![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, mogen die criminele illegalen van destijds ook meteen terug, een backfromsender Air America zeg maar; kan dat niet met terugwerkende kracht, zou zuper zijn ^.^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geniale zet van NVA, wat VlaamsBlok-klap laten lekken, VB stemmen incasseren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In één trek ook de kleurlingen uit Zuid-Afrika sturen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Illegale criminelen het vliegtuig op terug naar afzender? Is toch de normaalste zaak van de wereld? In veel landen hoeven ze zelfs niet crimineel te zijn om op het vliegtuig te worden gezet. We gaan nu toch niet allemaal gaan janken als die onnozele hals van een Calvo hé?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit gaat NVA stemmen opleveren in plaats van verliezen.
Maar vergeet toch maar niet dat er ook heel wat vreemdelingen opkomen voor NVA, zelfs op lijsttrekker plaatsen zoals Zuhal Demir bijvoorbeeld. Vlaams Belang is en blijft de partij voor en van het Vlaamse volk, het echte Vlaamse volk. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 21 mei 2019 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Hongaren en de Turken mogen dan ook meteen terug verkassen naar de steppes van Centraal-Azië. Als je ver genoeg terug gaat zijn het maar de Basken en de Bosjesmannen die nog wonen waar ze altijd hebben gewoond. Laten we even serieus blijven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez bon, de N-VA mag hard blaffen, echt bijten doen ze gelukkig niet. Daarvoor is men iets te geinformeerd/geglobaliseerd. Alsook iets welgestelder dan in de desolate armere 30'er jaren v vorige eeuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zuhal Demir, Assita Kanko, Nadia Sminate, Darya Safai en zovele anderen zijn toch wel even Vlaams als jij en ik zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat de normaalste zaak van de wereld, ik spreek je niet tegen hoor.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doe toch eens normaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn troeteltjes van het VB?
Wat schraal van je, om mij als VB-er te omschrijven, omdat ik geen graten zie in enkele uitlatingen op een NVA-congres. Wat ongelofelijk armzalig...
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee vr rabiate VB'ers zijn dat niet-Europese vreemdelingen; net zoals een 'neger' voor een redneck uit Alabama a nigger is ipv a fellow American. En net zoals ik voor sommigen steeds de Chinees of de Koreaan zal zijn.
Laatst gewijzigd door bembem : 21 mei 2019 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker als ge shitholes zoals Ninove bekijkt. De inteeltgraad is er even hoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Taal en cultuur is een -weliswaar belangrijk- onderdeel van wie je bent, maar ook hoe je er uit ziet, wat je afkomst is en wat je naam is. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 21 mei 2019 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() De genetische diversificatie die gij met u mee zou brengen mocht ge een blanke Belg aan de haak slaan is mooi meegenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |