![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Om uw boterham te komen verdienen
Bijna de helft van de jobs in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest wordt uitgevoerd door een pendelaar, die zijn woonplaats buiten de gewestgrens heeft Bijna de helft van de jobs in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest wordt uitgevoerd door een pendelaar, die zijn woonplaats buiten de gewestgrens heeft. Het percentage jobs dat er uitgevoerd wordt door Brusselaars is weliswaar gestegen van 44 procent in 1999 tot 51,3 procent eind 2016. Dat blijkt maandag uit een synthese van Brussels Studies over de woon-werkverplaatsingen. Van de ongeveer 708.900 werknemers die eind 2016 in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest aan de slag waren, waren er 345.250 pendelaars. Van die pendelaars woont 31 procent in het Vlaams Gewest en 17,6 procent in het Waals Gewest. Het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is goed voor 15,6 procent van het totale aantal jobs in het land, voor slechts 10,5 procent van de Belgische bevolking. Het aantal jobs is er ook met 8,2 procent toegenomen tussen eind 2000 en eind 2016. Heb je al een andere job voor die Vlamingen na 26 Mei ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 maart 2019 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() en dat is waarom Brussel ligt waar het ligt, deel uit maakt van Vlaanderen, en nergens heen gaat. alleen als hoofdstad van Vlaanderen heeft die stad iets te betekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
120.000 mensen is niet niks ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 maart 2019 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een bijkomende reden dus om voor een onafhankelijk Vlaanderen te gaan... Laatst gewijzigd door marie daenen : 6 maart 2019 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politiek correcte slappe dweil Jambon maakt weer een bocht.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je niet de moeite doet om heel summier aan te geven waar het over gaat, ga ik die link niet openen. Ik zal me wel uitleven in de volgende draad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben echt benieuwd wat Schoof nu uit zijn botten gaat slaan om die pirouette uit te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kloten Anna, 't zijn kloten...
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De minister heeft begrip.
De parlementair in oppositie, met verkiezingen in aantocht, scherpt zijn pen. Ochgottekes ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoof is een 'enerzijds-anderzijds' tsjeef geworden blijkbaar als het over zijn troetelministers/parlementairen gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bocht van politiek correcte slappe dweil Jambon. Laatst gewijzigd door daiwa : 7 maart 2019 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |