![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot een paar jaar geleden was dat een fenomeen in het beroepsonderwijs, nu is het ook in het ASO alomtegenwoordig. Dat is een markant verschil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze draad gaat het hier over:
De CD&V, de Open VLD en de SP.A hebben hun toekomst achter zich: de drie traditionele partijen hebben nauwelijks groeimarge en bij veel kiezers neemt de aversie voor hen toe. De grootste twee partijen, Vlaams Belang en de N-VA, hebben wel nog veel groeimarge.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoofdzaak copy/paste ik uit je eigen openingstopic : Citaat:
![]() -slechts 25% van de n-va kiezers wil dat (min 7% tgo 5 jaar geleden) -30% van de kiezers van de fascisten wil onafhankelijkheid, 22% wil zelfs unitarisme ![]() Dat je zo een overweldigende en negatieve ervaring nog moet op je dak krijgen aan jouw leeftijd... Ik voel met je mee... ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 januari 2020 om 19:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat niet alle kiezers om dezelfde reden voor een partij stemmen, eender welke, is normaal, maar dat doet er niet toe. ALLE stemmen worden gebruikt om uit te voeren wat in het partijprogramma van deze en gene partij staat.
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft jouw"markant verschil" met de internetacties van het VB te maken? Je verklaart ook niet hoe het komt dat de leerlingen in het beroepsonderwijs tien jaar geleden sympathie hadden voor het "Blok". Mijn kleinzoon heeft het hoe dan ook NIET in het beroepsonderwijs ervaren. Ik wéét hoe dan komt. Ik ben namelijk ook van Limburg, en ken de situatie in de Limburgse mijnstreek. Het is geen pretje om het te moeten opnemen tegen "jongeren" die andere jongeren in groep molesteren.
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw dreigen met de gevangenis laat ik voor jouw rekening. Vlaams-nationalisten zijn geen vechtlustig crapuul zoals de francofone separatisten van 1830. Vlaams-nationalisten doen wat mogelijk is op een vredelievender wijze dan in 1830: met een democratische meerderheid.
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wijs enkel op een evidentie : wie een coup d'etat organiseert en doorvoert in een rechtstaat eindigt normaal in jail. Ga het anders maar eens navragen bij Antonio Tejero of bij Oriol Junqueras. Dat zijn ervaringsdeskundigen.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 januari 2020 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 januari 2020 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wijs je trouwens zo krampachtig naar 1830 ? Heeft dat iets te maken met de bevrijding ? Toen we de usurpator Willem buiten gesjot hebben, samen met zijn hollandse rekenkunde ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve De Nederlanden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou er verstomd van staan hoeveel Spanjaarden er achter dictator Franco én Tejero stonden. Ook intelligente mensen met een zaak in Marbella en een "finca" in Coin. Ik hoor Pepe nog zeggen: als DIT democratie is hoeft het voor mij niet. Geef mij dan maar general Franco". De Spanjaarden hebben onlangs politici in de bak gestoken die een referendum durfden houden voor onafhankelijkheid. Wie gebruikte ook weer geweld? Nochtans stemde 95% voor onafhankelijkheid. Dat bedoelde je zeker met "solliciteren naar de gevangenis door een coup d'etat te organiseren"? De Spanjaarden vegen zelfs het arrest van het Hof van justitie aan hun fascistische laarzen. En dat Spaanse crapuul verdedig jij??? Jij verraadt je ware aard, en nog geen beetje. ![]() https://www.hln.be/nieuws/buitenland...eren~a4926d92/
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |