![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ineens moet ik terug aan deze posting denken... https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=122 Zo zie je maar. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 29 maart 2019 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Europees Commissaris
|
![]() De eerste keer dat ik mij - in ca. 10 jaar dat ik op dit form actief ben - extreem heb laten gaan met smileys, en daar ben ik er trots op !
Namelijk de grootste hoax, groter zelfs dan die WMD of Iraq, is doorgeprikt. Dat was het gejuich, extase en geschater - inderdaad waarachtig waard. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 maart 2019 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niettemin lees ik als 'autodidact antropoloog' met belangstelling hoe uw categorie mensen deze hoax in hun leven laten passeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verhaal begint als kapitein Walton op zijn schip ten noorden van de poolcirkel, op de Noordpool vast komt te zitten in het ijs. Samen met zijn bemanning ziet hij in de verte een figuur met een hondenslee over de ijsvlakte trekken. De dag erna, als het ijs terug gebroken is en de boot van Walton vrijkomt, wordt een tweede hondenslee opgemerkt, ronddrijvend op een ijsschots. De uitgehongerde en zieke man die deze hondenslee bestuurt blijkt Victor Frankenstein te zijn. Hij wordt aan boord gehaald en vertelt zijn levensverhaal:
Op jonge leeftijd al verlaat de intelligente en nieuwsgierige Victor Frankenstein zijn geliefde familie in Zwitserland om te gaan studeren in Duitsland. Tijdens zijn onderzoekingen ontdekt hij een manier om levenloos materiaal tot leven te brengen. Met grote geestdrift werkt hij aan zijn vinding en tracht op die manier een vriend en metgezel te scheppen. Hij gebruikt hiervoor materiaal afkomstig van diverse lijken. Hierbij streeft hij naar schoonheid. Groot is dan ook zijn ontzetting als het schepsel tot leven komt en verre van volmaakt blijkt te zijn...
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 maart 2019 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() U vraagt mij uw chimère, de aandacht af te leiden - van de fantoom die uw ruggegraat niet liet breken - doch juist nu deze u in de steekt laat.
Dat is de clue van uw 'begrijpen' - nu de wereld toch anders blijkt dan door uw stakkerige oren en ogen ca. 2 jaar begrepen - en recent gekanteld zag in de media die u dezelfde jaren overeenkomend voor een soort van goddelijke waarheid inhield. Nageven - golvend op de kringen in het water van MSNBC, nadat er een steen c.q. hoax in is gegooid - is wat voor u rest. *Noch de nickname van deze forummer schuingedrukt plaatsen, en een copy-past verhaal erbij - slaat geen deuk in een pak boter. Laatste quote van u is louter een eendaagsvliegmoment die noch de aandacht afleidt noch uw wereldbeeld allesbehalve voor het riool kan redden. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 maart 2019 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Barr:
-"Mueller report to be released to congress mid april, if not sooner." -"Mueller report will be redacted, we are well along in the process." -"Although President would have right to assert privilege over certain parts, he intends to defer to me." -"Material in Mueller report that is subject to criminal procedure can not be made public." -"Material in Mueller report that intel community says would compromise sources will be redacted." -"No plans to submit report to WH for review." -"Everyone will soon be able to read the Mueller report on their own. Barr to judiciary committee: "I share your desire to ensure the public has ability to read Mueller report."
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rand Paul Makes Move In Senate To Hold Obama Accountable For Russia Hoax
https://kagdaily.com/2019/03/rand-pa...-obamas-admin/
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Russen weer op hun best. Zoals we ze al een heel tijdje kennen.
Niks te maken met Trump deze keer, maar wel met hun manier van werken... http://www.standaard.be/cnt/dmf20190...T=622565635505
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 30 maart 2019 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die andere rest is, dat is hier ook al uitvoerig vermeld geweest, maar dat heeft geen enkele waarde voor u. Spijtig, want zo krijg je een totaal vertekend beeld, maar wél een beeld dat perfect in uw kraam past. Of dat het juiste beeld is, daar vrees ik wel serieus voor. ![]()
![]() |
![]() |
#192 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Still no collusion.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Ik ben aan het lachen met de Trumpers in deze draad.
Nu blijkt dat Barr volop cover up heeft gedaan en de Mueller mannen uit onvrede aan het lekken zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Trump NOT cleared.
Blijkbaar had Mueller declassified samenvattingen gemaakt voor release naar het publiek. Barr verhindert dat deze verspreid worden. Dus die uitvlucht "allemaal classified informatie" gaat niet op. Cover up. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat tot nu toe precies zoals ik voorspeld heb. @Tavek, ik woon in een bananenrepubliek en 'wij' kijken door deze politiek truukjes heen. Ik zeg U dat dit zaakje gerekt gaat worden en MSM & DEM's gaan vol op het orgel: om vervolgens nul nada aandacht aan hun eigen programma te besteden. Hun 'programma' is nml. anti Trump. Tussen haakjes geplaatst want defensie-uitgaven en kosten medicare for 'some' of for all - maakt niets uit. Deze kosten rijzen de pan uit; staat los van REPs en DEMs. Artsen blijven bij de vleet extreme verslavende opiade pillen uitschrijven. Degeen die het hardst lacht is Trump; lees terug vorige quotes in deze draad van mij - dit Mueller rapport gaat nog een straatje krijgen. Het blijft maar dooretteren - om vervolgens BENG de deksel op de neus te krijgen. Trump wordt weer president. BTW mijn kandidaat is A dres Yang; hij is de enige die weet aar hij over praat - ook is hij niet t beroerd om op de consequenties van 4e industriele revolutie te wijzen ; banenverlies - gevolgelijk drugsepidemie, zelfmoorden racisme (?) en zegt dat Russian hoax in het leven is geroepen om het rampzalige verkiezingsprogramma van Mook, Podesta en Hillary onder het tapijt te schuiven. Degenn die brweren dat basisinkomen gelijk staat aan links; heeft zich niet goed ingelezen, ergo kletst met hetzelfde propaganda gehalte als Rachel Maddows. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 april 2019 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint... Benieuwd hoeveel ze (nog) gaan 'schrappen' voor wij het te lezen gaan krijgen....
![]() |
![]() |
#199 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik had u verteld dat er zgn gelekt en vertraagd ging worden inzake Mueller onderzoek. En jawel het komt uit; ht zgn. lekken en rekken gaat beginnen. Wie een kuil graaft voor een ander - valt er zelf in.. Ik weet niet of ik moet huilen of lachen om deze dommigheid van mensen - die er telkens weer intrappen. Ergens intens triest, me dunkt. Nou Tavek, pak de popcorn maar erbij. Trump gaat nu echt afgeslacht worden - niet dus ! Het zou beter zijn om op de verschrikkingen van de opiade epidemie, spike suicides, en de miljoenen mensen die aan de kant komen te staan, ergo de goot in komen door 4e industriele revolutie op de agenda te zetten. Dit behoren de thema's van 2020 te zijn. Niet anti Trump dit en dat, Mueller rapport, Russische spionnen & meddling en dat soort bull sjit. @Vergeten 'dat' Mueller rapport is beter; tenzij ge wil dat Trump weer wint. Genoeg Amerikaanse Taveks die zich door de echte pipe piper laten leiden namelijk: Bezos Post, New York Times en Rachel Maddows. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 april 2019 om 23:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol.... Fake news dus.
'...Mr. Trump responded to reporting by the Times Thursday morning, shortly after Kupec released the statement. "The New York Times had no legitimate sources, which would be totally illegal, concerning the Mueller Report. In fact, they probably had no sources at all! They are a Fake News paper who have already been forced to apologize for their incorrect and very bad reporting on me!" Mr. Trump wrote on Twitter. The Times has not been forced to apologize for their reporting about Mr. Trump, contrary to this tweet....' Trump dus weer op zijn best, zeker wat betreft 'fake news' rondstrooien. ![]() ps: nooit op één bron afgaan. ps2: er zijn er nog als je wat verder gaat zoeken. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 april 2019 om 23:17. |
![]() |
![]() |