![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel, we zien dat ook al met de huidige generatie: 't is hier al stukken verbeterd in vgl met de boomers hun glorietijd. .
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de staatsschuld acht ik vooral de PS en daarna Verafstoot schuldig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is geen enkele vergoeilijking mogelijk voor het opbouwen van staatschuld, dat is puur doorschuiven van de rekeningen naar de kinderen, daar is geen enkel excuus voor mogelijk. een bijkomende reden waarom stemrecht van bejaarde +55 ers best ingeperkt wordt, ze gaan er al al te lang compleet onverantwoordelijk mee om. Laatst gewijzigd door Anna List : 28 oktober 2019 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het geven van volmachten afschaffen daar ben ik voor maar waarom zouden 55+ niet mogen stemmen ? Hun aantal stijgt wel en ze kunnen op die manier van de rest van de bevolking slaven maken. Men kan beter een wet stemmen dat de gemiddelde kost per persoon voor de sociale zekerheid niet meer mag stijgen. Als men dus de laagste pensioenen wil doen stijgen moeten de hoogste dalen. Mensen al maar langer in leven houden met almaar duurdere middelen gaat dan ook niet. Daar ben ik wel voorstander van. De werkenden staan al genoeg onder druk en ze zullen nog minstens 30 jaar voor alsmaar meer gepensioneerden moeten opdraaien.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leeftijd ontzegt je niet van burgerrechten, je bent niet crimineel of handelingsonbekwaam vanaf 55 plus. Sorry maar je argumenten kloppen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te veel " kinderen" werken niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al die zeveraars hier, zullen op dag ook 55 zijn, eens kijken hoe ze dan piepen. Bende zottekes.
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
punt uit. ... sterke argumentatie, alice, gewoonlijk doe jij wel beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aan die verantwoordelijkheid valt niet te ontkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je vat de analogie vast wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zo verder redeneert, dan heeft alleen de leeftijdscategorie van 12 tot 25 stemrecht (Anuna en co dus).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De leeftijd van de kiezers is geen garantie dat de politici geen stomme dingen gaan doen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(eventueel zelfs de geneugten van dieselrijden zelf moet ervaren hebben) ![]() edit: dat laatste is een mopke hé, want met jundere iere weette nooit ni! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 28 oktober 2019 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snotneuzen en aspergers zijn trendy vandaag. In betere tijden waren dat eerder de pin-up clubgenoten. 'Mie toe' had toen nog een sociale betekenis qua voorlichting.
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zie geen draagvlak maatschappelijk. en al zeker niet bij de jeugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Enfin, we zullen een zeer politiek-correcte samenleving worden tot 1 of andere wat meer archaische mogendheid vindt dat deze maatschappelijke spielerei lang geduurd zal hebben.
|
![]() |
![]() |