![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Life kreeg de bestelling in derde instantie, nadat de 2de leverancier (iemand van Turkse afkomst met VLD connecties) van fraude beschuldigd werd. De (valse) beschuldigingen aan het adres van Maggie over favoritisme, onbekwaamheid, …. en hoe het in godsnaam mogelijk was, met daarin een voortrekkersrol voor de NVA "vrouw van het jaar." De zaakvoerder van life heeft banden met NVA. Ik ben benieuw wat het nu zal worden, een spijtige vergissing? Een misverstand? of nog iets anders. waarschijnlijk een van de redenen waarom NVA vraagt om te "dimmen" En laat het vooral duidelijk zijn dat iedereen zijn best doet, van mij hoeven er geen zwarte pieten, maar ook geen pogingen tot politieke moord. Ik ben benieuwd of de sluipschutters hier op het forum uit een ander vaatje gaan tappen, op verontschuldigingen durf ik zelfs niet te hopen.
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 10 april 2020 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na al dat welgemeend gemekker (uit jaloezie, dawel) van de 'wagging finger' om niet naar je tweede verblijf aan zee te gaan ben ik benieuwd naar de zomer 2020.
Citaat:
Met 5 cm tussen U en die hunks/of grieten met D.T. (Als ge geluk hebt en 't mag van je partner.) ![]()
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, als ze allemaal blijven liggen als het hoogwater wordt, is dat een probleem dat zichzelf wel zal oplossen in zout water.
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |