![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie : als je de coalitiegesprekken verliest, dan ga je naar de oppositie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
geen vlaams verraad, geen deelname, wetewel
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog maar eens Wilmès (MR)
Wilmès blijft zoeken naar cohesie: 'Ontbreekt leiding' Uit het artikel gegrepen: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djiezes, waarom zo zurig en uiterst defensief gedrag in al die topics, Jack?
Adem, lach en leef. 't Is 't enig leven dat je hebt!
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders komt ge daar niet als vermeend 'incontournable' wat communautaire brol verkondigen En al zeker niet als ge aanzienlijk wat gewicht hebt verloren tegen een potentiële coalitiepartner die er aanzienlijk wat gewicht heeft bijgewonnen Laatst gewijzigd door praha : 10 april 2020 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
als de nva en vb beginnen met te regeren zijn ze kapot ze moeten dan stoppen met Belgie bashen
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leef wat vent: 't Is 't enige dat ge hebt in je miserabel bestaan! ![]()
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een partij die van pakweg 20 naar 15 % gaat, vertegenwoordigt wel nog 15 % en moet zijn best doen om die 15 % ook effectief het beleid te geven dat ze wensten. Dat winnen/verliezen verhaal is leuk voor de gazetten en politicologen, maar daar blijft het dan ook bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je nog meer van die Oosterse wijsheden? ![]() Moest mijn leven of mijn bestaan u voor de rest intrigeren > koetjes&kalfjes > forummer van de week > vraag het aan Jack! Dit is "Binnenland" Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 april 2020 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 april 2020 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat hadden ze dan verwacht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja dat is te overwegen (en toch weer niet omdat het tevens oblivion inhoudt) daar de nva het zwaar moest kunnen spelen vanwege de hete asem van het vb in hun nek tijdens de onderhandelingen en dat met veel minder gewicht als de vorige reis Waarom denkt ge dat bdw op het laatste (wegens corona) toch nog een kans zag om zonder al teveel kleerscheuren erin te stappen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks meer. Niks minder. Bart van A. kan die fundamentele misser opnemen in zijn CV. Pech voor hem. Theo ook. -> spijtig maar waar.
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1)vanuit hun verzwakte positie en zonder daarvoor zelfs ook maar 1 bondgenoot te hebben mordicus toch terug beginnen memmen over confederalisme... 2)de franstalige gesprekspartners noch lekker wat zitten te jennen door doelbewust Theo Francken te sturen... samengevat : nul op tien voor tactiek. Inzake politiek amateurisme is dit vergelijkbaar met Van Besien die ging lopen in Antwerpen, of Calvo die verzoop in het moeras van de salariswagens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja en ?
Wat heeft dat er nu weer mee te maken ? Het moet (liefst) gaan over zwaargewichten waar nog een mogelijke potentiële coalitie met te vormen was Awel van die zwaargewichten verloor de nva aanzienlijk zowel procentueel in representatie van volk, in zetels en in gewogen gewicht tov het hele spectrum langs Vlaamse zijde Sp verloor bv ook zowel % als in zetels maar steeg net in gewogen gewicht langs de Waalse kant Dus van meet af aan had bdw niet zoveel noten op zijn zang mogen nemen zowel tov de Walen maar ook tov partijen langs Vlaamse zijde waar ie verder mee moest. Kortom, zoals al zoveel gezegd, van meet af aan dichter bij een mogelijke consensus moeten beginnen. Komt ie daarenboven nog af met communautaire rotzooi dan is het gewoon helemaal onmogelijk. Want dan zeg je zoveel als ik wil enkel bij het feestje om de boel af te breken |
![]() |
![]() |