![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet als ze het milieu willen redden. Althans niet door goed voorbeeld.
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel bomen worden er omgedaan bij de aanleg van een spoorweg? Hoeveel bomen worden er omgedaan bij de aanleg van een autoweg? Hoeveel beton word er gebruikt bij deze infrasturtuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Deniers en delayers mogen overal naartoe vliegen.
Warmisten moeten te voet, met de fiets, met de roeiboot, of met groen vervoer dat nog niet bestaat. Ik heb vanuit La Restinga El Hierro iemand zien vertrekken in een ton, let wel, enkel gedreven door de stroming, naar Amerika, en iemand in een roeiboot, begin dit jaar. Maar niet iedereen is zo weinig hypocriet. Mijn hypocriete auto staat op de foto in de achtergrond. En op de voorgrond niet-hypocriete zeilbootjes. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 maart 2019 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel plaats en bouwmateriaal is er nodig om 20 000 mensen modern onderdak te geven?
![]() |
#186 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. da's het voordeel van "het klimaat" , da's niet mijn zorg
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, we zitten hier nog steeds in " Over koetjes en kalfjes... " Ga dus even grof zijn. Maar denk dat ik toch liever dicht tegen Kyra Gantois en Anuna De Wever aanlig dan tegen die hypocrite oude mannen hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() En?
De wereld is rond en wordt steeds heter. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 maart 2019 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() teveel sex-videookes aan 't bekijken, ofzo?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 3 maart 2019 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moeten we geen aardgas meer verkachelen om een warme woonkamer te hebben, da's toch positief.
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
2. Een regering in lopende zaken kan probleemloos zaken opstarten, met voorkeur met steun van het parlement. De wil en de eensgezindheid moeten er uiteraard wel zijn. Laat dat nu net hetgene zijn dat Youth for Climate probeert te bewerkstelligen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof, maar ik zie niet in hoe uw klasfoto iets te maken heeft met mijn sarcastische opmerking.
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Kan je toch opmaken uit hun slogans, dat ze dat niet weten, laat staan begrijpen.
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zouden ze tegen de politici zeggen dat ze eindelijk eerlijk moeten zijn. Dan zouden ze zeker geen links sociaal beleid aanhangen. Dan zou Greta niet met de trein maar met het vliegtuig door Europa reizen. Dus jawel, zelfs zonder de meisjes ooit te hebben gesproken kan je achterhalen dat ze NOOIT echt op de hoogte zijn gebracht van wat er moet gebeuren om de versnelde klimaatopwarming tegen te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus waarom zouden 17 jarige dat niet mogen tegen 40 en 50 jarigen? 2) Een regering in lopende zaken kan het zelfde als een gewone regering, alleen moet die altijd een meerderheid vinden in het parlement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afijn jou cynische Maddox niet, de volgende generatie. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 maart 2019 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |