![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens "onze" grootste en bekendste collaborateur (was Obersturmführer bij de Waffen SS, en kreeg uit de handen van AH himself, en als enige niet Duitser, het Ijzeren Kruis opgespeld) was dat duidelijk de Belgische vlag.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 juli 2019 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Was maar 'n grapje zegt ze, zelfs niet 't lef om consequent te blijven.
Ik dacht, net als Dadee, dat ze zwanger lijkt, maar op haar leeftijd....tot ik haar leeftijd opzocht, ik schrok me rot, want ik dacht dat ze toch ergens de pensienleeftijd gepasseerd was. Eerlijk is eerlijk, wat is me dat toch 'n lelijk foorwijf, lijkt alsof er 'n tractor over haar kop gerold is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de foto draagt hij volgens mij de insignia van een Sturmbannführer.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() En met reden... Die bij u compleet ontbreekt
Laatst gewijzigd door marie daenen : 2 juli 2019 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Met veel plezier dit draadje gelezen. Homans is goed bezig. De toon is gezet!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laag NiVeAu da's uw ding hé
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie wind zaait zal storm oogsten. Zulke uitspraken doen als Vlaams minister)president is gewoon lomp. Koelomp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gelukwensen, je bent werkelijk zeer bekwaam, het moet gezegd, in grenzeloze vulgariteit. De frustratie over het "schitterend" electoraal resultaat van uw sossenpartijtje veroorzaakt niet alleen een lawine van schuttingtaal maar evenzeer een enorme schuim-eruptie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is waar, toch?
Als ze nu nog 't lef gehad had om bij haar uitspraak te blijven, dat ze die vlag weldegelijk 'n vod vindt, dat ze ongrondwettelijk is, dat ze voor 'n onafhankelijk Vlaanderen ijvert, geen trouw aan 'dat vod' verschuldigd is etc, zou je misschien nog enig respect kunnen opbrengen, maar dat lef had ze niet. En ze is 'n lelijk foorwijf, qua uiterlijk & boerse manieren. Dat moet Vlaanderen vertegenwoordigen? Maar dat betekent niet dat er bij andere partijen geen verloederde, bezopen koppen rondlopen. Dewael bvb, Verhofstadt als ie tekeergaat in 't EU parlement (enkel 't kleine snorretje ontbreekt nog), De Block... en zoveel andere bezopen koppen. Voor mij is er sowieso maar 1 die er, voor zijn leeftijd althans, nog betamelijk uitziet. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn tientallen niet-Duitsers die het ijzeren kruis kregen.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |