![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op vijwillige basis of verplichte basis ???
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De job van de schooldirectie is niet van moslimmigheid door het strot van kinderen die die moslims terecht niet graag hebben, te rammen he, maar van die kinderen wiskunde, taal, en wetenschap, geschiedenis en aardrijkskunde bij te brengen. Dat is de dienst die de ouders van die school verlangen, niet dat die hun kinderen met gore dingen confronteren.
Laatst gewijzigd door patrickve : 14 mei 2019 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee? Wel voor mij wel. De Islam heeft niks te maken met het bestaan van een opperwezen. Toen de Christenen de grote zandbak gingen leeg roven; hetzelfde dus deden als de vijanden; had de profeet geen andere keuze om de Bedouïnen-stammen bij mekaar te ronselen; dan ze een nieuw verhaaltje op te dissen dat van in den beginne als fundament bloed en haat predikte. En de diverse sekten van die bende zijn nu nog altijd bezig met mekaar uit te moorden. Dat hebben ze weeral van ons geleerd. Wij hebben het hen voorgedaan. Ik ben niet tegen gelovigen zolang ze leven als gelovige; bemin uw naaste; en met hun smodder binnenskamers blijven. Want wat ze van de wereld gemaakt hebben is niks om fier over te zijn. Goden maken en exploiteren voor eigen gewin is walgelijk. En dat gebeurt toch? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vergelijkingen zijn totaal belachelijk. Ik zie geen enkele school een verplicht bezoek aan bordelen, peep shows en neo-nazi bijeenkomsten organiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is het nodig om kinderen op de hoogte te stellen van het bestaan van zulke waanzin, van hen daarvoor te waarschuwen, te leren hoe je er voor uw hoede moet voor zijn en dergelijke. Van het snode aan te leren van mensen besmet door die waanzin. Hoe je die mensen best schuwt, nooit kan betrouwen, en beter niks mee te maken hebt. Hoe onze maatschappij spijtig genoeg geinfecteerd is hierdoor. Hoe zich trachten te beschermen ertegen. Maar dat moet met de nodige omzichtigheid gebeuren, en voor gevoelige zielen kan het traumatiserend werken. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 14 mei 2019 om 17:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat een groot verschil met de verplichte basis in die school. Een school nb vh Gemeenschaps Onderwijs hoort zich in de eerste plaats niet in te laten met welke religie dan ook, en al zeker niet op verplichte basis.
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of mag dat dan weer niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons dan moslim-kinderen eens verplichten om varkensvlees te eten, benieuwd wat dan de reactie zou zijn
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 14 mei 2019 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen hier hebben een zeer bekrompene visie op de Islam en de Moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb een andere visie over Godsdienst. Ze proberen ons wijs te maken dat indien we de kerk niet plat lopen dat we nooit in de "hemel" (?) zullen komen. Ik heb tot op heden nog nooit een mens of dier bewust nadeel berokkend. Wel; mocht er dan een God bestaan en ik mag niet in zijn boemelkot; dan hoef ik dat niet. Eeuwig met valse lijkbiddergezichten geconfronteerd worden is wel het laatste dat op mijn verlanglijstje staat. En voor de rest? We zien wel wat er van komt. Maar ik lig er zeker niet wakker meer van. ![]() En die onderwijzerkes die kinderen 0 op 10 geven omdat ze hun soep niet verkocht aan alle kinderen krijgen blijven best uit mijn omgeving. Ik zal hen eens de les leren op de manier van de profeet. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 14 mei 2019 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah u bent nog 1 van die goedgelovige zielen die gelooft dat de Islam losgekoppeld kan worden van het politieke fascistische systeem.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moeten wij weten met wie U geen problemen hebt? Geen interesse vriend. Ik dacht dat essentie van de topic draaide rond Godsdienst. Niet over het feit dat U geen problemen hebt. Daar oordelen sommigen onder ons wel zelf over. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 14 mei 2019 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe vonden de moslimleerlingen het bezoek aan de kerk met eucharistieviering, en het bezoek aan de synagoog?
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 14 mei 2019 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel strafstudie zouden die klimaat spijbelaars die al maanden spijbelen dan moeten krijgen als de school iedereen gelijk wil behandelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Either way je hebt wel een punt. Maw ouders die hun kinderen mee naar zeg maar Pattaya zeulen, deugen in feite niet. |
|
![]() |
![]() |