![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt adoptiekinderen dan beter behoeden voor mensen met uw mening. Want dat is een volwassen geworden pestkop, toch? Want u gaat er van uit dat pestgedrag " normaal is" en je " kinderen beschermt, door de seksuele geaardheid van hun ouders aan de mening van pesters aan te passen". Of hoe je een paard achter de kas spant en denkt dat je vooruit komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het VB wordt nu als schuldige aangewezen voor het Islamitisch geweld tegen holibies. Ze hebben echt geen schaamte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 5 juni 2019 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar zelfs na deze draad lijkt Skobelev me toch nog steeds een pak sympathieker dan stijve hark Dries eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() mijn fucking dreams zijn altijd kristalhelder ze.
ik twijfel in elk geval niet aan mijn geaardheid, en ik denk dat gij ook niet aan die van u twijfelt. waarom zou je dan een goed feestje links laten liggen? mss helpt het dat die feestjes meestal geen multicultureel gegeven zijn? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 5 juni 2019 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() mss toch eerder dat pesten tegengaan door niet mee te gaan in ongefundeerde stellingen en argumentloze kritiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik tegen adoptie door een homokoppel?
nee, niet echt. Als die mensen een kinderwens hebben dan is zo een kind beter af bij een homokoppel dan bij pakweg een alleenstaande mama die de eindjes niet aan elkaar weet te knopen. Bestaat de mogelijkheid dat zo een kind gepest wordt omwille van zijn gezinssituatie? Absoluut! Is dat de schuld van het homokoppel? Absoluut niet. Je moet dus eerder homofobie de wereld uit helpen dan de adoptie door homo koppels.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is die buurt uiteraard helemaal verrijkt. ![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() waarom ze gepest worden (achterlijke geromantiseerde ideaalbeelden over hoe een "typisch gezin" eruit ziet) doeternietoe
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb voor mijn mama en papa ook niet gekozen
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() ik ken vrouwen in Antwerpen die t liefst uitgaan in gay cafés ... daar worden ze tenminste niet lastig gevallen door allochtone billenknijpers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Iene van de frigow, of iene van 't schap" ??? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Duvel van t schap ... over blasfemie gesproken! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 5 juni 2019 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, da's diene gast die altijd bericht vanop Zaventem als er weer eens gestaakt wordt. Zeer vlotte prater. Maar de VRT maakt telkens de grote fout door te doen alsof alle moslims even goed zijn geïntegreerd als die enkele.
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik ook, bij mij moet trouwens bier altijd koud zijn. Maja, sommigen drinken die sterkere bieren wel op een soort kamer-temperatuur, vooral in de winter.
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |