![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ? Als je (en je lijkt dat kunnen te staven) hebt dat 70% van de halal maaltijden *niet alle moslims* dekken, want sommige moslims hebben wel halal gevraagd, maar niet gekregen, dan kan het aantal moslims toch enkel hoger zijn want er is een deel dat niet geteld werd in de 70% he !
Dat kan niet gecompenseerd worden door over-telling, want natuurlijk gaat geen enkele niet-moslim een halal maaltijd vragen he. Dus is die 70% een *ondergrens*. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 september 2019 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel gevangenissen A, B en C waarvan enkel A halalvoeding levert. Gevangenisbevolking : elk 100 gedetineerden. Gezien je u daarop baseert weet je (met heel veel goede wil) dat gevangenis A 70% Moslims herbergt. Maar dat kan je helemaal niet zeggen voor gevangenis B en/of C gezien er geen "halalcijfers" voorhanden zijn. Stel dat gevangenis B in de realiteit 20% Moslimgedetineerden heeft, en gevangenis C 50%, dan is het totaal cijfer 50% voor de drie gevangenissen. Ik ben van heel goede wil, maar ik kan onmogelijk concluderen dat het cijfer hoger ligt dan uw 70%. Elementary, my dear Patrick. Citaat:
Nu ja, omdat ik nog steeds mijn goed hart wil tonen, een indicatie van de realiteit: "Les repas pour le Ramadan, un indicateur Une autre donnée permet d'approcher la question. Celle des commandes de repas spéciaux pour le ramadan. En 2016, 18.630 personnes, ou 27.5% des détenus, ont sollicité ces repas, détaille la démographe Annie Kensey. Un chiffre cependant très variable, en fonction de la géographie et du type de centre de détention. Dans les maisons centrales, où sont effectuées des peines longues pour crime ou grand banditisme, les commandes de repas aménagés reculent ?* 14%." https://www.bfmtv.com/societe/prison...r-1050542.html
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet erg, hé, gewoon spijtig. ![]()
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk moeten die eigen zwakken er ook aan, maar pas als al de rest ge-extermineerd is. Ge vecht pas tegen eigen volk als er geen ander volk meer is om af te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Omdat men dan altijd het argument kan gebruiken dat als iemand er geeft, dat het nergens op een bron steunt. Die bron is immers strafbaar bij wet. Citaat:
Citaat:
Waarom zou "gevangenis" sterk gecorreleerd zijn met "moslim zijn" ? Dat zijn a priori ongecorreleerde grootheden he. Ik beschouw het cijfer dus als een redelijk unbiased staal van de ganse carcerale bevolking. Opdat het gebiased zou zijn, moet er een sterke causale reden zijn die aan moslimconcentratie doet. Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De correlatie tussen "gevangenis" en "moslims" is "criminaliteit".
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik bedoelde "gevangenis A over gevangenis B" he ... BA stelde dat het niet is omdat ik zou weten dat in gevangenis A 70% van de gedetineerden moslims zijn, dat dat ook zo is in gevangenis B. En dat ik toevallig op het moslim concentratiekamp van Frankrijk ben gevallen. Aangezien ik die statistieken uit bijna directe bron heb, maar dat tevens bij wet verboden is, kan ik daar onmogelijk meer over zeggen. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 september 2019 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarop ik uiteraard reageer en zeg dat dat bullshit is. Hoe kan je een feit afleiden uit cijfers die gewoonweg niet bestaan... ? Je kan uw 70% enkel afleiden voor gevangenissen die effectief halalmaaltijden opdienen. En hoeveel zijn er dat ? Zijn die gevangenissen representatief? Sterker, uw ‘interne bronnen’, spreken die over een nationaal gemiddelde, of over een aantal gevangenissen? Citaat:
Citaat:
Gewoon al geografische ligging. In de mate van het mogelijke proberen gevangenissen om gedetineerden uit eigen streek op te vangen. Zit je in een streek met veel Moslims, zal je dan ook waarschijnlijk een aanzienlijk aantal moslimgedetineerden hebben tegenover een gevangenis uit een streek met weinig Moslims. Hetzelfde geldt in België. Waarom zitten er in Jamioulx zo veel Turken en Italianen vergeleken met Marokkanen? Waarom zitten er opvallend veel Joden in Antwerpen? Eens gekeken naar de sociologische samenstelling van Charleroi en Antwerpen gekeken? En dat is maar een voorbeeld, hé. Waarom zoveel gedetineerden zonder papieren in Leuven-Hulp? Omdat die gedetineerden daar geplaatst worden op het einde van hun straf, in afwachting van hun terugreis naar huis op bevel van DVZ. En waar zitten ze meestal ervoor? In Merksplas. Waarom exclusief vrouwen in Berkendael? Je kent het antwoord toch, hé... Dus ja, er zijn opmerkelijke verschillen tussen gevangenissen onderling, en dat is helemaal normaal. Net als het normaal is dat er heel veel Moslims in de Brusselse gevangenissen zitten, n veel minder, relatief gezien, in Marche-en-Famenne. En waarom dan zoveel Moslims in Arlon? Omdat ze heel veel gedetineerden uit het Brusselse krijgen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Btw, hij geeft ook een veel lager cijfer dan jij, nietwaar?
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hard migratiebeleid voor de volgende regering?
De PS beslist: Paul Magnette lijkt niet onder de indruk van verklaringen Theo Francken https://www.hln.be/nieuws/binnenland...cken~a7b0ffde/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ "patrickve", @ "Bad Attila":
vinden jullie het ook zo grappig dat het gemakkelijker is te weten te komen hoe véél VB-kiezers domme kloten zijn dan te weten te komen hoe véél gevangenen moslim zijn?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou wie dan ook een 'slecht voorbeeld' willen volgen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat we Belgie zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() België volgt waar mogelijk altijd Frankrijk. Goed of slecht speelt hierbij niet. Zie Michel.
![]() |
#196 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stel dat het 40% is. Dat is nog altijd 4 keer meer dan de representatie in de bevolking, wat dus wil zeggen dat elke maatregel die in de maatschappij zou genomen worden om trachten "het verkeerde spoor" te ontraden omzeep geholpen wordt met een factor 4 door die bevolkingsgroep. Infeite zou je enkel maar immigratie willen van groepen die *ondergerepresenteerd* zijn. Ttz, van groepen die het BETER doen dan uw eigen volk. Anders is er geen enkel nut om ze te importeren, en is het geen *verrijking*. Maw, moest de fractie van moslims in de bevolking 10% zijn, en het aantal gedetineerden met enige moslim achtergrond zou 3% zijn, DAN zou het gerechtvaardigd zijn om moslims te importeren, want DAN levert het een verwaarloosbare EXTRA last op. Een sociaal systeem moet essentieel bestaan enkel maar voor EIGEN crapuul. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 september 2019 om 05:39. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ok ja... Citaat:
Citaat:
Een sociaal systeem hoeft helemaal niet. Ook eigen krapuul dient zo snel mogelijk verwijdert te worden.
![]() |
![]() |
#199 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit een opinie peiling gezien met 1000 man ? Hoeveel % is dat van de bevolking ? Citaat:
Citaat:
Maar bon, aangezien ik nog geen totale werelddominantie heb waar ik alle crapuul uit kan verwijderen, moeten we het doen met pacten, ttz naties om de strijd tegen andere naties aan te vangen. En het is ONVERMIJDELIJK dat er in zo een groep crapuul zal aanwezig zijn (ttz, mensen in dat pact die voor mij geen nut hebben) en dan is het een kwestie van overeenkomst om te zien wat daarmee moet gebeuren. Er is veel kans dat men tot een overeenkomst komt waarbij die niet allemaal afgemaakt worden. Omdat het tenslotte de familie zal zijn van pactgenoten. DIE afspraak is dan een sociaal systeem. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als de allerlaagste pensioenen omhoog gaan, dan gaan logischerwijze ook de laagste pensioenen omhoog, en dus ook de gewone pensioenen (een klein beetje). En daar zit ik dus bij. Misschien dat ze eindelijk eens mijn maandelijkse 100 euro solidariteitsbijdrage gaan afschaffen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |