![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar wordt in Aalst ook mee gelachen, de torenpoepster niemand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kan je laster ed ook bekijken als 'we gaan eens wat choqueren' ... no way dus Hier gaat het over het karikaturaal afbeelden van een een bepaalde bevolkingsgroep. Maten en gewichten zijn ook wat toleranter ingesteld tijdens zo'n festiviteiten.. neimand verplicht je daarop te staan kijken Da's zowat hetzelfde isssue als bij love-parades of gay-parades. Ge moet diezelfde fratsen niet gaan uithalen midden in onzen koekenstad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vol clichés over Joden, alles wat op Aalst Carnaval kwalijk genomen wordt. En dat allemaal in een mainstream cinema film, ook reeds meerdere keren op TV geweest, en erg populair. https://www.youtube.com/watch?v=-ki8gMNPcqk
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() neen hoor da's wat gij denk daar in te lezen. Moet ge ni vragen hoe bevooroordeeld gij niet zijt dat als iemand stelt dat zoiets choqueerd omdat dat spontaan beelden terugbrengt van de jaren 30 40 hij of zij dat doet met de bedoeling een demagogie te installeren dat nazi's de enige en eerste waren. Het is gewoon nogal wiedes dat je daar eerst denkt omdat het het dichts naar het heden ligt en het in onze contreien plaats vond. Zeker als slachtoffer ...of moet die dan spontaan zeggen ...ach ja ik kan dat allemaal wel relativeren want onderwijl heb ik me de laatste 2000 jaar Europees antisemitisme doorworstelt en die prentjes zijn van alle tijden hoor man op welke planeet leeft gij soms ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoeveel overlevenden van de holocaust zijn er nu nog? Dit blijven aanhalen als excuus voor hun lange tenen is hetzelfde als constant aanhalen dat de Joden Christus vermoord hebben. Het is gebeurt dus zand erover en probeer met mekaar samen te leven.
De Joden zijn momenteel in ieder geval mijn steun aan het verliezen. Tot nu toe heb ik het al dikwijls opgenomen voor hen in de Israëlisch Palestijnse kwestie. Nu zal ik me hierin afzijdig houden. Als dit type intolerantie de basis is van de Joodse samenleving dan kan ik de Palestijnen enkel maar gelijk geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Borat is zelfs een karikatuur van een bepaald volk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Met dat type argumenten kunnen we de Jodenvervolging ook goedpraten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tjah normen en waarden hé
Ik sta niet in de schoenen van een gemidelde Braziliaan maar ondanks de blote tetten heb ik dat nooit vulgair, provocerend, niet eens seksueel getind of wat dan ooit gevonden. 't Is hoe ge de zaak verpakt zeker en hoe ze het je gewoon gemaakt is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over lange tenen gesproken... ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 23 februari 2020 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Christenen hebben honderden jaren het excuus gebruikt van "De Joden hebben Jezus vermoord". Jij bent nu de lange tenen van de Joden aan het goedpraten. Door dit gedrag constant te bevestigen gaan we uiteindelijk bekomen dat de Joden alles gaan rechtvaardigen door naar de holocaust te verwijzen.
Edit: Ohja dit doen ze al. Laatst gewijzigd door blub : 23 februari 2020 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is verfijnder Da(s hetzelfde met muziek... meestal gaat dat ook allemaal om dezelfde banale onderwerpen maar 't is hoe ge het brengt En ieder zijn meug Iets wordt bij mij meestal gekwalificeerd op wat ik het niet kan bestempelen. Als je Rio zegt dek ik iet aan schaars gekleed en blote tetten terwijl je Aalst zegt doemt mij meteen het beeld van de voil Janetten op |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat we hem kunnen goedpraten. Ik zeg enkel dat met die redenering alles goed te praten valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar bent u dus volop mee bezig...
![]() |
![]() |
![]() |