![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu het ACW de bal heeft gaat het snel gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Deemoedige excuses, of ga je je nu verschuilen achter 2024 of zo? Je had weer geenszins gelijk...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 31 januari 2020 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kent het ACW niet?
Denk aan namen zoals, Geens, Leterme en konsoorten.
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahzo, Geens is nu een eenmanspartij dan of wat bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Sorry. Ik had het inderdaad niet bij het rechte eind.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu je denkpiste wat betreft paars-geel nog aanpassen.
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
https://newsmonkey.be/geens-paars-geel-de-wever/ Bij de MR geloven ze nog steeds dat CD&V uiteindelijk moet kiezen: paars-geel of Vivaldi. Daarbij weigert men onder ogen te zien dat de sp.a ook niet mee is in een Vivaldi-scenario, en dat het nu de facto helemaal dood is: de band tussen MR en CD&V op informateursniveau is doorgeknipt. De MR mag zo toch behoorlijk beginnen vrezen. Geens is niet van plan om veel tijd te verliezen met allerlei ‘nieuwe pistes’ te exploreren. Opnieuw met andere partijen gaan praten dan de overgebleven vijf die op het eind aan tafel zaten, zit er volgens meerdere bronnen niet in.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grand Bouche leeft niet op een andere planeet maar wil terug naar het unitaire Belgique waar de BUB ook naartoe wil. De N-VA past niet in dat plaatsje met haar confederalisme.
Dat de band tussen de CD&V en de MR doorgeknipt werd is niet erger dan dat de band tussen de CDH en de CD&V werd doorgeknipt. Tussen de PS en de SP.a waren de banden ook verwaterd, en toch klikken ze allemaal aan elkaar om aan de macht te geraken. De natuurlijke partner van de N-VA zit achter een cordon en groeit de N-VA boven het hoofd. Dat speelt geen onbelangrijke rol doorheen het hele verhaal. Het klopt wel dat Geens niet van plan is om veel tijd te verliezen. En al zeker niet aan de N-VA. Dat alles plots omslaat en voor Geens gekozen wordt ipv voor De Wever als informateur is duidelijk genoeg. Geens is van plan om de N-VA voor een voldongen feit te stellen: in een regering stappen op ZIJN voorwaarden, of uit de boot vallen. We zullen zien hoe De Wever daarop reageert, maar IK geloof niet dat De Wever negen maanden het been stijf houdt om voor een ultimatum van Geens te plooien.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 februari 2020 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VU-scenario of op naar een grote electorale overwinning.
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat doe je als een bende blijft lullen over andere lullen? Mee lullen misschien? Wat ben je dan zelf? Zelf een lul misschien? Armand Pien kon beter lullen over het weer in België. En het was soms nog plezant ook nog. Bovendien kreeg hij steeds voor de helft gelijk. Ik krijg hier alleen maar hoofpijn van dat gelul. Opkomende dementie waarschijnlijk! Maar ik ga hier stoppen want anders ga ik ook mee lullen en lul spelen. Wat een leven! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn er coalities mogelijk zonder hun ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 februari 2020 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeschouwing. Hoe staan de Franstalige partijen ervoor? Oprotten die Franstalige partijen? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Prachtig. U leest dus wat anderen schrijven? Gewoonlijk hebben de meesten al grote moeite met te lezen wat ze zelf schrijven. Slimme mensen schrijven met dokterspoten. Of ze zijn hun bril vergeten want twee minuten na hun schrijfsels vinden ze zichzelf niet meer terug omdat ze niet meer weten wat ze geschreven hebben. ![]() Uw clip over die wortel heb ik niet gelezen. Google liet mij weten van bij de aanvang wat ik allemaal moest doen om hem te mogen lezen. En als ze beginnen met mij orders te geven dan doe ik gewoonlijk het omgekeerde. Iets dat ik meegekregen heb tijdens mijn legerdienst. Feitelijk moet de huidige jeugd veel missen. Zij weten niet eens waarom ze tegenwringen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |