![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat afstand houden is mijn inziens achterhaald want in de winkel is er geen eenrichtingsverkeer en de klanten passeren je. Laatst gewijzigd door Rudy : 22 augustus 2020 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als jij geen kar bij je hebt, en de persoon achter jou ook niet, dan kan die gemakkelijker de afstandsregeles aan zijn laars lappen. De kar dient dan meer als een fysieke grens.
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desondanks, ik heb begrip voor je standpunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger was dat vaak al zo met 1 streep, de "confidentialiteitsafstand". Zodat je niet met je neus zit te kijken op de andere zijn bankkaart en zo. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 augustus 2020 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Hier in de Carrefour hebben ze ook zulke strepen. Iedereen anderhalve meter achter elkaar.
Maar dan doen ze natuurlijk wel 2 kassa's naast elkaar open, waardoor de zijdelingse afstand nog geen halve meter is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is toch wel bijzonder grappig daar, moet ik zeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, het is een beetje belachelijk. In de lokale Carrefour in Mechelen blijft de middelste kassa gewoon gesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik van verlost wil worden? De Nazi's teruggedreven.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is niet zinloos om weinig storende en efficiente maatregelen voor zichzelf te nemen. Dat verhoogt uw kans om bij de weinigen te zijn die het niet moeten opdoen, zonder daarvoor veel moeite of kosten te doen en uw leven te verzuren. Het is des te rendabeler naarmate anderen dat minder doen en er zich op los besmetten natuurlijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 augustus 2020 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is alles. Nergens DICTEERT NAZI&CO dat winkels daarvoor meenemen van winkelkarren of manden moeten eisen van klanten. Het lijkt me logisch dat winkeluitbaters die manier prefereerden om kosten van zo een telsysteem te ontlopen. Maar zoals kort (1 week) na invoeren DICTAAT werd beseft: die winkelkarren worden daarmee wel doorgeefstokken voor virus. Om dat verwijt te ontlopen moeten ze worden ontsmet. Eerst door de bewakingsagenten die klanten dwongen, later toen NAZI&CO scholen sloot, vakantiejobbers, en ik heb ook al werklozen en gepensioneerden gezien. Maar scholen gaan volgende maand weer open. Einde vakantiejobbers. En dus besloten sommige winkeluitbaters om klanten ertoe te brengen zelf de karren / manden te ontsmetten, nu nog gepusht (kunnen ze dat dwingen?) door vakantiejobbers, maar wat in september? Neem die ene kringwinkel in mijn regio die voor klanten een plakkaat "zelf ontsmetten aub" heeft gezet, en niemand meer aan de inkom. In het begin heb ik dat sommige klanten nog zien doen, maar de voorbije weken totaal niemand meer. Ik heb vandaag eens blijven staan kijken en op de 20 klanten die binnenkwamen, geen 1. Ze ontsmetten wel hun handen met dat alcoholsproeierke, op zich zogezegd ook al risico, zie de wattenstaafjes aan de bancontactterminals in veel winkels. In de winkels is er wel degelijk een "eenrichtingssysteem", ook zo gedicteerd door NAZI&CO. Maar dat is dus zodanig idioot-onpraktisch dat die pijlen eerder fungeren als vloerdecoratie dan daarvoor - niemand gaat helemaal rondlopen om enkele rekken terug te keren. Dan zogezegd helpen afstand houden, dat werkt half in de verspreidende richting maar de karren zelf pakken ruimte in waardoor het ook half werkt in de concentrerende richting, ook al doordat ELKE klant nu 1 wordt gedwongen te hebben.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht maar tot september. En slecht weer. Alle winkels die nu deze sukkelstraat hanteren, zullen dan geconfronteerd worden met klanten die geen zin hebben om buiten in de regen/kou aan te schuiven. Laat staan karren ontsmetten. Ik heb dergelijke situatie een tijdje gezien eerder dit jaar, toen weer plots een kleine week veel kouder werd. De bewakingsagenten hadden de grootste moeite om de boze klanten in het gareel te krijgen/te houden, de sfeer werd ronduit grimmig. En veel klanten lieten als wraak ervoor hun karren achter in de winkel, waardoor de drom voor de ingang nog groter werd. Klanten die je binnen hoorde roepen. De vraag wordt dan: hoe driest gaat NAZI&CO worden in hun dwingelandij? Hoe ver gaan ze het drijven? Gaan ze klanten in elkaar kloppen omdat ze in de regen geen mondvod willen dragen, of dat onder hun neus of mond laten hangen, of niet willen wachten buiten? Ik denk dat dat de uitbater van die ene Aldi die ik totnogtoe zag die een elektronisch telsysteem voor klanten liet installeren, bovenstaand heeft beseft. De andere 5 die ik passeer, totnogtoe niet. Limiet klanten bereikt = deuren gaan niet meer open, en dan heb je geen confrontaties meer tussen personeel en klanten. En dat gedoe met die winkelkarren ook passé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er veel klanten staan wachten, belt een actieve kassier om een kassa bij te openen. En dan gaan een aantal klanten uit de wachtrij naar de andere kassa, schurkende langsheen de blijvers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dus sinds begin september finito met de verplichte winkelkarren in Aldi's. In andere dergelijke winkels kom ik niet dus geen idee hoe het daar nu zit.
Ik sta nu weer even rap terug buiten als voor de Nazi Crisis / april 2020. Het door de Nazi's afgedwongen telsysteem is in Aldi nu met detectoren en rode/groene lichten aan de inkom. Heel dat gedoe, een half jaar lang, was massa tijdverlies voor klanten en verspilling van personeel en middelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet er wel 50 cent of 1 Euro insteken. Desnoods komt er een winkeljuf je helpen met een sleuteltje om je aan een kar te helpen, ook al kom je slechts voor wat kattevoeier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren heb ik er 2 van Gent bezocht. Bij de eerste, aan binnenring Deinsesteenweg>Drongensesteenweg, zag ik toen ik aankwam 50 mensen buiten wachten als kleuters op de koer voor uw rood licht juf. Ik heb in allen hun verveeld aanzicht een U-turn gemaakt en gereden naar de Aldi van Mariakerke Brugsesteenweg. Daar stond nog een personeelslid buiten, klanten die een kar wilden moesten zelf ontsmetten, klanten die geen nodig hadden mochten binnen, en ik heb haar dat ook horen zeggen. Ik was op 5 min terug buiten met mijn 2 broden en 4 botervlootjes (laatste lees: hamsteractie X). Waarschijnlijk heeft de uitbater van jouw Aldi daar in Mechelen beslist om nog bij zijn middeleeuws "telsysteem" te blijven. ![]() Dat gaat trouwens wat zijn, als het herfst/winterweer eens goed gaat beginnen. Buiten in regen, kou en sneeuw, staan wachten voor rood licht. In de auto blijven zitten zijnde geen optie - je hebt dan geen "mijn beurt" meer want je staat niet in een rij. Wat gaan de spindoctors van de Commies daarvoor verzinnen? Van "sociale bubbel" naar.. wat ???? Ik heb voor kleinere winkels (bakkers ed) vaak tenten zien staan voor hun inkomdeur. Zo zie je hoe zot, het doel is zogezegd om virusverspreiding tegen te gaan, daarom die verplichte telling en limiet per m2 winkelruimte, en de manier om de klooierij daardoor te omzeilen is een tent, waar verspreiding dan netzogoed kan plaatsvinden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 19 september 2020 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 19 september 2020 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onnodige hinder door al die karren waarvan ik het nut echt niet inzie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Is het bij dezen hier toegestaan om u te wijzen dat "kar" ook een Duits vuurwapen is en dat het woord "kar" in het Albaans betrekking heeft op het mannelijk lid? Als u wil winkelen zonder winkelwagen, dient u in het buitenland (bv. Noord-Nederland, Vrankrijk) te winkelen. Het is wenselijk om de Belgse winkels, eet-en drinkaangelegenheden, ondernemingen en het openbaar vervoer zoveel mogelijk links te laten liggen om uw verzet tegen de belachelijke Kroonverplichtingen en vrijheidsberovingen te uiten. Laat de kracht van het geld gelden! Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |