![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het verzorgend personeel waarschijnlijk de voornaamste vector van verspreiding van de ziekte. 95% van de zieken moeten niet eens in een ziekenhuis opgenomen worden, en van de 5% overige gaat maar een klein deel iets anders doen dan in bed liggen, en misschien wat zuurstof krijgen. 1% gaat toch dood, na heel veel ziekenhuis ambras. Ziekenhuizen zijn de media-generatoren van al wat schrik aanjaagt met deze epidemie. Als je rustig thuis sterft, dan is daar veel minder ambras bij, en veel minder commotie. Dan zijn er geen youtube filmpjes die viraal gaan van uitgeputte verpleegsters en mensen die in gangen opgestapeld liggen. En zonder die dingen zou men corona niet opgemerkt hebben. Moest ik aan corona sterven, ik vind dat niet erg. Ge moet toch van iets dood gaan, he. Maar ik zou het niet plezant vinden dat ze het rekken in een ziekenhuis. Liefst rap eraan. De ergste configuratie voor mij zou zijn dat mijn vrouw sterft, en mijne kleinste niet. Dat zou triest zijn, dan zit ik met dat mormel zonder zijn moeder. Ik zou daar het hart van in zijn. Als ze er alletwee in blijven, zou ik ook triest zijn, maar na een paar weken zou dat voorbij zijn, geen blijvende miserie. Maar zo ne kleine gaat niet dood van corona he. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 mei 2020 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan maakt de lockdown nog onzinniger dan hij al was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IC heeft wat mensen gered, maar niet zo enorm veel. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 mei 2020 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Je reactie is (flauw)² Zelfs tot het sneeuwt in de hel... Laatst gewijzigd door Boduo : 10 mei 2020 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling