![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() Je begrijpt mijn post niet. Het feit dat twee Vlaams-nationalistische partijen samen meer dan 50% stemmen halen zal Belgïe fataal verzwakken. Daar ging het over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nizo negatief a.u.b. Desnoods ga'k ook stemmen!
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nugoed, ik heb mijn loon reeds geregeld voor de komende jaren en mijn vrouw is vastbenoemd, dus laat maar komen. Al die VOKA lidbedrijfjes, de bazen van Bart Dewever, denken misschien anders over die strategie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Direct zo'n individualistische reflex, zeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu niet. N-VA is een conservatief rechtse partij die een confederaal model nastreeft. Het VB is gewoon een anti-partij.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Als het dom nva-klootjesvolk niet wil horen moet het maar voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die angst "omtrent migratie" is er al veel langer dan vandaag, en ze wordt dagelijks gevoed door de realiteit.
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol. Ik dacht net hetzelfde te zeggen van de sossen die nu massaal overlopen naar de groenen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet dat de Islam op 6 maand tijd van politieke facistische ideologie, naar seculariteit volgens West Europese normen zal evolueren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Calimero is geen Nederlands woord maar een Italiaans stripfiguurtje. Je lult dus in het ijle. Calimero is een zwart kuikentje dat het niet eerlijk vindt dat "de anderen" zo groot zijn en hij zo klein. Het doet denken aan de rooien die zuur en gefrustreerd reageren omdat de N-VA zo groot blijft terwijl zij steeds kleiner worden. Zelfs het BLOK is populairder dan de rooien. Een mens zou van minder verzuurd worden.
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd, want ik heb de indruk dat het PH-gehalte van het domme nva-klootjesvolk een stuk hoger ligt dan dat van de zelfverklaarde moreel superieure rooien. En dan laat ik dat van de blauwen en de tsjeven nog buiten beschouwing.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 december 2018 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Als ze mathematisch niet meer nodig zijn, gaan ze er niet in zitten.
Dus VB stemmers: stem NVA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs de vader der Vlamingen lijkt die ingesteldheid van Vlaanderen stilaan de rug te willen toekeren. Het kan aan mij liggen maar ik ervaar een enge sfeer de laatste jaren in Vlaanderen om nog maar te zwijgen over Antwerpen....zelfs aan de kust ga ik liever niet meer. Vind het niet meer gemoedelijk ![]() Jan Peumans in Le Soir: “Een Waal relativeert veel meer. Hij is meer ontspannen, kameraadschappelijker, vriendelijker en tolerant. Wanneer men in mijn streek, in Zuid-Limburg wandelt, dan wordt men van achter elk gordijn beloerd. In Wallonië daarentegen begroet men u en nodigt men u uit voor een glas van de vriendschap. In Vlaanderen staat men altijd onder druk.” Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 december 2018 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Brexit, Trump, crashende wereldeconomie, en meneer bourgeois begint over een staatshervorming.
Wat een achterlijke debiel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bourgeois zijn fameus confederalisme komt daar exact 0 keer in voor... N-VA heeft haar eigen federale regering verlaten omwille van hun identitaire fetisj, niet voor hun confederale wensdromen. Dat laatste haalden ze pas op de allerlaatste dag boven (de eis tot opname art 195 GW) om de nog twijfelende Charles Michel helemaal kwaad te krijgen en zo het laatste bedrijf van dat slecht toneel in gang te steken. Ander punt : altijd rekening houden wie er in die partij met nogal veel 'caracteriels' communiceert : het is niet de Grote Leider, ook niet de meest uitgesproken separatist (Peumans, maar die stopt met politiek) maar wel de vader van de partij doch die zelf bijna aan het einde van zijn carriere komt (71) en dat luttele dagen nadat de pers openlijk speculeert dat zijn opvolger in vlaanderen niemand minder dan Jan Jambon zal zijn. Zo lang ik De Wever niet op de barricaden zie kruipen voor 'plots' terug confederalistische krampen te krijgen denk ik dat we hier vooral politieke marketing zien voor de vlaams nationalisten die niet enkel van Marrakesh en van invasies dromen ook tevreden te houden. Iets anders : toen Vuye & Wouters aan de deur gezet zijn, is hun taak overgenomen door Sander Loones en Mathias Diependaele. Die gingen dat Vlaamse project dragen. Hoorde iemand daar nog iets van , behalve het zachte geruis van oorverdovende stilte ? ![]() Niet alleen voor CD&V maar ook voor de nieuwe Tsjeven van N-VA is het een adagium : "Vlaamse reflexen, dat is goed voor tijdens de verkiezingen". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet is het confederalisme de enige mogelijk om Vlaanderen te behoeden voor een crash. Heel Belgique zal van zo'n crash de gevolgen dragen.
![]() |