![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 26 april 2019 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was voor het eerst sinds jaren. Ik stem(de) trouwens nooit voor een partij, maar altijd voor een persoon (of meerdere personen). Straks, in mei, haal ik wellicht m'n oude motivatiebrief weer boven, en pas de datum ervan aan. De inhoud is namelijk nog steeds 'actueel'. Ik hou mij dus aan de opkomstplicht, maar weiger gewoon de magneetkaart aan te nemen en het stemhok binnen te gaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stemmen op een persoon is zuivere democratie. Dat weet jij ook. Gaan djimi !!! ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 26 april 2019 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer Islam en CO2, joepie, het evenwicht wordt hersteld !
Laatst gewijzigd door patrickve : 26 april 2019 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loopt dat een beetje voor op de moslim bevolking ? Er zijn waarschijnlijk ook niet-moslims die nog voor groen stemmen, dat zal het verklaren.
Laatst gewijzigd door patrickve : 26 april 2019 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...jst~a24be3a47/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NVA is de meest godsdienstige partij van Vlaanderen en Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard is niet elke religieuze partij een geschikte moslim partij. Moslims stemmen hier voornamelijk links, maar dat was traditioneel "sos". Sossen hebben lang de moslims opgevrijd omdat ze anti-katholieken waren, en de "vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden". Maar er kwam wat geluid te horen dat sossen eigenlijk anti-religieus zijn, en niet puur anti-katholiek. Dat is no-go voor kopvodden en baardapen. Die willen vollen bak religieus, EN anti-katholiek. Welnu, groen past beter in dat plaatje dan de sossen. Die zijn wel anti-katholiek, maar ook een beetje anti-religieus, en hun pact met de moslims was enkel maar in hun strijd tegen de katholieken. Maar die strijd is grotendeels gestreden en nu houden die een kater over van dat gevrij met baardapen en kopvodden. Terwijl groen daarop kan geilen zonder problemen te hebben met hun "principes", die er gewoon in bestaan de westerse levenswijze te vernietigen ("anders gaan leven"). Dat valt in perfecte overeenstemming met het moslim denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijlange niet. Moslims voelen zich niet thuis bij katholieken. Ze dachten dat ze vriendjes hadden bij de sossen die ook katholieken haten, maar nu beginnen die sossen te beseffen dat moslims ook maar religieuzen zijn, en er niet teveel katholieken meer afgemaakt moeten worden. Groen, daarentegen, is religieus anti-westers. Dat is perfect voor een moslim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hola, N-VA is christenslaven gaan stelen van hun rechtmatige moslim eigenaars. Dat is een onuitwisbare misdaad tegen de al veelgeplaagde en misprezen moslims. Bah, leve Groen. Die paar misleidde dierenvrienden die er in die partij nog rondlopen worden weldra toch buitengezet of weggepest.
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus voor Joden en Moslims is de diepgelovige NVA een natuurlijk habitat. En vergeet ook niet dat er relatief veel Franstalige Brusselaars zijn die liever voor VB en NVA stemmen dan voor andere partijen. Raar maar waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is een verschil tussen christenen als goede untermenschen gebruiken, en bij een partij gaan waar het christelijke gedachtengoed domineert, wanneer er een te grabbelen ligt die alles heeft wat ge wilt en, net zoals gij, een diepe haat heeft tegenover de westerse manier van zijn. Maw, moest groen er niet zijn, dan zie ik de moslims nog voor CD&V gaan. Maar groen komt gewoon veel en veel meer overeen met wat zij willen: haat tegenover de westerse levenswijze, de westerse cultuur en alles wat erbij hoort, en GEEN atheisme. DAT is groen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 april 2019 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet hen niet , en dit al sinds het ontstaan van deze vergifpartij !! Absoluut waar , zelfs overpolitiek correct !! Da' GROEN ontploft , want elke stem aan GROEN is een verlies voor de mensheid !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, we moeten dringend nog eens een pint gaan pakken.
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al denkt u op één of meerdere personen te stemmen, toch stemt u op één of meerdere partijen als u dat doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die christelijke arabieren uit Syrië ZATEN reeds op veilig territorium dus hun 'vlucht' is een pure maskerade. |
|
![]() |
![]() |