![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat ontbreekt bij alle partijen, behalve het VB en de NVA. Zij staan 100 pct achter de stelling van de video. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als het VB de enige partij is die effectief Neen zegt tegen massa immigratie, dans is het de enige partij die daar iets aan zal doen. In de hypothese dat ze geen werkbare oplossing biedt, hun oplossing is beter dan geen oplossing. Wijs me de weg. Welke partij heeft wel een werkbaar standpunt en mag ik betrouwen dat ze er voldoende prioriteit aan geven dat ze er werk van zullen maken. Kan U voor een keer is uw redeneringen vrijgeven ipv in slogans te spreken. Geef dus antwoord en duiding op 1) vraag van Jan Vdb. Waarom is de oplossing vh Vlaams Belang TEGEN massamigratie niet werkbaar? 2) Welke partij wel een oplossing biedt. En nu wordt het oorverdovend stil he Fred. Of heb je nog wat voorgekauwde politiek correcte boutades. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We moeten duidelijke wetten hebben, nietwaar. Vandaag zijn we Belgisch georganiseerd, overmorgen misschien Groot-Nederlands. Ik moet trouwens heel hard lachen met uw argument. Weet U zelf wel wat U zegt ![]() Laatst gewijzigd door Odol : 23 december 2018 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef dus antwoord op uw eigen stelling. Welke partij is voorstander van massa immigratie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik help U al een beetje Mohamed Abrini (born 27 December 1984)[1] is a Belgian national of Moroccan descent who is alleged to have been involved in the planning and execution of the November 2015 Paris attacks and the 2016 Brussels bombings.[2] Is hij een eigen mens en indien niet waarom ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2018 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haal een voorbeeld aan uit mijn eigen kennissen kring. Een Belgische Vlaamse man is gehuwd met een Braziliaanse. Die werkt hier ondertussen maar heeft uiteraard de Braziliaanse nationaliteit. En dan heb je Mohamed Abrini. Terrorist met de Belgische nationaliteit. Dus als ik goed kan volgen dan zal Mohammed Abrini steeds voorrang krijgen op de vrouw van mijn kennis want Mohammed is eigen volk ? Of zie ik dat verkeerd ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2018 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat helpen kan veel vormen aannemen - van traditionele ontwikkelingshulp, over eerlijke prijzen voor hun producten tot investeringssteun voor Vlaamse ondernemingen die in Afrika werkgelegenheid willen scheppen, maar u kunt me wellicht vertellen hoe VB dat ziet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de mop is: het heeft hun niks gekost. Want de dollar was de wereld reserve munt geworden, en de Amerikanen mochten die drukken. Het Marshall plan heeft dus enkel wat groene inkt en papier gekost, en zij hebben daardoor een geopolitieke winst gemaakt van jewelste. Het Marshall plan is een van de geniaalste strategische zetten ooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de grote meerderheid "nee" zegt, niet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is de door anderen geschreven boodschap (MSM, Linkse partijen..) die men toekent aan de Bekijk trouwens het beroemde interview in de auto van een Antwerpse Marokkaan en FDW, zo een onmens is hij niet. De boodschap vh VB is dezelfde als het filmpje van Jan VDB hierboven. Belgie is te klein, Belgie zit vol, we zijn maximaal belast, we kunnen dit niet aan!! Laat ons eers voor onze eigen mensen zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens geschreven dat andere partijen voorstander zijn van massa immigratie (al vind je die wel bij OVLD en Groen bvb,, dat past ideologisch trouwens in hun kraam). Leest U het nog eens na. Kom op, waar heb ik die leugen geschreven dan! Citaat:
2) Het VB is niet mijn partij. Citaat:
Dus neen, dat probleem stelt zich niet. BTW, ik vind Zuid-Amerikaanse immigranten niet problematisch voor onze maatschappij. Van mij mogen er gerust naar hier emigreren, om te werken en eventueel te blijven. Maar altijd plichten en bijdragen gekoppeld aan rechten. Abrini mag gerust gecontroleerd ontploffen. Een schone Braziliaanse deerne krijgt bij mij voorrang op pakweg een Freya Vanden Bossche. (Nochtans een knap ding (vroeger toch) met veel geld en een rijke pappa.) Maar dat is dan persoonlijk en gaat dus niet over voorrang via de sociale zekerheid. Fred Vanhove wil misschien graag a la carte sociale woningen en leeflonen uitkeren, ik vind dat daar haalbare regels voor moeten zijn. Brazil, La laaa la laa la laa la laaa ![]() Abrini is een mooie illustratie van het feit dat we voorzichtig moeten zijn met het uitdelen van de Belgische nationaliteit. Er is te veel geimporteerd geweest, vooral mensen met een godsdienst die de vijand is van Europa en de vrije wereld. 40 jaar geleden klonk de boodschap van het VB klonk ongeloofwaardig. Nu is het nog erger dan het VB destijds voorspelde. Laatst gewijzigd door Odol : 24 december 2018 om 00:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk hebt u het dus over een andere partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat is de enige juiste oplossing voor deze in feite louter financiele kwestie: schaf staats sociale zekerheid af, privatiseer ze. En dan is al die zever voorbij. Dat heeft niks met "nationaliteit" te maken ; die is dan vervangen tot "betalende klant zijn" of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is voor jou dan wel de norm voor een "normaal, verstandig denkend mens" ? Wie voldoet er niet aan jouw norm ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je klaagt wel degelijk de hoogte van de belastingen aan door het te vermelden. Meer nog, je vindt van jezelf dat je recht hebt om onze sociale zekerheid in vraag te stellen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zie ik dat U mensen selectief gaat benaderen. De mooie Braziliaanse met dito nationaliteit krijgt voorrang zelfs al is ze een dievegge en bedriegster ( ze zijn daar redelijk beducht voor als je het mij vraagt) dan de doodbrave puisterige negerjongen zelfs al heeft die dan wel de Belgische nationaliteit en een onberispelijke manier van leven. De Braziliaanse is opeens eigen volk. Om welke reden ? Ik denk het te weten maar U blijft het antwoord verschuldigd ![]() Zijn er nog wat nationaliteiten die U graag zag binnenrollen ? Zeker horen daarbij Thai ...Filipino's ....Russen ? Uiteraard en dat is belangrijk dat het mooie vrouwen zijn.....wat Russische bonkerige mannen die zijn dan weer niet welkom ? Ja zo gaat dat met Eigen volk eerst ![]() Ik huiver van die hypocriete manier van denken ....ze roept bij mij nare herinneringen op. Voor de rest lees ik wat onsamenhangend gewauwel van dat die maar beter kan ontploffen en dat we maar beter oppassen met die nationaliteit maar de Definiëring van wat onze eigen mensen zijn krijg ik niet te lezen behalve dan wat toogpraat van Brazil lalala Of VB uw voorkeur partij weet ik niet alleszins ben ik de mening toegedaan dat je wel bij hun zou passen. Je geeft simpele of helemaal geen antwoorden op complexe vragen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 december 2018 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet het VB dat op al hun meetings staat te brullen Eigen volk eerst ? Zou ik me dan zo hebben vergist ? Of ben je nu opeens weer geen Vlaams Belanger meer ?
|
![]() |
![]() |