![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 januari 2020 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou best kunnen. Dergelijke constructies verandert men niet door even bij de notaris langs te gaan om zijn testament te laten veranderen.
De kans zit er dik in dat Delphine er allang warmpjes in zit. Ik blijf erbij dat het belangrijkste motief voor Delphine was: haar onwillige vader tot een publieke knieval te dwingen. Wraak is een gerecht dat koud gegeten het beste smaakt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 31 januari 2020 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Andere adellijke families hebben eveneens te lijden onder schandalen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/01...ag-2-februari/ Dat is me toch ook een wereldje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die komen NIET in Dag allemaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nijd en jaloersheid verkoopt beter. Ook in de politiek trouwens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets wat iemand hij/zij 'slecht' gedaan heeft in zijn/haar leven dat blijft langer hangen dan als iemand iets goed gedaan heeft. Precies eens voorgehad in een ver verleden op een job???? (daar had het wel niets met scheefpoepen te maken hoor ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeder van Delphine Boël: “Mededeling van Albert was slag in het gezicht van mijn dochter”
Ik vraag mij nog steeds af waarom ze hem (de dader ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
5000 liter nodig om een tripje van 900 km te maken.. Best wel ecologisch,wat zouden Greta en Anuna daarvan vinden.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anuna is een Groene Belgicist,die zal nooit kritiek geven op het Koningshuis.
|
![]() |
![]() |