![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet de barema wel volgen hoor.
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is netto circa 7€ of zo. Nog niet genoeg om een pak sigaretten.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 mei 2020 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ik vind 4000 euro netto per maand voor een flut winkeltje toch niet slecht. Voor een grote zaak is dat natuurlijk een peulschil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja lap...
net tf gekregen,moet deze week nog een dag extra opkomen.... Ik had al gemerkt dat mijn mailbox op het werk recents steeds voller zit met "discussies" tussen kantoorbedienden omtrent MIJN nog niet uitgevoerd werk omdat ik meestal niet aanwezig was de laatste 2 maanden.... ![]() ![]() ![]() Mijn "rustperiode" komt waarschijnlijk beetje bij beetje ten einde... Laatst gewijzigd door kelt : 27 mei 2020 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duidelijk dat een aanzienlijk deel van de distributie voor consumenten,zeker de "prullaria en kledij",versneld hertekend wordt dankzij het virusje...Opnieuw heeft een ganse bevolking aan mensen het internet en dito handel ontdekt.Dat zal niet meer teruggedraaid worden.
Dramatisch is natuurlijk dat in de Eu immense hoeveelheden mensen en eigenlijk ook ganse industrietakken bestaan tbv de "optionele,luxe",nl de toeristische sector.....Dit was jarenlang een sterkhouder in een maatschappijmodel dat gericht was,is,op consumeren in plaats van produceren... Mogelijk zien we daar nu,life, een einde aan komen,temeer daar DE klandizie daarvoor,de pre-1960 "babyboomer" met geld,levensduur en tijd op overschot aan het uitdunnen is... Laatst gewijzigd door kelt : 27 mei 2020 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, het mana uit de hemel! Ik herhaal, de kortzichtigheid van sommigen is stuitend. Steve Stevaert zou trots zijn, daar was ook alles gratis
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
elke dag enkele camions. Laatst gewijzigd door Boduo : 27 mei 2020 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook weinig andere keuze dan geld bij te drukken, de Amerikanen doen hetzelfde. Op dat gebied zal er geen monetaire verarming voelbaar zijn tussen de waarde van de meest belangrijke munten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, de Duitsers gaan aan ontwikkelingssamenwerking doen. Het mana uit de hemel. Het Waalse credo begint blijkbaar zijn ingang te vinden op dit forum. Maar ipv transfers van Vlaanderen naar Wallonie zoeken we nu zelf transfers vanuit Europa. Dat zal evenwel niet zonder voorwaarden zijn. Maar hey, apres moi le déluge, nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
niet alleen in Wallonië ook in Zuid Europa. Het Noorden moet solidair zijn en dat betekent gratis geld geven , zodat ze met dat geld producten uit het Noorden kunnen kopen. Zoals Nederland die nu geld aan Italië moet geven , zodat de Italianen met dat geld de bloemen uit Nederland kunnen kopen. Laatst gewijzigd door cato : 28 mei 2020 om 05:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Après nous le déluge)... ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 28 mei 2020 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |