![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Club Brugge nodigde weeral een Nigeriaan uit.
Ik ben géén voetbalfreak maar soms denk ik als ik bij een nieuwsuitzending de sportrubriek zie dan waan ik mij in Afrika bij het voetbal. En dan maar zagen en zeveren over het Covid-19 yeah right!!!! ![]() Zou het zover gekomen zijn dat er in 'ons' land géén enkele goede speler meer te vinden is, dat men in Afrika spelers moet gaan ronselen en die te verrijken?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2020 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen heeft men in België Play Off 2 bijzonder slecht aangepakt en dat is jammer. Dat moet dringend hervormd worden want het slaat helemaal nergens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het nu gaat stel ik mij de vraag of het op 8 augustus echt gaat beginnen. Een hoop oefenmatchen afgelast, spelers met Covid, processen langs alle kanten, ploegen die nog niet voldoende spelers hebben,...
Eerst zien of de finale van 1B en de finale van de Beker gespeeld gaan kunnen worden.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik pleit voor een systeem van play offs zoals in andere landen. Wie na 30 dagen eerstes staat is kampioen, dat moet terug zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopla: Waasland Beveren krijgt gelijk.
https://www.demorgen.be/sport/bom-on...bank~b577b6fe/ Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 juli 2020 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps foutje.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 juli 2020 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de landen waar ze Play Offs gebruiken (Schotland, Denemarken, Oostenrijk, Polen, Oekraïne, Servië, Roemenië, Bulgarije, Griekenland, Israël) roepen ze allemaal de kampioen pas uit na de play offs, niet er voor... Nederland heeft dat een tijdje gehad maar dat werd redelijk snel afgeserveerd. Play Offs die niet om het kampioenschap gaan, zijn toch een pak minder interessant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Benieuwd wat er straks beslist zal worden op de algemene vergadering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat geeft problemen met verdeling van de TV gelden en een hoop van de huidige ‘kleine’ ploegen is bang dat ze dan gaan degraderen.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.bbc.com/sport/football/22353579 'kheb het als Celtic supporter wel gemakkelijk. ![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 31 juli 2020 om 10:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat nu toch 17 of 18 worden.
Vraag dan weer: als het 18 wordt wie mag dan naar 1A? Westerlo of de verliezer van de finalematch? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu kan het ineens wel met 18 ploegen. Nu nog afwachten of Westerlo geen klacht neerlegt.
En in 1B is er nu een ploeg te weinig.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Was voor ein klucht. En dan nog voor twee seizoenen he. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Competitie met 18 + playoffs met 4. Dat maakt 40 competitiematchen. Daar bovenop nog de beker, Europees voetbal en niet te vergeten die onnozele Nations League. En op 11 juni 2021 moet het EK beginnen. Dat wordt nog lekker druk in de kalender. Nog een geut corona ertussen en het is nu al naar de zak.
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf dan is het simpel: knock-out systeem in een best of 5 systeem.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zouden beter 1A en 1B samenvoegen en dan 2 poules maken en daarna play offs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de (W)NBA hebben ze alle spelers in een bubbel geplaatst. Iedereen moet eerst 14 dagen in quarantaine vooraleer er mag getraind worden in groep, alle wedstrijden gaan door op locatie zonder publiek. Iedereen behalve spelers, coachen en refs dragen een mondmasker tijdens een wedstrijd. Commentatoren en de mensen die de score bijhouden zitten elk apart achter een plexiglas. Iedere speler wordt dagelijks getest, test overslaan is niet spelen. Dat kan je niet hier doen, zeker niet in het voetbal.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |