and I'm not a fool.."
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet in een relatie. Niet in een discussie. Niet op een forum. |
|
![]() |
![]() |